herkese merhaba..bu soru son zamanlarda çok kafama takılıyor..geçen hafta psikoloğum dünyadaki kötü erkeklerin iki katı kadar iyi erkek var dedi.ben bu sözüne sadece güldüm.çünkü ben iyi erkek olduğuna inanmıyorum.ama bu düşüncemi değiştirmek istiyorum.bu yüzden fikirlerinize ihtiyacım var..
dünyada başıma gelebilecek en kötü şeyleri karşı cinsimden gördüm
babam ben daha bebekmişim beni terk edip gittiğinde.ve ogün bugündür yüzünü bikaç kez gördüm sadece.en büyük darbeyi babamdan yedim yani
sonra ilkokul hayatım boyunca ne olduğunu bilmediğim bir şey yaşadım.yıllar sonra o yaşadığım şeyin taciz olduğunu öğrendim..bu yaşadığım ikinci darbeydi..ve tacizin boyutunu hala hatırlamıyorum.çünkü yıllarca böyle birşey yaşamamışım gibi unutmaya çalıştım.neyse..ilk aşkımla hastaneye ilk yattığım gün 14 şubattı o gün ayrıldık..ve tedavi gördüğüm için ilişkimiz koptu diyebilirim..sonra baska biriyle çıkmayı denedim.oda tedavi gördüğüm için benden ayrılmak istediğini söyledi..annem 10 yıl bir adamla birlikte oldu ve o adam benden nefret ediyordu.. nedir bu erkeklerden çektiğim
var mıdır dünyada yaşayan iyi erkeklerde?yada nerdedirler?onlara nerden ulaşabilirim
vallahi kafama çok takılıyor..teşekkürler şimdiden..
dünyada başıma gelebilecek en kötü şeyleri karşı cinsimden gördüm
babam ben daha bebekmişim beni terk edip gittiğinde.ve ogün bugündür yüzünü bikaç kez gördüm sadece.en büyük darbeyi babamdan yedim yani
sonra ilkokul hayatım boyunca ne olduğunu bilmediğim bir şey yaşadım.yıllar sonra o yaşadığım şeyin taciz olduğunu öğrendim..bu yaşadığım ikinci darbeydi..ve tacizin boyutunu hala hatırlamıyorum.çünkü yıllarca böyle birşey yaşamamışım gibi unutmaya çalıştım.neyse..ilk aşkımla hastaneye ilk yattığım gün 14 şubattı o gün ayrıldık..ve tedavi gördüğüm için ilişkimiz koptu diyebilirim..sonra baska biriyle çıkmayı denedim.oda tedavi gördüğüm için benden ayrılmak istediğini söyledi..annem 10 yıl bir adamla birlikte oldu ve o adam benden nefret ediyordu.. nedir bu erkeklerden çektiğim
var mıdır dünyada yaşayan iyi erkeklerde?yada nerdedirler?onlara nerden ulaşabilirim
vallahi kafama çok takılıyor..teşekkürler şimdiden..


Yorum