Duyuru

Collapse
No announcement yet.

:(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • :(

    bıraktım artık akışına her şeyi...

  • #2
    en guzelı mucadele et et nereye kadar bızde ınsanogluyuz.

    Yorum


    • #3
      En güzeli. . ..

      Yorum


      • #4
        Biraktim insanlari bi tarafa ne ise yararlar ki? Ailen bile adam degil. Cok mu ilgililer sanki? Siktir
        I've found a reason for me to change who I used to be.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: ayseglk
          hiç mücadele etmedim , hep karıştırdım sonra da düzelir mi düzelmez mi diye iddaya girdim kendimle sonra seyrettim hiç yormadım kendimi
          ayseglk

          Senin sorunun nedir tam olarak , 3-4 cümleyle özetlermisin merak ettim

          Yorum


          • #6
            Düzeltebildigini düzelt. Düzeltemediğini Allah'a havale et.

            Yorum


            • #7
              akış iyidir..her zaman derim akış olan bir yer guzel bir yerdir..

              bir de insanlara birşeyler anlatma çabasını bırakmak da akış kadar etki eder..

              relax.

              Yorum

              İşleniyor...
              X