Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İŞ'den ayrıldım ( bitti )

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İŞ'den ayrıldım ( bitti )

    bu iş te devam edemezdim zaten,orda bi köşede güvenlikci olarak arkadas anladı zaten, dedi sürekli güvenlige verildin içinmi istifa edion diye bende evt dedim.daha bir sürüde neden vardı aslında...
    şimdi 3- 5 gün dinlenmenin ardından daha iyi bir iş arıycam.belki grafik tasarım kursuna giderim,grafikerlik üzerine iş ararım.dedigim gibi insanların beni aptal yerine konmasına dayanamıyorum siz nasıl anlarsınız sizle alay edildini bende öyle süphelenio ve anlıodum.ve bu beni üzüodu.

  • #2
    ondada hep üni mezunu bir sürü program istiolar alahım yarabim napcam ben .dedim gibi kursa fln gitcem,bilgime bilgi katcam, galiba böyle grafikerlik nedir bilmeyen çiçozlara duyrulur.paintte 4- 5 yasındakine benzer bişiler karalamışlarya

    Yorum


    • #3
      hayırlısı olsun

      Yorum


      • #4
        herşey gönlünce olsun...

        Yorum


        • #5
          anlat.................................

          Yorum


          • #6
            bundan sonrası için yolun açık olsun murat kardeş. ii şanslar..

            Yorum


            • #7
              muallak sende sakız çiğnermisin çok
              benim tanıdığım grafikerler sakız çiğneyerek çalışıyor hep
              soramadım da meslek hastalığı mı

              Yorum


              • #8
                bugünü bayram ilan ettim resmi tatil hadi herkes evine, uyuyun. murat işi bıraktı bütün forum ailesi olrak sevinçliyiz.

                Yorum


                • #9
                  Yaşasın senden kurtuldular :RpS_lol:

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                    güvenlikçi oldun için mi dalga geçiliyo seninle anlamadım bende müşteri temsilcisiyim ama hiç dalga geçilmedi benimle ! belki senin karekterinle ilgilidr yani dalga geçilen biri olmak ..neyse hayrlısı olsun
                    Ya ben markkette tezgahtardım beni içki reyonuna güvenlikçi yaptılar,geleni geçeni gözetle alınan içkiler kasadan geçiomu gözle takip et diye. ama ben orda durdum sürece hem cok sıkılıyodum,hem yerimdende ayrılamıyodum.hemde bazı calısanlar benle yok gezio,iş yapmıo,yürüyüşü bile komik diyecek kadar ileri gidiolardı sende olayı benim karaktere atttın belki haklısın agırlımı koyamamıştım.her eksimle,hatamla dalga geçenler vardı.bazen cıkışıodum ama her defasındada ses cıkaramıyodum yani ben sf yim yani cekingenlik içine kapaklılık var.

                    Yorum


                    • #11
                      Hayırlı olsun,
                      daha önceki yazılarını okuyordum ve durumunu anlıyorum.

                      Umarım daha iyi bir iş bulursun. Şahsi fikrim market işleri insanı yıpratan türden işler, bu sebeple adına sevindim.

                      Ama her iş zordur bunu unutma, hiçbir işte dışarıdan göründüğü gibi değildir, dışı seni içi beni yakar misali

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                        hmm şimdi anladım yürüyüşün mü komik
                        sende varmı bişi ??? sordun sorular cok ilginc herhalde bişi yok yürüyüşümde ama bedensel olarak bazı farklılıklarım var bel egriligi gibi şimdi kanburmusun diyede sorma istersen kanbur diylim ama sag tarafta omurga dısa doru biraz buda omuz baslarının birinin hafif yukarda kalmasını saglıo,ondan dediler galiba onu,nede olsa millet baskasının derdinden ne anlar ha ben bunu dert etmiyorum sadece eksikliklerimle dalga geçilmesini dert ediyorum. zübbe insanlar var sanki dünya onlar üzerine kurulmuş insanlara gülerler,acırlar,hayatları kendilerinden ibarettir dert yoktur sadece onların dertleri ve sıkınttıları vardır bu insanlar tam bi pisliktir.bu nu neden söylüom. cünkü baskasının derdini anlamak zorunda diyilsin ama alay etmek zorundada diyilsin.lafım sana da diyil.genel olarak insanlar kendileri gibi birini görmeyince hemen işin eglencesine bakıolar.neyse işte benim asıl işim genel olarak etiket basma ürün yerlestirme vs idi,ama güvenlik işi hepsindn ayrı ve zor bi iş daracık alanda baska bi yerede ayrılamadan bekliosun viski vs lerin basını bilmem anlatabildimmi veya anlayabildinmi do you understand me ( hiç sanmıyorum )

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X