yaw kardesler nedir benim bu cektim
hayatımın en basından bugününe kadar baskılar altında gelmişim düşüncelerime fikirlerime hiç saygı duyulmamış haklı cıksamda susması gereken olmuşum bi tarafta anne baskısı öbür tarafta baba dier tarafta abla annem der önce iş bul kızı napacan babam hiç karısmaz karıssada boşver der yani onun fikrini bilmiom ablam kız bul der ama oda biraz usturuksuz atar. 6 sındamı ne dügnümüz var napacakmışım gitcekmişim samimi olmadın tanısmadım bi kızı dügne davet etcekmişim hatta ben bu kafayla gidersem bişi bulamazmışım kız anlamında bnde kızdım dedim işim yok gücüm yok kızla samimi bile deyliz tanısmadık bile olanların nasıl oluyomuş olanların oluyosa iki tarafta işsiz oldu içindir yani bende bulcaksam kız işsizken onunda işsiz olması gerek gittin dügünde kız ayarla dese anlarım hhele sfmden vs haberi zaten yok bilmem anlatabildimmi yani bitarafta anne baskısı varken dier tarafta kendini düsünen bi baba varken bi taraftan işsiz vs sf iken benden yapmamı istedi şeye bak hiç anlamıyolar beni hiç ne annem ne ablam ne babam sikayetciyim yaw onları deiştiremem biliom ama ben nasıl deişicem yine arkamdan itilerekmi kendi duygularımı deiştirerekmi sfyi yenerekmi şeytan dio git cıkma teklifini et kıza ozaman arkamda kim durur cok mrk ediom bi kız bulmam lazım artık evet işsizde olsam gittim dügünde birini kestirip gözüme durdurup arkadaslıkmı teklif ediyim marketteki kıza mı yazıyım işim olmasınımı bekliyim ben işsizken çalışan bi kızamı yazıyım aslında selmaya aşıkken takmıodum onun calısıo oldunu ama aklıma girildi bi kere kız calısıo sen işsizsin önce iş bul rahatsız etme kızı vs vs cok dendi bende söylemeye calıstım kıza ama sonunda pes ettim.şimdi bu deryayladmı aynı şeyi yaşıycam adını yaşını fln sorarum tanısmıs olurum o benim adımı sormuştu zaten sonra nasılsın fln derim yaw annem bişi alcak ben gidim diyom yok dio illa ben gidiom dio ve gidio iyce zorlasam sancak kız için aslında dogru sancak ama yani bilmiom işte sıradan biri gibi gitmek istiom markete kızın peşinden koşar gibi diyil işsizlik en büyük sorunum kızın çalışıo olması siz benim yerimde olsanız naparsınız naparsınız naparsınız
hayatımın en basından bugününe kadar baskılar altında gelmişim düşüncelerime fikirlerime hiç saygı duyulmamış haklı cıksamda susması gereken olmuşum bi tarafta anne baskısı öbür tarafta baba dier tarafta abla annem der önce iş bul kızı napacan babam hiç karısmaz karıssada boşver der yani onun fikrini bilmiom ablam kız bul der ama oda biraz usturuksuz atar. 6 sındamı ne dügnümüz var napacakmışım gitcekmişim samimi olmadın tanısmadım bi kızı dügne davet etcekmişim hatta ben bu kafayla gidersem bişi bulamazmışım kız anlamında bnde kızdım dedim işim yok gücüm yok kızla samimi bile deyliz tanısmadık bile olanların nasıl oluyomuş olanların oluyosa iki tarafta işsiz oldu içindir yani bende bulcaksam kız işsizken onunda işsiz olması gerek gittin dügünde kız ayarla dese anlarım hhele sfmden vs haberi zaten yok bilmem anlatabildimmi yani bitarafta anne baskısı varken dier tarafta kendini düsünen bi baba varken bi taraftan işsiz vs sf iken benden yapmamı istedi şeye bak hiç anlamıyolar beni hiç ne annem ne ablam ne babam sikayetciyim yaw onları deiştiremem biliom ama ben nasıl deişicem yine arkamdan itilerekmi kendi duygularımı deiştirerekmi sfyi yenerekmi şeytan dio git cıkma teklifini et kıza ozaman arkamda kim durur cok mrk ediom bi kız bulmam lazım artık evet işsizde olsam gittim dügünde birini kestirip gözüme durdurup arkadaslıkmı teklif ediyim marketteki kıza mı yazıyım işim olmasınımı bekliyim ben işsizken çalışan bi kızamı yazıyım aslında selmaya aşıkken takmıodum onun calısıo oldunu ama aklıma girildi bi kere kız calısıo sen işsizsin önce iş bul rahatsız etme kızı vs vs cok dendi bende söylemeye calıstım kıza ama sonunda pes ettim.şimdi bu deryayladmı aynı şeyi yaşıycam adını yaşını fln sorarum tanısmıs olurum o benim adımı sormuştu zaten sonra nasılsın fln derim yaw annem bişi alcak ben gidim diyom yok dio illa ben gidiom dio ve gidio iyce zorlasam sancak kız için aslında dogru sancak ama yani bilmiom işte sıradan biri gibi gitmek istiom markete kızın peşinden koşar gibi diyil işsizlik en büyük sorunum kızın çalışıo olması siz benim yerimde olsanız naparsınız naparsınız naparsınız

neye göre istenilen paraya da gelen var aşkada gelen ne yapmam grek bilmiyorum iş konusu haricinde
Alla alla ya ben szin yazım kurallarınıza dikat ediyomuyum anlamıycak insan hiçbi şekilde anlamaz ben sonucta bosluk kulanıyorum okadar kötü diylim yani gözleriniz yorulmasın diye ama noktaya virgülede takmayın lütfen
Yorum