Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Arkadaşlarım olsun istiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Arkadaşlarım olsun istiyorum

    Selam, bu benim ilk konu açışım lütfen olumsuz bi eleştiri yapmayın benim için burdan böyle bir yazı yazmak çok zor benim sorunum da bu arkadaş edinemem bir çok kişi var çevremde ama kimseye yaklaşamıyorum büyük ihtimallede bugün kendimi yiyip bitirecem ben burdan nasıl yazdım diye hep böyle oluyor tam biriyle konuşmaya başlayınca sonrasında pişmanlık ne bay ne bayan kimseyle bir arkadaşlık kuramıyorum lütfen fikirlerinizi söyleyin ben bu sitede geziyorum sizin yazdıklarnızı okuyorum ama yorum çok az yapıyorum hayatımdada böyle pek bişeyler paylaşmam genelde dinlerim ama böyle olsun istemiyorum

  • #2
    sosyal fobi.
    paxil efexor falan alıyosun artı imkan varsa terapi.
    gecmis olsun.
    sıradakiiii

    Yorum


    • #3
      Biraz daha açarsan yorum yapmak daha kolay olur beyzan..

      Yorum


      • #4
        kardeşim o durumun aynısı bende var belkide daha bile fazlası aynı kişiliklere sahibiz aşağı yukarı benımde hiç arkadasım yok sokaga cıkmıyorum bişey yapmıyorum patlıcam artık berbat durumdayım senın gibi bende dusunuyorumda bulamıyorum bir çözüm allah sabır versin cümlemize
        Orjinal yazı sahibi: beyzantınes View Post
        Selam, bu benim ilk konu açışım lütfen olumsuz bi eleştiri yapmayın benim için burdan böyle bir yazı yazmak çok zor benim sorunum da bu arkadaş edinemem bir çok kişi var çevremde ama kimseye yaklaşamıyorum büyük ihtimallede bugün kendimi yiyip bitirecem ben burdan nasıl yazdım diye hep böyle oluyor tam biriyle konuşmaya başlayınca sonrasında pişmanlık ne bay ne bayan kimseyle bir arkadaşlık kuramıyorum lütfen fikirlerinizi söyleyin ben bu sitede geziyorum sizin yazdıklarnızı okuyorum ama yorum çok az yapıyorum hayatımdada böyle pek bişeyler paylaşmam genelde dinlerim ama böyle olsun istemiyorum

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Sertralin
          Arkadaşlarımız var da ne oluyor yani... Boşverin bunlar hayatta önemli olan şeyler değil.

          Önemli olan, nasıl başarılı, namuslu bir hayat geçiririm onun hesabını yapmak.
          zaten bu konu bütün hayatını etkiliyor çünkü kendini yanlız hissediyorsun çevrende kimse yokmuş gibi bişey hissetiyorsun ayrıca başarılı olman geçinmen bunlar çalışmakla oluyor sen kimseyle konuşmak bile istemezken bunlar nasıl olacak bi söylermisin dışlanıyorsun doğal olarak 3 ay önce işten çıkarıldım hadi başarılı olalım nasıl olacaksa hem anlamadım insanın arkadaşlarnın olması ( ki ben burda tamamen normal arkadaşlıktan söz ediyorum sevgili falan degil yani ) namuslu bir hayat geçirmesine izinmi vermiyo

          Yorum


          • #6
            nasıl açacagımı bi bilsem çok beceremiyorum aslında kendimi ifade etmeyi mesela siz burdan yazıyorsunuz ben imreniyorum yorumlar falan yapıyorsunuz ben okuyorum cevap yazmak istiyorum ama sonra vazgeçiyorum bunları yazarken yazıp yazmamak konusunda ne kadar düşünüyorum anlatamam bu her konuda böyle kardeşim arkadaşlayırla buluşmaya gidicek mesela sende gel degişiklik olur diyor akşama kadar düşünüyorum gidip gitmemeyi akşam çıkan sonuç belli kendimi ne kadar zorlasamda yapamıyorum herhangi bir uzmandanda yardım almıyorum ama sanırım almam lazım

