Duyuru

Collapse
No announcement yet.

en büyük korkunuz ne?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    hayat korktuklarımızı, olursa naparım dediklerimizi yaşayarak zaten onun için korkmamamk lazım (:
    "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

    Yorum


    • #17
      elden ayaktan düşüp başkalarına muhtaç olmak. Allah korktuğumu bana yaşatmasın.

      Yorum


      • #18
        ne şehittir na gazi b.k yoluna gitti niyazi hesabı ölmek.

        Yorum


        • #19
          Bir gün ailemin beni reddettiği gibi herkesin beni reddetmesinden korkuyorum.
          ”Bir insanın hayattaki en önemli faaliyeti, ruhuna gereken özeni göstermesidir.”

          Yorum


          • #20
            ölümden korkan yok yani haa,morgda,tabutta,kefende,toprakta.

            Yorum


            • #21
              ben korkuyorum

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: forte-donna
                kör olmak yada aklımı yitirmek gerçi yarısı yokta
                aklını yiyim senin forte sana bişi olmasın.

                Yorum


                • #23
                  korkusuzum la ben.

                  Yorum


                  • #24
                    Kendimi kaybetmekten.

                    Yorum


                    • #25
                      Korkmaktan korkuyorum.
                      GİDENE DUR DEMEM ....

                      Yorum


                      • #26
                        yalnız yaşlanmak.

                        Yorum


                        • #27
                          yok olmak.

                          Yorum


                          • #28
                            istediğimi yapamamak.

                            Yorum


                            • #29
                              ailemden birini daha kaybetmek...

                              Yorum


                              • #30
                                çocuğumla ilgili korkularım var her anne gibi aman bir şey olmasın yavruma geleceği okul hayatı gibi
                                birde yaşlanmak doğal olarak hepimizin başına gelecek ama olsun insan korkuyor

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X