.................................................. ...................................
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
kalbim rötasyona uğrasın artık çürüttü bu yenilgiler...
Collapse
X
-
22 yaş daha o kadar erken ki herşey için.Önünde koca bir ömür var Allahın izniyle.
zaman içinde hastalığını da yenersin..sana zarar vermesini engellersin..hiç merak etme..ilaçlarını düzenli kullan bu çok önemli..(ben de bipolarla boğuştum yıllarca..ve hala öyleyim ama kimse inanmaz hasta olduğuma ,hatta ben bile belki dr hatası oldu hasta değildim aslında diyorum..) yaşın ilerledikçe daha kolay mücadele ediyorsun..hayatla da hastalıkla da..
evet yanındakiler tarafından anlaşılabilmek önemli..ne kadar anlatsan da eğer onlar anlamıyorsa yapacak birşey yok..hassas (ve hasta )insanlar için hayat birazcık daha zor.
Yorum

Yorum