arkadaşlar lütfeeennnn yardım edin bana; ailem ve erkek arkadaşım arasında kaldım. ailem erkek arkadaşımı istemio bense seviorum, ailesi dün söz-nişan tarihi için bizimkilerle görüşmeye geldi ama tam bi tartışma ortamı olmuş. ablam erkek arkadaşımdan için ailesine çok sinirli bi tip ben olsam kardeşimin yerinde evlenmezdim demiş, ailesi de köpürmüş, ama gelişleride agresifmiş biraz daha önce 4-5 kez gelmişlerdi ama çeşitli sebeplerle bu zamana gelindi. ailesi de çıkışmış. siz bizi oyalıosnuz falan filan ama halbuku oyalamış olsak dayımla neden tanıştırıyım. onlarda hatalılar. ama olan bana oluo arada kalıorum erkek arkadaşımla orada edilen laflardan ötürü bana tavırlı; ama benim elimden ne gelir. sabaha kaar annem ve kızkardeşlerim beni vazgeçirmek için dil döktüler ama gönül bu napabilirim. ailesi ise bugün son bi kez cevap beklio evet ya da hayır. napıyım ben nolur bana akıl verin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
nolur yardım edin
Collapse
X
-
valla iş erkek arkadasında bitiyor, söyle ona ikna etsin ya da bay bay
Şaka tabi... ama anlaşılan ailelerde anlaşamıyor, zor bir durum...
biliyorum artık çok zor çok
kuracak yeni bir hikayem yok.
yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle
alt üst olmuş coğrafyanda
cebinde bozuk paralarınla
kendi mezarına selam durup
boşver mi diyorsun kanasın.
-
forte kopamıorum ben olsun istiorum ama kafam karman karışıkOrjinal yazı sahibi: forte-donnayine aynı sorun farfara..sana artık bişey diyemiyorum valla..zor bi durum..bilmiyorumki..senide anlıyorum ama ailenide...ailen haklı çıkarsa iş işten geçmiş olacak...
Yorum
-
valla evlenirseniz bence ailelerden uzak ev tutun derim size... eğer ayrılırsanda bence ailenin onayını aldığın birini bul derim. ama bu işlerde ısmarlama olmuyor...Orjinal yazı sahibi: farfara View Postzor ki çok zor kim haklı bilemiorum ben ortada kaldımbiliyorum artık çok zor çok
kuracak yeni bir hikayem yok.
yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle
alt üst olmuş coğrafyanda
cebinde bozuk paralarınla
kendi mezarına selam durup
boşver mi diyorsun kanasın.
Yorum
-
6 gün. erkek arkadaşım olsun dio ama devamlı erteleme erteleme insanın aklına ne gelir dioOrjinal yazı sahibi: forte-donnaaileler bu kadar işin içindeyken çok zor olur...hayır erkek arkadaşında anlayışlı değilki aranızda çözüp..insanlara olana kadar tahammül etseniz...oda çok sinirli ve anlayışsız..erkek adam küsmez ya...ozaman kaç gün aramamıştı seni..
Yorum
-
çok kötü durumdayım forte inan ki benim ailemde az değil onun aileside, ablam mevkisi olsun şunu bunu olsun derdinde annem uysal olsun derdinde, kardeşim bana şunu dedi bunu dedi derdinde. onun ailesi devamlı bi baskı derdindeOrjinal yazı sahibi: forte-donnainanki bilmiyorum..çok yardım etmek istiyorum ama elimden bişey gelmiyo:sad::sad:
Yorum
-
inan forte ölmeyi düşünüorum atsam kendimi şuradan diorum taraf tutmak istemiorum benim aileminde erkek arkadaşımın ailesininde herkesin hatası oldu, bi başkası giremez hayatıma tamam kötü anlar oldu ama çok güzel anlarda oldu, ben bunları kafamdan silip atmam 2-3 yılımı en az belki ömrümü bulur. bunları düşününce ölmek istio insanOrjinal yazı sahibi: forte-donnaozaman çok sorun yaşarsınız..mevki falan bi yere kadar..önemli olan mutlu olmanız...şart ve koşul sunarak mutluluk olmuyo...
