Duyuru

Collapse
No announcement yet.

vurgun

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • vurgun

    sosyalliğe dalış yaptım anında vurgun yedim. diksiyon kursundan kaçış o kaçış. asosyal ve sosyal fobik birinin soyal ortamlara girmesi depresyonu fena tetikliyor. efexor 300mg ye çıktım. manik dönem hızla depresyona dönüştü. mani için zyprexa 10 mg den 20mg oldu, ilaçlara maximum dozla devam. insan ilişkilerine hayır.

  • #2
    tam olarak nasil biri olmayi dilerdin?

    Yorum


    • #3
      şu an olduğum gibi.

      Yorum


      • #4
        Sosyallesme konusunda yılma savaşmaya devam et diyecem ama önemli olan senin iyi hissetmen.belki baska bir zaman tekrar denersin.

        Yorum

        İşleniyor...
        X