Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Konuşamıyorum !

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Burada dertlerini paylaşanlar bir süre yazdıktan sonra bir daha giriş yapmamışlar. Sanırım dertlerinden kurtulan insanlar bir daha uğramıyorlar buraya.
    Rica ediyorum yendikten sonra bile buraya gelip nasıl yendiğinizi insanlarla paylaşın. Birbirimize yardımcı olalım...

    Yorum


    • #32
      Neden konusamadigini soyleyeyim mi ? İnsanlarin senden daha az sey bildigini , kultur seviyelerinin senden daha dusuk oldugunu cok ozguvenli bir sekilde soyluyorsun . Aslinda bunu soylerken bile kendi konumunun daha ii oldugunu ispatlama caban var . Bu kendini ispatlama cabasindan dolayi , komplike ve suslu cumleler kurmaya calistigin ve o anda da heyecan yapip icinden cikamadigini soyleyebilirim . İletisim cok farkli bir olgudur . Basit dille de olsa derdini anlatabilir insan . O yuzden cok kasma , dogal ol . Eminim sorununu cozeceksin

      Yorum

      İşleniyor...
      X