her gittigim doktor anksiyete bozuklugu için bi ilac veriyo en son wellbutrin ilacını kullanıyom ama artık bıktım ilac kullanmaktan ilacı bırakıp bitkisel yöntemleri denemek istiyom bitkisel ilac kullanan varmı tavsiye verebilcek
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ilac kullanmak istemiyorum
Collapse
X
-
kimyasal olmadan mümkün değil kardeş...ama abartmadan kullanmak gerekiyor...mesela şöyle en az ne kadar kimyasal kullanabilirim...ya da doktorlar düşünecek bunu tabi düşünmüyorlar ayrı mesele...adamın kaybettiği bir şey yok ki...hatta devlet hastanelerinde ilaç yazmak bir prestij haline gelmiş...doktorlar hastalarını düşünmeli...minimum kimyasala indirebilmeli...
Yorum

Yorum