Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biraz Yardım Edebilcek Varmı ??

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    İşte Yaralamalarından Korkuyorum Ben . Beni Bırakıp qitmelerinden .. Ozmn Napcam qibi Düsünüyorum .

    Yorum


    • #17
      Ewt. Duyqusal Bi Yapımda War Sewdiklerimi Kaybettiqim Zaman Sanki Bütün Hepsi Bırakcakmış qibi qeliyor Beni

      Yorum


      • #18
        Ewet. Çok Oluyordu Kçükken . Ama ben Bu Durumu Nasıl Halledmeliyim Onu Bilmiyorum

        Yorum


        • #19
          be g yerine q ve v yerine w kullanma alışkanlığı da çok komik.
          buradan sorununu çözemezsin. sadece biraz geyik yaparsın o kadar. bizler de sorunluyuz. kendi sorunumuzu çözememişiz seninkini nasıl çözelim?

          Yorum


          • #20
            Bence asıl sorunun yalnızlık. Evde veya okulda tam bir senin sevebileceğin arkadaşın, dostun, bahsettiğin gibi abin vede sevgilinin olmaması sende mutsuzluğa sebep olmuşa benziyor. Yaş olarak ergen bir yaşda olduğunu tahmin ediyorum, bu yaşlarda duygularda gel gitler yaşanır. İçe kapanmalar gelip geçicidir. Zamanla geçeceğine inanıyorum.
            Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic

            Yorum


            • #21
              okulda derslerde başarılısın, bir değerin var ortalama ya da ortalama üstü başarın var ya da dersler nedeniyle kendini düşünecek vaktin yok.

              okul haricindeki ortama katılamıyorsun, Bunun sebepleri şunlar olabilir diğerlerinin parası, bilgisi, yakışıklılığı, çekiciliği, sosyal şeylere ilgisi daha fazla.

              Kendini sosyal hayatta başarılı olamadığın için evde de mutsuzsun, evde kendinle başbaşa kalıp düşünmekten oluyor.

              Yorum


              • #22
                Halk tabiriyle iç sıkılması denilen durumu yasıyorsunuz gibi görünüyor.Bu durumun belirleyici özelligi nedeninin kisi tarafından kolayca saptanamamasıdır.nedeni olmadıgı sanılır ancak nedeni vardır.İc sıkılmalarına genellikle bastırılmıs kaygılar yol acıyor.(Gelecek kaygısı,yalnızlık kaygısı,sosyal anlamda kaygılar,Kötü bir sey olucakmıs gibine gelmek vs.)Aklıma gelen ilk sey bu.2.si ise ruhu beslemeninde yolları vardır.Ruhu yeterince beslememekte bir etken.Yine ergenlik cagında iseniz normal görülebilecek bir durum.Duygusal bir yapıda olmanızda bu konuda dezavantaj.
                Hobiler edinebilirsiniz,kaygıların önüne gecmek icin rahat tavırlar sergilemeyi deneyebilir ya da isteginiz dogrultusunda psikolojik destek alabilirsiniz.İhtiyacını hissederseniz eş/sevgili edinebilirsiniz.Duygusal biri olmanızı göz önünde bulundurarak sevgili degilde eş edinmenizi tavsiye edebilirim.Tabi ilerleyen zaman icinde.Felsefi konuları arastırabilir,neden yasadıgımız hakkındaki görüsleri inceleyebilir kafanıza yatanlarını uygulayabilirsiniz.Saglıkla ve huzurla kalın...
                Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                ''GALATASARAY''

                Yorum


                • #23
                  İki uçlu kişilik bozukluğu diye düşündüm ama bilmiyorum .

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X