Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bana ne oldu?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bana ne oldu?

    Arkadaşlar size başıma gelenlerden bahsedeceğim.Belki yardımcı olursunuz.Ben kasım ayında hayatımda ilk defa depresyona girdim.Psikiyatrist ise bana obsesif-kompulsif tanısı koyarak citol yazdı.Citol hiç işe yaramadı hastalığımı mani depresife döndürdü.Fakat ben saf gibi citolü aylarca içtim.Seroguel kullandım mayısta mani etkisi yok artık.Risperdala başladım şimdi de.Fakat bunlar bir yana ben eskisi gibi bir insan değilim.Zaman ve mekan algım bitti.Düşününce çıldıracak gibi oluyorum.Yani gündüz ve gece,içerisi ve dışarısı aynı şeyler.Soyutlanmış gibiyim bu dünyadan.Anne ve babamı yabancıyım.Herkese yabancıyım.Şizofreniye doğru mu gidiyoruM?Ne mutlu ne mutsuzum.Sanki insanlığım bitti.Okuduklarımı falan anlamıyorum.Ne hale geldim.Yardımcı olun lütfen...
    içimde kendi hayatımı yaşamadığım kanaati var.Daha samimi olayım ister misiniz?bu yaşadığım hayat o kadar benim değil ki herhangi bir saatimde biri gelip bana "haydi kalk , sıran geldi,kendin ol!"diye bağırsa sanki böyle bir şey mümkünmüş gibi inanıp koşacağım.bu his bende o kadar kuvvetli.herhangi bir kalabalıkta kendimden başka herkes olmaya razıyım..

  • #2
    merhaba da, doktor sana okb demiş.
    sen bütün hastalıkları kendine yakıştırmış ve sıralamışsın felaket tellalı gibi
    bana kalırsa -forumda duyduklarımdan-risperdal çok ağır bir ilaç.
    kullanma çok kötü değilsen.

    Yorum


    • #3
      başka bir dr ile de görüşebilirsin. faydası olabilir
      Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yap; çok zevkli oluyor.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: misyonix View Post
        Psikiyatrist ise bana obsesif-kompulsif tanısı koyarak citol yazdı.Citol hiç işe yaramadı hastalığımı mani depresife döndürdü.Fakat ben saf gibi citolü aylarca içtim.Seroguel kullandım mayısta mani etkisi yok artık.Risperdala başladım şimdi de.Fakat bunlar bir yana ben eskisi gibi bir insan değilim.Zaman ve mekan algım bitti.
        Seraquel ve Risperdal antipsikotik bir ilaçtır. Bu ilaçları muhtemelen mani atağı için kullanmışsın, bu ilaçlar bipolar rahatsızlıklarda mani tedavisi için kullanılır. Mani durumu düzeldiyse ve gerçekten okb bozukluğu varsa, ilaçlarının değişimi gerekebilir. Zira Okb için en etkili ilaç halen Anafranildir eğer kişi yan etkileri sebebiyle bu ilacı kullanamıyorsa Prozac, Faverin veya Lustral kullanılabilir. Başka bir doktora muayene olmanı tavsiye ederim, çünkü doktorla hasta arasında iyi bir iletişim şarttır.

        Yorum


        • #5
          Serequel ve risperdal ikisi de çok ağır ilaçlar daha önce psk. ilacı kullanmayan biri olarak bu ilaçları hemen bırak doktorlar insanları pek düşünmüyor daha önce hiç depresyon ilacı kullanmamaış bir kişiye bu kadar ağır ilaçlar verilmemeli. Bu iki ilaç da düşünce bozukluna yol açabiliyor bildiğim kadarıyla durumun ağır değil bu ilaçları bir an önce bırak.
          Her şey güzel olacak...

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: güç528 View Post
            Serequel ve risperdal ikisi de çok ağır ilaçlar daha önce psk. ilacı kullanmayan biri olarak bu ilaçları hemen bırak doktorlar insanları pek düşünmüyor daha önce hiç depresyon ilacı kullanmamaış bir kişiye bu kadar ağır ilaçlar verilmemeli. Bu iki ilaç da düşünce bozukluna yol açabiliyor bildiğim kadarıyla durumun ağır değil bu ilaçları bir an önce bırak.

            doktormusun sen?? ahkam kesiyorsun ben sereguel kullanıyorum hiçte ağır bir ilaç değil.ilk başlarda uyku yapar fakat onra bünye alışıyor ve kilo dışında hiçbir yan etkisini görmedim.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: batman View Post
              doktormusun sen?? ahkam kesiyorsun ben sereguel kullanıyorum hiçte ağır bir ilaç değil.ilk başlarda uyku yapar fakat onra bünye alışıyor ve kilo dışında hiçbir yan etkisini görmedim.
              Seroquel kullanan arkadaşım var kendimi mal gibi hissediyorum diyordu, risperdal kullanan insanlardan da aynı şikayeti duydum ve düşünce bozukluklarına yol açtığını çok duydum sana hafif gelmiş olabilir ama her ikisi de ağır ilaç ve hafif psk. rahatsızlıklarda bence kullanılmamalı.
              Her şey güzel olacak...

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: güç528 View Post
                Seroquel kullanan arkadaşım var kendimi mal gibi hissediyorum diyordu, risperdal kullanan insanlardan da aynı şikayeti duydum ve düşünce bozukluklarına yol açtığını çok duydum sana hafif gelmiş olabilir ama her ikisi de ağır ilaç ve hafif psk. rahatsızlıklarda bence kullanılmamalı.
                Birilerine iyilik edim derken başka birilerini korkutman çokta benimsenicek bir durum değil.doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet.sonuçta diploma var elinde senin elinde ne var.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: batman View Post
                  Birilerine iyilik edim derken başka birilerini korkutman çokta benimsenicek bir durum değil.doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet.sonuçta diploma var elinde senin elinde ne var.
                  Böyle bir yorum gelmesinden korkuyordum; "doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet...." Doktorlara körü körüne bağlanmamak lazım. İki yıl önce benim kalpten acil ameliyat olmam gerektiğini söylediler, küçükken ameliyat olduğum yere gittik, birşey yok dediler şu an sağlamım. