Duyuru

Collapse
No announcement yet.

çalışmayın arkadaşlar...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • çalışmayın arkadaşlar...

    işsizm diye dert etmek yerine çalışmaya karşı olun. çalışmayın. askerliğe karşı olun. askere gitmeyin. kana kana ağlayın sıkılınca uluorta.

    erkek adam böyle de olur diye haykırın.

  • #2
    Ggüneş bunları yaparsak büyük olasılıkla cepinde beşkuruş olmayan işsiz,amaçsız ortalıkta dolaşan erkek adamlar olucaz,o nasil olucak kim bakıcak bize?

    Yorum


    • #3
      Mandıra Filozofu gibi konu açıyorsun. çalışın arkadaşlar. çalışmak iç sıkıntısına iyi gelir.

      Yorum


      • #4
        ne yiyelim peki?

        Yorum


        • #5
          toplumun size yüklediği her herşeyi neden yükleniyorsunuz ki? yükü sırtınıza bırakmışlar erkekleri hasta ediyorlar. askere gitmeyen adam yarımdır, çalışmayan adamdan hayır gelmez, karısını korumakla yükümlüdür hep güçlü olmak zorundadır, ağlamaz, başka neler var siz getirin arkasını. bunların hiç birisinden mesul değilsizniz. toplum halt yemiş.

          Yorum


          • #6
            sevdiğiniz işi yapın erkek adam desinler die çalışmayın.

            Yorum


            • #7
              benim sevdiğim bir iş yok. napıcaz şimdi?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
                işsizm diye dert etmek yerine çalışmaya karşı olun. çalışmayın. askerliğe karşı olun. askere gitmeyin. kana kana ağlayın sıkılınca uluorta.

                erkek adam böyle de olur diye haykırın.


                Askere istesemde gidemeyeceğim ki zaten istemiyorum,bu halimle bana ve devlete zarar..ha savaş olsa koşa koşa en önlerden gideyim.
                18 ayrı ilaç kullanmış depresif yönü ağır bir bipolar olarak ben hali hazırda 5 ağır ilaç kullanıyorum bilmem anlatabildimmi.
                İş konusuna gelirsek,mecbur çalışmak zorundayız.insan için(özellikle erkekler) bir içgüdüdür çalışmak para kazanmak.Padişah babamız yoksa çalışacağız gerçi olsada çalışacağız çünkü başka türlü vakit geçmez
                Bu Dünyaya Lanetli Olarak Geldim, Lanetli Olarak Geberip Gideceğim...

                Yorum


                • #9
                  Allah hepinize gönlünüze göre işler versin.zaten hastalık boynumuzu büküyor rahat olun demek istemiştim sadece çok dert etmeyin işşizliği sağlamlarda işssiz sonuçta.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X