Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Psikolojimizi bozan iki sebep.İş ve okul.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Psikolojimizi bozan iki sebep.İş ve okul.

    foruma yazılan yazıların çoğu iş ve okul sorunlarıyla ilgili.
    bu iki etken başlıca stres kaynağı.bi taraftan deneme tahtasına dönen eğitim,bi taraftan beceriksiz yöneticilerin ekonomik aptalca icraatları.
    hatta olmayan icraatlar.
    milletin gözünü boyamak için binbir çeşit yalan sıralıyolar.
    :arrow: size değişik bi örnek vereyim,yabancı ülkelerde iflas eden iş adamları intihar ederken bizimkiler pişmiş kelle gibi hala rahatça aramızda dolaşıyolar. :!: peki soruyorum yabancılar iflas edince peş parasız kalıyoda,bizimkiler nasıl hala villalarda koruma ordusu yanında lüks arabalarla ,ne biliim her türlü rahatlık içinde yaşama devam edebiliyolar.
    bunu hiç düşündünüz mü. :?: :?: :?:
    Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

  • #2
    bi şirketin çalışanları kriz yüzünden her gün diken üstünde çalışırken ,patronları nasıl hala rahat yaşıyor.
    neden kendi kazançlarından fedakarlık etmiyolar :?: :?: :?:
    hal böyleyken çalışanların maaşlarını ödemek şöyle dursun 3-4 ay erteliyenler var.
    Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

    Yorum


    • #3
      Valla haklısınız üniversiteye başladığımdan beri yüzüm gülmedi. uyku sorunlarıyla boğuşuyorum. okulu düşünerek sabaha kadar uyuyamıyorum uyumaya başladığımda da 13 14 saate kadar uyuyorum sanki hayatım mahvoldu.

      Yorum


      • #4
        offfffffffff aynen

        Yorum


        • #5
          ben bişey merak ediyorum,öğrenciler içim okudukları okullarda psikolojik danışman yok mu :?: varsa neden bu kadar öğrenci hep üye olup burada dert yanıyolar :?: mesela 9 eylülde var bunu biliyorum. :arrow: kardeşimin sorunları olduğu zaman gitmişti danışmana fakat doğru dürüst ilgilenmemiş .
          Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

          Yorum


          • #6
            Kardeşim de o günden beri sorununu kabullenip doktora gitmiyor,okulu da dondurdu.başarısızlık moralini fena bozdu.bi türlü beni dinlemiyor.
            Aklıma Tuzla tershanesi geldi.kocaman tershanede 100 kişi mi ne sigortalıymış.yani iş vereni de öyle bi taraftan boğuyo devlet vergi zaten ayyuka çıkmış tershanedeki firmalarda kaçak işçi çalıştırıyo.
            gelin burdan yakın hadi :!: sanki yönetim insanların ölmesine çanak tutuyor :!: taşaron şirkette çalışan işçiler zaten geçici böyle diye sigorta yapmıyolar.
            sokakta basit bi mağza bile sigortasız elemanı havada kapıyor.
            Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

            Yorum


            • #7
              Yozlaşmanın ,bozulmanın zirveye çıktığı bir toplum olduk gothica. Yabancıların anılarında yazdıkları o eski muhteşem ahlak yapımız ,kültürümüz artık fazla yaşanmıyor.

              Yorum


              • #8
                dersler beni öyle bi mahfediyo ki hayatım resmen şu dersler yüzünden berbatlaşıyo.. mutlu olamaz oldum

                Yorum


                • #9
                  Evet çoğu problem iş-okul benim içinde öyle ben bu ortamları hiç mi hiç sevmesemde evdede sürekli oturamazsınız ozaman sürekli susar sosyal hayata uzak kalırsınız keşke bu ortamlar bize sosyal hayatı sevdirse ama nerde...

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X