hakkını tam manasıyla savunamamak.kötüler tarafından tartaklanmak,ezilmek,ve mazlumun yanında olmak,ezilenlerin yanında yani nedir sizce ?
birine aşık olup onun yanına yaklaşamamak,kendince nedenlerle...onu tüm insanların üstünde görmek yalnış anlaşılmasın allah yerine koymak diyil, ama kötü olan insanların dünyasında sırf aşıksın diye onu melek gibi görmek acaba demek doru kişi bu mu demek.onu kendine layık görmemek,veya onun aslında kötü biri cıkacağı korkusu veya ona hayatı zindan edeceğin korkusu bu yüzden uzak durmak ondan aşk bu mu ?
cesaret edip konuşamamak.yakmıştı beni zamanında birazcık külü hala içimde.ve hala cesaretim yok cünkü sırf sf diyil diyer taraftan işsiz güçsüz oluşum.ve diğerleri işte.
bugün biriyle konuşurken gördüm onu.daha dorusu ordaki bi çalışanla şöyle bi konuşma geçti.ben mazlum olmaktan mutluyum. dier genc senmisin mazlum - beyenemedinmi böyle bi konusma geçti.bu kız gerçekten mazlum insan oılabilirmi doru kişi olabilirmi? olabilir diyelim ben böyle birinimi kaçırıyorum şuan.ama cepte metelik yok baba parası yiyom.kızınsa ekonomik özgürlügü elinde.nederler bana nasıl bakarlar,hadi ettim konuşmaya başladık.hangi ara görecez yüzümüzü onuda geçtim telefonla muabeti yoksa sixteen sene yapamazmıyım bunu. unutmalımıyım.
birine aşık olup onun yanına yaklaşamamak,kendince nedenlerle...onu tüm insanların üstünde görmek yalnış anlaşılmasın allah yerine koymak diyil, ama kötü olan insanların dünyasında sırf aşıksın diye onu melek gibi görmek acaba demek doru kişi bu mu demek.onu kendine layık görmemek,veya onun aslında kötü biri cıkacağı korkusu veya ona hayatı zindan edeceğin korkusu bu yüzden uzak durmak ondan aşk bu mu ?
cesaret edip konuşamamak.yakmıştı beni zamanında birazcık külü hala içimde.ve hala cesaretim yok cünkü sırf sf diyil diyer taraftan işsiz güçsüz oluşum.ve diğerleri işte.
bugün biriyle konuşurken gördüm onu.daha dorusu ordaki bi çalışanla şöyle bi konuşma geçti.ben mazlum olmaktan mutluyum. dier genc senmisin mazlum - beyenemedinmi böyle bi konusma geçti.bu kız gerçekten mazlum insan oılabilirmi doru kişi olabilirmi? olabilir diyelim ben böyle birinimi kaçırıyorum şuan.ama cepte metelik yok baba parası yiyom.kızınsa ekonomik özgürlügü elinde.nederler bana nasıl bakarlar,hadi ettim konuşmaya başladık.hangi ara görecez yüzümüzü onuda geçtim telefonla muabeti yoksa sixteen sene yapamazmıyım bunu. unutmalımıyım.

Yorum