b12 eksikliği,demir eksikliği,tiroid hormonları,kullanılan ilaçların yan etkileri de depresyona sebep oluyor
Bence depresyonun en kötü tarafı öz bakım ihmali bakımsızlık
Zamanında dış görünüşüme önem vermediğim için şimdi istesem de düzeltemeyeceğim büyük bir negatif değişim oldu.
Aynı Kafka'nın Gregor Samsa karakterinin böceğe dönüşümü gibi.
Bu halde nasıl depresyondan çıkabilirim ?
Bence depresyonun en kötü tarafı öz bakım ihmali bakımsızlık
Zamanında dış görünüşüme önem vermediğim için şimdi istesem de düzeltemeyeceğim büyük bir negatif değişim oldu.
Aynı Kafka'nın Gregor Samsa karakterinin böceğe dönüşümü gibi.
Bu halde nasıl depresyondan çıkabilirim ?

Yorum