Duyuru

Collapse
No announcement yet.

mazlum insan olmak ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • mazlum insan olmak ?

    hakkını tam manasıyla savunamamak.kötüler tarafından tartaklanmak,ezilmek,ve mazlumun yanında olmak,ezilenlerin yanında yani nedir sizce ?

    birine aşık olup onun yanına yaklaşamamak,kendince nedenlerle...onu tüm insanların üstünde görmek yalnış anlaşılmasın allah yerine koymak diyil, ama kötü olan insanların dünyasında sırf aşıksın diye onu melek gibi görmek acaba demek doru kişi bu mu demek.onu kendine layık görmemek,veya onun aslında kötü biri cıkacağı korkusu veya ona hayatı zindan edeceğin korkusu bu yüzden uzak durmak ondan aşk bu mu ?

    cesaret edip konuşamamak.yakmıştı beni zamanında birazcık külü hala içimde.ve hala cesaretim yok cünkü sırf sf diyil diyer taraftan işsiz güçsüz oluşum.ve diğerleri işte.

    bugün biriyle konuşurken gördüm onu.daha dorusu ordaki bi çalışanla şöyle bi konuşma geçti.ben mazlum olmaktan mutluyum. dier genc senmisin mazlum - beyenemedinmi böyle bi konusma geçti.bu kız gerçekten mazlum insan oılabilirmi doru kişi olabilirmi? olabilir diyelim ben böyle birinimi kaçırıyorum şuan.ama cepte metelik yok baba parası yiyom.kızınsa ekonomik özgürlügü elinde.nederler bana nasıl bakarlar,hadi ettim konuşmaya başladık.hangi ara görecez yüzümüzü onuda geçtim telefonla muabeti yoksa sixteen sene yapamazmıyım bunu. unutmalımıyım.

  • #2
    biri tercume etsin. yorum yapcam.

    Yorum


    • #3
      içimde yanan şeyi anlatmaya calıstım anlamadıysan git kendini denize at.içimdeki aşkı anlatmaya calıstım korkularımı yazdım.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: murat058 View Post
        içimde yanan şeyi anlatmaya calıstım anlamadıysan git kendini denize at.içimdeki aşkı anlatmaya calıstım korkularımı yazdım.
        sinirlenme murat abi ya hemen kızıosun ha

        Yorum


        • #5
          okuyunca anlayamamak nedir ya şurda anlasılmıycak ne var.illa şöylemi yazcaz ben birine aşıgım.şu şu duyguları besliom.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: murat058 View Post
            okuyunca anlayamamak nedir ya şurda anlasılmıycak ne var.illa şöylemi yazcaz ben birine aşıgım.şu şu duyguları besliom.
            Birine aşık olmak güzel bir duygu olmalı. Fakat dikkat etmek lazım “birine” bu sendeki nasıl bir zihin yapısı? Her gördüğün kıza aşık olmaya ne gerek var? Murat kızın biri sana yol sorsa bunu bile “acaba benimle tanışmak mı istiyor?” diye algılıyorsun. Kızları unut! Sil aklından! Son iş deneyimini düşün, nasıl başarısız olduğunu hatırlıyor musun? Sen önce ekmeğini kazanmayı becer sonra kızları düşünür, duygu beslersin. Kızlar duyguyla yaşamaz parada lazım.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: hartemes View Post
              Birine aşık olmak güzel bir duygu olmalı. Fakat dikkat etmek lazım “birine” bu sendeki nasıl bir zihin yapısı? Her gördüğün kıza aşık olmaya ne gerek var? Murat kızın biri sana yol sorsa bunu bile “acaba benimle tanışmak mı istiyor?” diye algılıyorsun. Kızları unut! Sil aklından! Son iş deneyimini düşün, nasıl başarısız olduğunu hatırlıyor musun? Sen önce ekmeğini kazanmayı becer sonra kızları düşünür, duygu beslersin. Kızlar duyguyla yaşamaz parada lazım.
              hartemes evet parada lazım ama ben her gördüm kıza aşık OL - MU - YO - RUM bu kıza aşık olmuştum evt daha öncekilerede hani bakarsın ya kız güzeldir veya içini ısıtıyodur. belki dersin cıkma teklifi edersin.kabul eder yada etmez orası ona kalır ama aşk bambaska bişi bn bu kızın gülüşüne aşık oldum galiba güzelline bide sıcak güzelline her aşık oldun kızda sana bakcak diye bişide yok.veya her güzele aşık olcan diye de bişi yok davranıslara bakarsın.sadece sana olan davranıslara diyil cevresindenki olan insanlara karsı davranıslarına.gözlemlersin yani.öyle ne illa güzel diye nede illa davranısları düzel diye aşık olunmaz aşk bir anda yakalar insanı do you understant me ?

              Yorum


              • #8
                murat058 aynı yaştayız benim hiç sevgilim olmadı.. hiç bir kızın elinden tutamadım kızları yakında uzaylı olarak göreceğim o kadar uzağım. hartemesin yorumlarını dikkate alma yukarda ne yazmış okumadım ama dikkate alma eskiden okuyordum saçma sapan yorumlardı. intihar etmek isteyenlere intihat et falan yazıyordu bakma sen bunun yorumlarına.
                Her şey güzel olacak...

                Yorum


                • #9
                  Benim yerimde olmadığın için anlamazsın katherine, keşke bir haftalığına benim yaşadığım duyguları yaşasan ama sadece bir haftalığına.
                  Her şey güzel olacak...

                  Yorum


                  • #10
                    yani tabiki hayırlısını dileyeceğiz.
                    Her şey güzel olacak...

                    Yorum


                    • #11
                      bulun birini çok mu zor

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                        ne kadar bomboşsun hartemes hayatın yolunda gitmiyo diye insanları yargılama hakkını kim veriyo ki sana ? belli ki hayatın boyunca hiç bişeyi başarmamışsın ve bunun intikamını başka insanlardan çıkarmaya çalışıyosun..yazıkkk
                        Yanlış bir tespit :21:

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                          bulun birini çok mu zor
                          evet çok zor, sen bul bana?
                          Her şey güzel olacak...

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: güç528 View Post
                            evet çok zor, sen bul bana?
                            çıkar karşına sen sabırla bekle

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
                              biri tercume etsin. yorum yapcam.
                              bu da kendini iyice bişe zannetmeye başladı
                              HAYAT.....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X