Duyuru

Collapse
No announcement yet.

beklemedeyim..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • beklemedeyim..

    kac gundur bekliyorum, uyeligimin yazilarimin silinmesini..hala kimse silmedi..
    ben karar verince kesin karar veririm, vazgecegimi dusunduklerinden belki de silmiyorlar ama inanin ben vazgecmeyecegim.numaradan da kimseye uyeligimi sil demem..en yakin zamanda silerseniz mutlu olacagim ve bende bu forum aliskanligindan ve dolyisiyla bana zarr vermsinden de kurtulacagim..

    kac gundur cok huzursuzum, yalnizim da, kendimi ittigim icin...
    her neyse bu sefer yazmak istedigim sey, yine bu siteye girme sebebimle ayni sey..
    cok uzun zamandan sonra serhati aradim dun yine, defalarca aradim...konusmak icin degil, onu huzursuz etmek icin...cunku ben cok huzursuzum onca yasanan seylereden sonra bir defa bile sormadi beni unutamiyorum, zaten hayat da hic guzel gitmiyor
    hersey berabt gidiyor ve 3 gun once onunla konusmak isstedigim , bana yol gostersin istedim ama o benimle arkdas olabilmeyi bile denemedi, arkads olarak bile bana destek olmayi dusunmedi
    dun onu ararken yine olumu dusundum, kendime yine cok kizdim onu aradigim icin....en sonunda da tr' numarasindan 'senden nefret ediyorum'diye mesaj attim... tabi ki o numara benim degil,aradigim numaralar gizliydi, ben olduguma dair bir imzam olmadi..
    sonuc koca bir hic...
    ve simdi yine cok kotuyum..boguluyorum...negatif dusuncelere giriyorum, girdap gibi cekiyor beni, geri alamiyorum kendimi,durduramiyorum

    ve lutfen bu aksam beni artik bu siteden silin, bana ait hicbir yazim da kalmasin...lutfen..

    bu yaziyi da son kez yazip onemsedigim bi kac kisinin yazacagi bir iki ogut, bir iki soz eminim bana anlik da olsa moral olacak diye yazdim...
    son kez akliniza gelmis olurum ve bir dua edersiniz benim icin artik hersey yolunda gitsin die...

    hersey icin tesekurler..

  • #2
    2006dan beri bu sitedeyim, ve kendi bildim dileli kendimi ve dusuncelerimi degistirmek icin caba gosterdim, kimsenin kendini tanimadigi kendimi taniyorum..goremediklerimi goren olur diye buraya en ince detayina kadar anlatmaya calistim..en buyuk eksigim de iyi yanlarimi gorememekti ama malesef burda da herkes benim kotu yanlarimi gormekten ileri gidemedi..burda kendini iyi anlatmak, yada iki guzel kelime duymak kendini kandirmak olarak alginlandi ama diyorum ya benim aslinda en buyuk hatam hep kendimi yeterisz gormemdi..ben burda cesaret almaya gelmisken her defasinda bana yetersizligim yuzume vuruldu...yaptigim iyi seylerin gorulmesini istedim...aynaya baktigim zaman,guldugu mu gordugum zaman guzel biri oldugumu dusunuyorum ama onun sonra unutuyorum ve cok cirkinim diye yakiniyorum...dedim ya 2006dan beri anlattim kendimi daha fazla anlatamicam..kisa ve oz ben kendine guveni olmayan,sevilmedigini ,istenmedigini dusunen biriyim ve bunlarin aksini dusunmedigim surece ne serhati unutcam en de kendimi sevip mutlu olabilecegim...
    ben zaten biliyorum iradesiz zayif biri oldugumu bunlari duymak benim irademi arttirmiyor..
    ve bekliyorum bugun mutlaka uyeligimin silenecegini..yazdigim icin silinmesini istemedigimi dusunuyorsaniz yanlis, bugun aksam 9a kadar lutfen silin..lutfen daha fazla mutsuz olmak istemiorum burda..

    Yorum


    • #3
      saol maviyesil..
      hersey icin de saol..
      deger verdigim kisilerden birisin.

      Yorum


      • #4
        saol elektraya..ben de seni cok sevdim, ben de yorumlar yazmasam da genelde takip ettim,okudum..ama artik burasi da beni mutlu etmiyor..
        yazdigin hersey icin saol,yanimda olmaya calistigin icin de..ben de bazilarinizdan,senden ayrilmaktan dolayi mutsuzum..yanimda olmanizi istedigim zamanlar oldu, hata cok zaman oldu.

        Yorum


        • #5
          cok saol canim ya..oyle olmayi cok istiyorum..olmasam bile iradesiz,zayif oldugumu birilerinden duymmak eminim ki kimseyi mutlu etmez,karamsarliga dusurur sadece..
          sen de kendine cok iyi bak...

          Yorum

          İşleniyor...
          X