Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Mükemmel değilim herkes gibi ama olmaya çalışıyorum çok yoruluyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Mükemmel değilim herkes gibi ama olmaya çalışıyorum çok yoruluyorum

    Mükemmel anne, mükemmel iş kadını, mükemmel eş,mükemmel evlat ama sonunda hiçbiri.Çocuğuma sahip olduğum 23.06.2009 dan beri,kendimi bu dört unsur arasında boğulmuş hissediyorum.Kendime hiç zaman ayıramıyorum.Doğum sonrası sahip olduğum 20 kilo fazlalık(eksiltemediğim) uykusuz geceler sonrası yıpranmış bir ruh.

    İşyerinde bayanlara bakıp olamadığım o iş kadınını,evde olmak isteyip olamadığım o güzel eşi,iş kadını olmaya çalışırken olamadığım o anneyi düşünüyorum sürekli.Beynim vücüdumdaki fazlalıklarımdan daha ağır sanki,çoğu zaman onu taşıyamadığımı düşünüyorum.

  • #2
    ne kendimden ne kocamın bana olan sevgisinden ne benim ona olan sevgimden eminim.mutlu muyum zannetmiyorum.İşe geliyorum.Benden beklenenleri yerine getiriyorum.Yaptıklarımın takdir edildiğini de görüyorum.Ama beni takdir ediyor olmaları beni şaşırtıyor.Birtakım insanların beni ve şartlarımı kıskandıklarını duyuyorum.Buda beni şaşırtıyor.

    Yorum


    • #3
      Anne olmak guzel bir duygu inan senin yerinde olmak isteyen cok fazla insan var (mesela ben )
      Iste kadermi diyelim kismetmi diyelim bilmemki bende senin tam tersinim kariyer desen olabilecek en ust noktadayim kendimce,
      evliyim ama esim yok yanimda, cocugumda yok kemoterapiden dolayi cocuk sahibi olamama ihtimalimde yuksek ... o yuzden bence ufak seylere cok takilma hersey zamanla duzelecektir Allah a tesekkur et sonrada biraz kendine zaman yaratmaya bak kendini simart biraz ne bileyim bazen kucuk bir degisiklik bile kadinlari mutlu edebiliyor

      Yorum


      • #4
        inan ne olduğunu bende anlayamıyorum.hep olmak istediğim birşeyler var ama o istediğim ben olmaya gücüm yetmiyor.Bu yetersizlikte beni çok yoruyor

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: caresi varmi View Post
          Anne olmak guzel bir duygu inan senin yerinde olmak isteyen cok fazla insan var (mesela ben )
          Iste kadermi diyelim kismetmi diyelim bilmemki bende senin tam tersinim kariyer desen olabilecek en ust noktadayim kendimce,
          evliyim ama esim yok yanimda, cocugumda yok kemoterapiden dolayi cocuk sahibi olamama ihtimalimde yuksek ... o yuzden bence ufak seylere cok takilma hersey zamanla duzelecektir Allah a tesekkur et sonrada biraz kendine zaman yaratmaya bak kendini simart biraz ne bileyim bazen kucuk bir degisiklik bile kadinlari mutlu edebiliyor
          anne olmak çok güzel evet,heran onu bana verdiği için Allah ıma şükrediyorum.Birgün seninde böyle güzel bir hediyen olur inşallah.Allah şifa versin.Ben evliyim eşim yanımda çok şükür kızımda ha birde sağlıklarından emin olamadığım ve kimseye güvenemediğim için annem ve babamda benimle yaşıyor.

          İnsanların hayatta daha büyük sorunları olduğunu biliyorum.Kendimce çok mantıklı açıklamalar yapıyorum.Hatta insanları motive etmekte kendine güvenlerini pekiştirmekte çok iyiyimdir.Ama aynı motivasyonu kendimde sağlıyamıyorum.İyi bile gözümde kötü oluyor.Açık renkleri göremiyorum.Herşey flu yada en koyu

          Yorum


          • #6
            Doğumdan sonra birkaç yıl bütün anneler benzer şeyleri hissediyor. Kendine bakamıyorsun, yetişemiyorsun vs.

            Bak ne diyeceğim; İş dönüşü bir kuaföre git, saçlarına şekil verdir ve manikür yaptır, eve gelince çocuğunla oyna onu öp sarıl ona.

            Eşin gelince güleryüzle karşıla ve hiç şikayet etme (belki etmiyorsundur).

            Yarın sabah işe giderken güzelce giyin, makyaj yap, "iyi ki bir işim var ve başarılıyım" de.

            Çok yakında herşey düzene girer merak etme.
            Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

            Yorum


            • #7
              inşallah bende yoluna girmesini istiyorum zaten

              Yorum


              • #8
                hani bir reklam vardı:çok çalışmam lazım anne çok! diyordu çocuk...
                işte anne olduktan sonra da çok sorumluluk var çok....

                Yorum


                • #9
                  Mükemmel veya iyi olarak tabir ettiğiniz kelimenin anlamı tam olarak neyi ifade ediyor ?

                  Mükemmel anne derken;
                  Neye göre, kime göre mükemmel ?
                  Sizinle aynı şartlar altında olan bir anne mi ? yoksa herhangi bir yerde çalışmayan kendini çocuklarına adamış bir anne mi ?
                  Aynı şekilde iş kadını ve diğerleri.

                  Nedir mükemmel olmak ?

                  Yorum


                  • #10
                    mükemmel tabiki bana göre mükemmel.

                    Benimle aynı şartlarda olup benden daha iyi olabilen(benim olmak istediğim gibi) anne,eş,evlat,iş kadını

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                      sanırım anneliğe hazır olmadan dünyaya getirmişsiniz çocuğunuzu.aslında bu bencillik yüzünden sorunlu bireyler dünyaya geliyor.iyi bi anne olmicanızı düşünmeniz gerekirdi diye düşünüorum sonuçta dünyaya gelmek o çocuğun tercihi değil sizin tercihinizdi..bu yüzden kendinize acımayı bırakıp evladınızın mutluluğuna yönelmelisiniz ve artık kendi mutlulunuzu diil çocunuzun mutlulunu düşünmelisiniz yada yaşamıyorum diosanız kaçıp gidin
                      öncelikle kendime acımıyorum.Sadece daha iyi olmalıyım diyorum.Belki bir karşılaştırmaya gitseniz çoğu anneden daha iyi bir anne olduğumu düşünebilirsiniz.Sabah 8 akşam 6 çalışan bir insanım.Akşam tüm vaktimi bebeğimle geçiriyorum.Bencillik demişsiniz birde hayatta bencil olamayacağım tek konu minik kızımdır.Hayatta yapılabilecek her ne varsa kızım için yapabilirim.Kaçıp gitmek için değil,kalıp sabredebilmek sorumluluklarımın ağırlığını bir nebze hafifletebilmek için buraya yazdım

                      Yorum


                      • #12
                        elif şafak-siyah sütü okusana
                        belki senle aynı şeyi yaşamış bir yazarın kitabı, seni mutlu edebilir
                        I've found a reason for me to change who I used to be.

                        Yorum


                        • #13
                          amin inşallah

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X