Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ilac kullanmak istemiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ilac kullanmak istemiyorum

    her gittigim doktor anksiyete bozuklugu için bi ilac veriyo en son wellbutrin ilacını kullanıyom ama artık bıktım ilac kullanmaktan ilacı bırakıp bitkisel yöntemleri denemek istiyom bitkisel ilac kullanan varmı tavsiye verebilcek

  • #2
    en azından daha dogal diye düsünyom kimyasal hapları kullanmaktansa

    Yorum


    • #3
      kimyasal olmadan mümkün değil kardeş...ama abartmadan kullanmak gerekiyor...mesela şöyle en az ne kadar kimyasal kullanabilirim...ya da doktorlar düşünecek bunu tabi düşünmüyorlar ayrı mesele...adamın kaybettiği bir şey yok ki...hatta devlet hastanelerinde ilaç yazmak bir prestij haline gelmiş...doktorlar hastalarını düşünmeli...minimum kimyasala indirebilmeli...

      Yorum


      • #4
        bitkisel ilaçların bilimsel bir temeli yok ama...koca karı ilaçları gibi...

        Yorum


        • #5
          sarkı kantaron bide japon erigi diye bi ilac gördümde nette bakarken bayagı bi faydası yazıyo aca işe yararmı diye düsündüm napalım umut kapısı her yolu deniyom

          Yorum


          • #6
            ben sarı kantaron kullandım...inan zerre miktarınca etkisini göremedim...plesabo bile daha faydalı

            Yorum


            • #7
              plesabo nası bisey

              Yorum


              • #8
                plasebo yu bilenler wardır...çıkmam gerek kardeş kusura bakma...netten de araştırırsın...psikolojik olarak iyileşme diyelim kısacası=)

                Yorum


                • #9
                  ilaçlardan zaten o bitkilerden yapılyıor ..

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X