Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nefret ediyorum nefrettttttttttttttttttttttttttt

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Nefret ediyorum nefrettttttttttttttttttttttttttt

    İşlerini yaptırabilmek için iyi insan gibi gözüken, son derece kibar ılımlı konuşan insanalrdan nefret ediyorum

    O kadar profesyoneller ki , sesinizi bile çıkaramıyorsunuz bu insanlara karşı

    oyunu öyle bi kuralına göre sabırla ve tatlı bir dille yürütüyorlarki ........ Ses çıkarsanız Haklıyken Haksız Duruma düşebiliyorsunuz

  • #2
    neden sesimi çıkaramıyayım istemiyorsam bana kimse birşey yaptıramaz elinde sonunda ben o işi yapmam oda çene çaldığıyla kalır
    örnek olarak sürekli kredi kartı vermek isterler ararlar yarım saaat konuşurlar söyle avantajı var şusu var busu var sonuç hala kredi kartım yok

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
      neden sesimi çıkaramıyayım istemiyorsam bana kimse birşey yaptıramaz elinde sonunda ben o işi yapmam oda çene çaldığıyla kalır
      örnek olarak sürekli kredi kartı vermek isterler ararlar yarım saaat konuşurlar söyle avantajı var şusu var busu var sonuç hala kredi kartım yok
      Yok böyle bişeyi kastetmiyorum ...

      Mesela tanıdığın biridir , aynı ev içerisinde yaşıyosundur vs vs ...Yüz yüze bakmak zorunda olduğun için sesini çıkaramazsın ve o herşeyden sonuna kadar istifa eder

      Yani senin ağzın laf yapmadığından o ipleri hakimiyeti herşeyi eline alır çaktırmadam ve sen öyle aval aval bakarsın ))..... Bunun gibi bişey

      Yorum


      • #4
        bende yaşıyorum öyle bir durumu ama ben hep susasırm şikayetçi değilim bu durumdan

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
          bende yaşıyorum öyle bir durumu ama ben hep susasırm şikayetçi değilim bu durumdan
          Valla bana koyuyor bu durum ... Çünkü sustukça insanlar senin üzerinde çaktırmadan hakimiyet kuruyor ...... İstediği gibi at koşturuyor

          Ben buna tahammül edemiyorum

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Sunset View Post
            Valla bana koyuyor bu durum ... Çünkü sustukça insanlar senin üzerinde çaktırmadan hakimiyet kuruyor ...... İstediği gibi at koşturuyor

            Ben buna tahammül edemiyorum
            ben bazı noktalarda çıkışlar yaparım ve bu çıkışlarım ani olduğu için çok etkilidir susan insana ne oldu böyle diye sende öyle yap istersen sorunlarını dile getir ama tek seferde uygula bunu ertesi gün o konudan bahsetme bile hiç olmamış gibi yap bende işe yarıyor istersen sende deneyebilirsin

            Yorum


            • #7
              Valla ben sesimi çıkarırım çıkarmasında , Benle bidaha konuşmazlar sesimi çıkardıktan sonra ..... Çünkü çok sert ve öfkeyle konuşuyorum o anda

              Yorum


              • #8
                Ve sesini çıkardığında haklıyken haksız duruma düşersin bu tür insanlara karşı

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Sunset View Post
                  Valla ben sesimi çıkarırım çıkarmasında , Benle bidaha konuşmazlar sesimi çıkardıktan sonra ..... Çünkü çok sert ve öfkeyle konuşuyorum o anda
                  Orjinal yazı sahibi: Sunset View Post
                  Ve sesini çıkardığında haklıyken haksız duruma düşersin bu tür insanlara karşı
                  İşte bir çogumuzun duştugu hata bu .Sesini çıkarım itiraz etmek başka ,çok sert öfkeyle konuşmak başka .

                  Ne kadar çok öfke saçarsanız o denli haksız duruma duşersiniz ,öfke ortamı daha çok gerer .İstenmeyen lafların soylenmesine pişmanlıklara neden olur .

                  Bagırıp çagırmadan daha normal sesle itiraz etmek duşunceleri ifade etmeye çalışmak en dogru çozum .
                  ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
                    neden sesimi çıkaramıyayım istemiyorsam bana kimse birşey yaptıramaz elinde sonunda ben o işi yapmam oda çene çaldığıyla kalır
                    örnek olarak sürekli kredi kartı vermek isterler ararlar yarım saaat konuşurlar söyle avantajı var şusu var busu var sonuç hala kredi kartım yok
                    Hala kredi kartının olmaması aslında iyi bir durum ,evet bazen çok işe yarıyor ama hesaplı davranılmadıgındada insanın başına dertler açıyor .

                    Hiç merak etme çalıştıgın bankayla olan ilişkilerin arttıkça ve bankada tuttugun para çogaldıkça istesende istemesende onlar sana kredi kartı ,kredi vermek için ikide bir arayıp duracaklar .

                    Çunku böyle yapmazlarsa kar etmeleri mumkun degil .
                    ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: MEGAN View Post
                      İşte bir çogumuzun duştugu hata bu .Sesini çıkarım itiraz etmek başka ,çok sert öfkeyle konuşmak başka .

                      Ne kadar çok öfke saçarsanız o denli haksız duruma duşersiniz ,öfke ortamı daha çok gerer .İstenmeyen lafların soylenmesine pişmanlıklara neden olur .

                      Bagırıp çagırmadan daha normal sesle itiraz etmek duşunceleri ifade etmeye çalışmak en dogru çozum .
                      ama bu tür insanlar iyilik meleği maskesi taktıklarından ve ustalıkla hareket ettiklerinden sesinzi çıkaramıyorsunuz ... her harikarda haksız duruma düşüyorsunuz

                      Yorum


                      • #12
                        ben de tahammüllüyümdür.
                        ama tersim de çok pistir
                        -hacı noldu sana ya! daha dün süt limandın, bugün ejderha kesildin başımıza)))

                        e yeter artık bardak taştı dimi

                        konuşmazlarsa konuşmasınlar. ihtimalleri düşünemiyor insan dolum noktasındayken.
                        Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yap; çok zevkli oluyor.

                        Yorum


                        • #13
                          hatta bu insanların ciğerlerinin 5 para etmediğini bildiğiniz halde bir açığını yakalayamıyorsunuz ... Çünkü son derece kibar, ılımlı iyiliksever gibi gözüküyorlar

                          ve 2 li oynuyorlar

                          sonuçta bu tür insanların elinde oyuncak oluyorsunuz

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Sunset View Post
                            hatta bu insanların ciğerlerinin 5 para etmediğini bildiğiniz halde bir açığını yakalayamıyorsunuz ... Çünkü son derece kibar, ılımlı iyiliksever gibi gözüküyorlar

                            ve 2 li oynuyorlar

                            sonuçta bu tür insanların elinde oyuncak oluyorsunuz
                            Hiç merak etme biraz sabırlı ol ,kim olursa olsun mutlaka ama mutlaka bir zayıf noktası vardır yeterki onu bulabil .

                            Ama bunu yapabilmek için belkide çok uzun zaman sabretmek lazım ,bunun en iyi yollarından biride sık sık çaktırmadan damarına basıp onu tahrik etmeye çalışmak .

                            Bunu yaparken fazla agresif olmadan vede çaktırmadan onun bam teline basmaya çalışmak en iyi yontemlerden biri .
                            ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X