Yorum
-
herkes olaya kendi penceresinden bakıyor, biraz da kendine uygun bir aday bulma derdinde... siz bunları önemsemeyin ve öncelikli olarak adayınıza bakın, eğer karakterinden, sorumluluğundan,ahlakından ve uyumunuzdan eminseniz ailenizi ikna etmeye çalışın. Ne kadar sağlam durursanız aileniz de sizi o kadar ciddiye alacaktır.Orjinal yazı sahibi: farfara View Postçok kötü durumdayım forte inan ki benim ailemde az değil onun aileside, ablam mevkisi olsun şunu bunu olsun derdinde annem uysal olsun derdinde, kardeşim bana şunu dedi bunu dedi derdinde. onun ailesi devamlı bi baskı derdinde
Bu arada karşı tarafın ailesi geldiğinde ablanızın onlara söylediği şeyde hoş değil. Uygunsuz bir söz olmuş. orda sizin adınıza konuşması yanlıştı bu konuda ablanızla da görüşmelisiniz. Sizin hayatınızı etkileyecek kararlarda öyle kafasına gelen şeyi söylemek hakkına sahip değil. Karşı taraf bu bağlamda kızmakta haklı.
insanın anne babası insana baht kuramaz. Yarın bu adayı kaçırır ve daha kötülerine denk gelirseniz de artık çok geç olur. O yüzden bırakın şunu bunu memnun etme sevdasını, siz öncelikle aklınıza ve kalbinize yatıyor mu ona bakın. Aileniz istemiyorsa oturup bunun sebeplerini konuşun. Neden karşılar. Sırf maddiyata ya da bunun gibi nefsani şeylere bakıyorlarsa sizin hakkınıza girip zulmetmiş olurlar, bunları anlatın ve orta yolu böylece bulmaya çalışın...
Allah kolaylık versin...bişnev...
Yorum
-
Kimle evlenirseniz evlenin muhakkak farklı sorunlar yaşayacaksınız. Hayatın kendisi başlı başına sorun. Bizlerde bu sorunları aşan , engelleri aşmaya çalışan insanlarız.
Bir ara bu tür evlenecek genç kızlar ve genç erkekler için evlenirken aranacak kıstaslar diye bir liste çıkarıp sizlere sunarız.
Bu kıstaslardan bazıları karşı tarafta yok ise canı saolsun diyebilecek veya hımm bu tabiki olsun diyebileceksiniz.
En azından karar aşamasında aşk duygularınıza zarar vermeden biraz daha bilinçli davranabilirsiniz.
Çünki bazen genç kızlarda olsun , genç erkeklerde olsun evlenirken birbirlerine aşık oldukları için herşey toz pembe gözüktüğü için ileride yaşanacak bazı olumsuzlukları göremiyorlar.
Yorum
-
32 yaşındayım ama ben, toz pembelik değil b abartılan drmlar fazla abartı gelio bana, benim meselem ne bende bilmiomOrjinal yazı sahibi: Antropolog View PostKimle evlenirseniz evlenin muhakkak farklı sorunlar yaşayacaksınız. Hayatın kendisi başlı başına sorun. Bizlerde bu sorunları aşan , engelleri aşmaya çalışan insanlarız.
Bir ara bu tür evlenecek genç kızlar ve genç erkekler için evlenirken aranacak kıstaslar diye bir liste çıkarıp sizlere sunarız.
Bu kıstaslardan bazıları karşı tarafta yok ise canı saolsun diyebilecek veya hımm bu tabiki olsun diyebileceksiniz.
En azından karar aşamasında aşk duygularınıza zarar vermeden biraz daha bilinçli davranabilirsiniz.
Çünki bazen genç kızlarda olsun , genç erkeklerde olsun evlenirken birbirlerine aşık oldukları için herşey toz pembe gözüktüğü için ileride yaşanacak bazı olumsuzlukları göremiyorlar.
Yorum

Yorum