Duyuru

Collapse
No announcement yet.

nedir bu sıkıntı acil bakarmısınız

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • nedir bu sıkıntı acil bakarmısınız

    arkadaslar ben 21 yasında bi gencim gün boyu duygularım deişio akşamları daha agırlıklı moralsizlik güvensizlik çaresiz utangaç biri oldum.hastalıgım şizoeffektif heralde reçetede öle yazıo akşamları sokak lambalarına bakınca basım dönüo kafam bulanıklasıo evdede ısıgın altına sanki gölge düşmüş gibi oluo akşamları görüş açım böle citoles invega leponex lacmital ve serex kullanıorum biriniz bilgilendirsin beni arkadaslar şu baş dönmem neden oluo hava kararınca

  • #2
    arkAadaş ben 11 yıldır depresyon hastasıyım
    hiç bi çare bulamıyorum inş sen bulursun
    kısacası kelin ilacı olsa başına sürer

    Yorum

    İşleniyor...
    X