Ben lise 3 e kadar oldukça rahattım arkadaş çevresinde, psikolojik sorunlarım da yoktu ama lise 3 te bir çok şey değişmeye başladı. İçime kapanmaya, insanlar içinde rahat hareket edememeye başladım. Dikkatim çabuk dağılmaya başladı. Üniversite sınavında istanbulu yani ailemden uzak bir yeri kazandım ve aşırı alınganlık, çekememezlik vb. şeyler başladı. Şimdi, ben küçükken 4 defa cinsel istismar yaşadım. Acaba, bu yaşadıklarım travma sonrası stres bozukluğunu sonuçlamış olabilir mi? Bu arada manik depresif teşhisi konuldu bana ama kendi çapımdaki araştırmalarım sonucu ben manik depresif olmadığımı düşünüyorum. Ayrıca bu teşhisi koyan doktora da hiç mi hiç güvenmiyorum, güvenemiyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim, sevgiyle kalın...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
TSSB mi??
Collapse
X
-
toplam 3 doktor değiştirdim. İlki bi uzman doktordu yaşlıydı ama işe yaramazın tekiydi. O bana teşhis koydu, öyle saçma bi süreçti ki anlatamam :S Ondan sonra 2 doktor değiştirdim ama onlar da beni bırakın muayene etneyi, eskiye dair hiç bir bahsi açmadılar, o ilk doktora güvenerek devam ettiler. Ve ben sıkıldım.

Yorum