Duyuru

Collapse
No announcement yet.

doğal ve farklı olmak

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • doğal ve farklı olmak

    sizce doğal farklı olmak özenti olmamak diğer insanların size bakış açısını nasıl etkiler ilgimi çeker tepki mi?
    yani insanlar farklı olanı yoketmeye kendilerine benzetmeye mi çalışır ? kabullenebilir mi
    "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

  • #2
    Herkesin durduğu bir yer vardır ve her yerden manzara farklıdır. Tamamen kendi olarak farklı oluyor, bunun için çaba sarfetmiyor hatta bunuda bir farklılık olarak görmüyorsa benim için çekicidir.Başa dönersek, bu benim manzaram...

    Şimdi genelleme yapacak olursak toplumun içinde her türlü farklılığı yaratıcılığı geliştiren aynı zamanda uygun bir yaşam biçimi olarak gören kesimlerde var, ancak azınlıktalar. Örneğin ben hayko'yu sevmiyor olsaydımda bir cümlesindeki bir ışık onu benim için çok değerli kılabilirdi ve dış görünümü yada müziği ona olan yaklaşımımda bir kısas olmazdı. Öte yandan bu sitede de dahil olmak üzere şu herifteki tipe bak, sese bak, manyak psikopat diyenleri duyar gibiyimYani özet olarak toplum kendi tarafından henüz benimsenmemiş farklılıklara genel anlamda pekte sıcak bakmaz. Pusulanız yüreğiniz ola, gerisi nolursa ola...

    Yorum


    • #3
      Diğer insanların bakış açısı nasıl olur,ilgi mi çeker diye düşünürsek doğal olamayız bence.
      doğallık biraz da kimseyi umursamamak .ne düşünürse düşünsünler.isterse kimse dönüp bakmasın bile .
      farklı olmaya çalışan kişi zaten ilgi çekmeye uğraşıyordur..
      Ne demek istediğinizi anlamamış olabilirim.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: vamix View Post
        Pusulanız yüreğiniz ola, gerisi nolursa ola...
        çok güzel bir deyiş olmuş..hatta güzel bir felsefe .

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: aze.. View Post
          Diğer insanların bakış açısı nasıl olur,ilgi mi çeker diye düşünürsek doğal olamayız bence.
          doğallık biraz da kimseyi umursamamak .ne düşünürse düşünsünler.isterse kimse dönüp bakmasın bile .
          farklı olmaya çalışan kişi zaten ilgi çekmeye uğraşıyordur..
          Ne demek istediğinizi anlamamış olabilirim.
          katılıyorum.
          ..artık aşılacak engeller yok. Kötü ve şeytaniyim. Tüm sebep olduğum olayları ve onlara aldırmaz tavrımı artık geride bıraktım. Acım sürekli ve keskin. Hiç kimse için daha iyi bir dünya dilemiyorum. Hatta acımı başkalarına yüklemek istiyorum. Kimse kaçamasın istiyorum. Tüm bunları itiraf ettikten sonra bile kötülükten arınamıyorum. Cezalandırılmaya devam ediyorum. Kendimle ilgili daha derin bir bilgi edinemiyorum. Anlattıklarımdan elde edilecek yeni bir anlam yok.
          Bu itirafın anlamı yok...

          Yorum


          • #6
            kendini sevmek doğal olmaktır.
            böyle insanlarda doğal olarak farklıdır

            Yorum


            • #7
              toplumda artık yeterince orjinal ve doğal insan kaldımı herkes kopya özenti...4.5 milyarlık dünyada 6 milyarlık insanla birlikte 100 yıllık bi yaşam dilimide bize verilmişken neden herkes aynı o yüzyılı neden başkası olarak başkasının doğrularıyla geçirmek insanları rahatsız etmiyo ?
              "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

              Yorum


              • #8
                farklı olmak, özenti olmamak gibi cümleler bna çok ergen havasında,çok çocukça geliyor. zaten kişiliği oturmuş, belli bir olgunluğa kavuşmuş her insan farklı birer kişiliktir. kimse kimsenin aynısı değil. özentilik, saç başla giyimle falan sürekli bi toplumdan farklı olma çabası... bunlar ergenlerin işi

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: girlinterrupted View Post
                  farklı olmak, özenti olmamak gibi cümleler bna çok ergen havasında,çok çocukça geliyor. zaten kişiliği oturmuş, belli bir olgunluğa kavuşmuş her insan farklı birer kişiliktir. kimse kimsenin aynısı değil. özentilik, saç başla giyimle falan sürekli bi toplumdan farklı olma çabası... bunlar ergenlerin işi
                  evet benim çevremde öyle zaten onun için yazdım (:
                  "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: VvVmerveVvV View Post
                    sizce doğal farklı olmak özenti olmamak diğer insanların size bakış açısını nasıl etkiler ilgimi çeker tepki mi?
                    yani insanlar farklı olanı yoketmeye kendilerine benzetmeye mi çalışır ? kabullenebilir mi

                    unut bu farklı arayışları. bence yeni nesil hiçbir zaman böyle şeylere kanmaz tam anlamıyle.
                    yaşına bağlı elbette.zaten benim de sıkıntı çektiğim başlıca konu bu.
                    kendine dürüst davrananı değil,adeta hayallerde yaşatan ,sonunda hüsranlara sebep olanları beğeniyorlar.....
                    Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X