Duyuru

Collapse
No announcement yet.

elma dersem çık

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • elma dersem çık

    sevgili petlover

    elma dersem çık, rmut dersem çıkma.

    ne oldu başına kötü bişi mi geldi, merakta bıraktın.

  • #2
    Depresyondaydım
    efexor 300 ile biraz düzeldi
    parasal kriz. Ev ve araba ipotekli

    Yorum


    • #3
      Allah yardımcın olsun inşallah krizi atlatırsın maddi sıkıntılarda ağır depresyona neden oluyo kendimden biliyorum.

      Yorum


      • #4
        geçmiş olsun. kriz aşılır canım sen üzülme. sanatçılar bohem yaşar. beraber bohem takılırız.

        Yorum


        • #5
          petlover ben sana bakarım merak etme
           

          Yorum


          • #6
            petlover senin sesin iyi gider bu türküye.
             

            Yorum


            • #7
              Bugün efexor 450 oluyor
              haftaya arabanın satış işlemleri var efexor 600 olacak. En iyisi efexor.

              Yorum


              • #8
                araba ne işine yarıyodu ki??? araba stres yapar hele istanbul da. kurtulursun satılınca. depesyonun azalır.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: petlover View Post
                  Bugün efexor 450 oluyor
                  haftaya arabanın satış işlemleri var efexor 600 olacak. En iyisi efexor.
                  Efexorun günlük maksimum kullanım dozu 375 tir zaten doktorlar da genelde 300 ü geçmez,300 efexorun yanına başka bir antidepresan veya antipsikotik kombin yapmalısın.ayrica bu dozda efexor gece seni uyutmaz uyku icinde bir antidepresan gerekir.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X