Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Dertlerinizi Paylaşın da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Dertlerinizi Paylaşın
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
:(
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
1
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
template
Sonraki
sonsuzzz
Üyemiz
Katılım:
Nov 2010
Gönderiler:
74
Share
Tweet
#1
:(
17-06-2011, 05:56 PM
bıraktım artık akışına her şeyi...
Poison23
Acemi Üyemiz
Katılım:
Feb 2011
Gönderiler:
256
Share
Tweet
#2
17-06-2011, 05:57 PM
en guzelı mucadele et et nereye kadar bızde ınsanogluyuz.
Yorum
Gönder
İptal
stolz
Share
Tweet
#3
17-06-2011, 05:57 PM
En güzeli. . ..
Yorum
Gönder
İptal
Hatice95
Acemi Üyemiz
Katılım:
Mar 2011
Gönderiler:
357
Share
Tweet
#4
17-06-2011, 06:52 PM
Biraktim insanlari bi tarafa ne ise yararlar ki? Ailen bile adam degil. Cok mu ilgililer sanki? Siktir
I've found a reason for me to change who I used to be.
Yorum
Gönder
İptal
Sunset
Banlandı
Katılım:
Jun 2011
Gönderiler:
139
Share
Tweet
#5
17-06-2011, 07:00 PM
Orjinal yazı sahibi:
ayseglk
hiç mücadele etmedim , hep karıştırdım sonra da düzelir mi düzelmez mi diye iddaya girdim kendimle sonra seyrettim hiç yormadım kendimi
ayseglk
Senin sorunun nedir tam olarak , 3-4 cümleyle özetlermisin merak ettim
Yorum
Gönder
İptal
Aişem
Katılım:
Nov 2010
Gönderiler:
177
Share
Tweet
#6
17-06-2011, 08:13 PM
Düzeltebildigini düzelt. Düzeltemediğini Allah'a havale et.
Yorum
Gönder
İptal
kitap
Banlandı
Katılım:
May 2011
Gönderiler:
1408
Share
Tweet
#7
17-06-2011, 09:04 PM
akış iyidir..her zaman derim akış olan bir yer guzel bir yerdir..
bir de insanlara birşeyler anlatma çabasını bırakmak da akış kadar etki eder..
relax.
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum