Öncelikle merhaba arkadaşlar... Benim sorunum mutsuz olmak içimden hiç birşey yapmak gelmiyor sürekli sıkılganlık içerisindeyim içimde hep bir şeylere karşı hırs var sinir var bunlardan kurtulmak ve mutlu olmak istiyorum artık lütfen yardımcı olun...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Ben çok mutsuzum lütfen yardım.....
Collapse
X
-
merhaba maydanozz.saydığın belirtiler depresyon belirtilerine benziyor..istersen bir terapi al..yada en azından seni oyalıcak,sana iyi gelecek birşeylerle uğraşmak bile iyi gelebilirOrjinal yazı sahibi: maydanozz View PostÖncelikle merhaba arkadaşlar... Benim sorunum mutsuz olmak içimden hiç birşey yapmak gelmiyor sürekli sıkılganlık içerisindeyim içimde hep bir şeylere karşı hırs var sinir var bunlardan kurtulmak ve mutlu olmak istiyorum artık lütfen yardımcı olun...
:10:
-
sevgili maydanozz hint bilge jiddu krishnamurti der ki; mutluluğun yöntemi yolu yoktur mutlu olmak isteyerek mutlu olamazsınız mutluluk ansızın siz farkına varmadan gelir ve siz farkına vardığınızda utangaç bir aşık gibi kaçar gider.
bende sizin gibi biriyim amaçsız sıkılgan mutsuz ve sizin gibi mutluluğu aradım fakat bulamadım ve şimdi mutluluğu aramıyorum çünkü arayarak ona ulaşamayacağımı anladım.
fredrich nietzsche diyor ki; ben en büyük fikirlerimi hep en acılı dönemlerimde ürettim günlerce süren histeri nöbetlerimde zihnim olağan halinden daha farklı çalıştı. ''beni öldürmeyen şey beni güçlendirir'' nietzsche nin ünlü bir sözüdür ben bu sözü sürekli kendi kendime tekrar ederim ve çok faydasını görürüm.
iyi günler dilerim.Last edited by albatross; 07-04-2011, 03:53 PM.
Yorum

Yorum