Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Depresyonda öz bakım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Depresyonda öz bakım

    b12 eksikliği,demir eksikliği,tiroid hormonları,kullanılan ilaçların yan etkileri de depresyona sebep oluyor
    Bence depresyonun en kötü tarafı öz bakım ihmali bakımsızlık
    Zamanında dış görünüşüme önem vermediğim için şimdi istesem de düzeltemeyeceğim büyük bir negatif değişim oldu.
    Aynı Kafka'nın Gregor Samsa karakterinin böceğe dönüşümü gibi.
    Bu halde nasıl depresyondan çıkabilirim ?

  • #2
    B12 yi eksik etme ben içmeye başladıktan sonra kendimi daha iyi hissetmeye basladim hafizayida guclendiriyor.
    Zor günler geçirirken insana yardımcı oluyor.

    dengeli beslensekte vücudun b12emilimi az olabiliyor ,o yuzden kontrol ettirme gerekebilir.
    Birde insanın dış ortamı iyi o olacak

    Dengeli beslenmeye dış ortam koşulları iyiyse genelde depresyon sorun olmuyor

    Ama insan herşeye rağmen sıkıntı yaparsa kendisine geleceğe karşı beklentileri yoksa depresyonda girebilir.

    Yorum


    • #3
      Eskiye gene gitsem gene aynı seyleri yaparim.
      Değişen birsey olmaz gene çekingen haller, hayatı yasamayi becerememek. Karrsi cinsle iletisim eksikligi hep aynı şeyler.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: m.ilhanpeker View Post
        Eskiye gene gitsem gene aynı seyleri yaparim.
        Değişen birsey olmaz gene çekingen haller, hayatı yasamayi becerememek. Karrsi cinsle iletisim eksikligi hep aynı şeyler.
        asosyal misin sosyal fobik misin memnunsun halinden herhalde
        ben de kimseyle iletişim kurmak istemiyorum ama çekingenlikten değil
        başka sebepleri var
        Last edited by nicky; 24-02-2016, 06:36 PM.

        Yorum


        • #5
          Kendimi bildim bileli biraz asosyallik var hayata hep geriden baktim.

          Cekingenlikten değilse hiç biseyi kafana takma bence. Sebebi ne olursa olsun insanlarla içiçe olmak herzaman iyidir.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: m.ilhanpeker View Post
            Kendimi bildim bileli biraz asosyallik var hayata hep geriden baktim.
            Orjinal yazı sahibi: m.ilhanpeker View Post

            Cekingenlikten değilse hiç biseyi kafana takma bence. Sebebi ne olursa olsun insanlarla içiçe olmak herzaman iyidir.


            insanlarla iç içe olmak istemiyorum ki beni depresyona sokan onlar zaten kötülükleriyle beni pişman ettiler
            ne kadar uzak olursam o kadar iyi keşke kimseyle görüşmek zorunda kalmasam

            Yorum


            • #7
              depresyondaki kadar ozune bakip taniyabildigin bi yer yok aslinda

              Yorum

              İşleniyor...
              X