            Yorum


            • #7
              Aynı durum 26 yaşındaki abimde de var.Abimin dışarı cıkmama sebebi insanların güvenilmeyecek derecede kisiler olması bu nedenle hiç arkadası yok benden baska ben de üniv. okudugum icin uzak kaldım ondan.Sizi yadırgamak gibi düşünmeyin ; sizin dısarıdaki insanlardan ne farkınız var? çok mu akıllılar , çok mu karizmatikler nedir onların farkı ? Ben 20 yaşındaym ve abime yardım olsun die cok insan gözlemledim. İnanın dışarısı ahmak dolu, kendinizi hayattan çekmemelisiniz çünkü siz değerli insanlarsınız emin olun.Çıkın, gezin, saçma sapan şeyler yapın eğlenin.İnsanlar size gülecektir e gülsünler hayat sizin değil mi? birileri size gülüyor die keyif aldıgınız seylerden niye mahrum kalasınız ki ? Kendinize bir bakın sizden baska var mı bu dünyada, emin olun sizden değerlisi yok dısarıda.Arkadaşlığa gelince çekinecek bişey yok kimsenin sizden bir üstünlüğü yok çnkü.Bende böyleydim aslında biriyle konusurken "ne söylesem smdi ne söylemeliyim" ağzımdan bişey cıkmaz "neyse ya yapamıyorm" deyip uzaklaşırdım.Sonra fark ettim ki benden değerlisi yok ,ben iyiysem hersey iyi , içimden geldiği gibi davrandım arkadaşım oldumu hemen olmadı ama zamanla beni o sekilde kabul eden kisiler buldum ve arkadas oldum hic yadırganmadım beni kabul ettiler cnkü. Kendinize duvar örmeyin sizden değerlisi yok sizi bu sekilde kabul etmeyen arkadas varsın olmasın dısarıda baska arkadas olunacak kisi mi yok cekinmeyn =)
              Bazen yüzgeçlerimi hissettim, bazen kanatlarımı.Derinlerin adamı,gökyüzünün umudu. Yinede hissedebiliyorum ayaklarımı...

              Yorum


              • #8
                İnsan yalnız kalmak istiyor oysa; çünkü öyle canını yakıyorlar ki bırasksın görmesinler beni görünmez olayım diyorsun. Susup kenera çekilince hiçbirşey söyloemesinler ilerde beni hiçkimse hatırlamasın sadece ama sadece yok olmak istiyorum oysa. Onların verdikleri acı öyle böyle değil bugünümü zehir etti. Hiçbir şey yok aslında belki söz bana bile değil. Ama üzülüyor işte insan. Biliyorum ben haklıyım beni fazlasıyla mağdur etti ama arkandan çok değersizmişsin gibi konuşuyor. Nefret dolu bakışlar.. Bunları yaşamak yerine hep yalnız biri olsaydım diyorum..
                Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor..

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                  Arkadaşlarımız var da ne oluyor yani... Boşverin bunlar hayatta önemli olan şeyler değil.
                  unide arkadasın yoksa uniyi bırakabiliyorsun, hani onemli degildi, tespitlerini sevsinler

                  Yorum


                  • #10
                    Arkadaslarının olması icin adım atman gerekiyor.Bizimde tak diye olmadı ki,zamanla oldu.Ama öncelikle sorunun neden kaynaklandıgını bul.İnsanlara yaklasamıyorum demissin.Utangaclık mı,güvensizlik mi neden dolayı yaklasamadıgını tespit et.Utangaclıksa sosyalfobi olabilir,güvensizliksede paranoya...
                    İllaki öyledirde demiyorum ama büyük bir ihtimal.Sorununu tespit ettikten sonra asabilmek icin destek alırsan daha kolay ya da kısa sürede asabilirsin...
                    Yoldan gecen biriyle arkadas olamazsın.Bir ortama dahil ol.Spor yapabilir kurslara katılabilirsin.
                    Üstüne git;atılgan ol ayrıca.Yaz mesela sitede kim ne derse desin.Bak ben bile hala yasıyorsam sana bir sey olmaz ..
                    Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                    ''GALATASARAY''

                    Yorum


                    • #11
                      doktora git arkadaşım. Beklediğin hata...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                        Arkadaşlarımız var da ne oluyor yani... Boşverin bunlar hayatta önemli olan şeyler değil.

                        Önemli olan, nasıl başarılı, namuslu bir hayat geçiririm onun hesabını yapmak.
                        ben katılmıyorum bu yoruma. Yalnızlık Allah a mahsus...

                        Yorum


                        • #13
                          sanıyorum sosyal çevre aracı oluyor arkadaşlıklara dostluklara... önce o çevreye sahip olmak lazım bir şekilde....
                          Last edited by static; 03-04-2011, 04:02 AM.

                          Yorum


                          • #14
                            beyzantınes neden arkadaşlarına ulaşamadığını söyle ki sorunu çözelim veya en basitinden psikoloji.gen.tr'de hiç kimseyi tanımıyorsun ve istediğini yazabilirsin di mi? Neden bu sitede dahi istediklerini dökemiyorsun ortaya? Bunu cevapla ve çözümü gelen yorumlardan bul!

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                              Ne diyorsun, anlamıyorum...
                              anlamadıgın seyler hakkında yorum yapma

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X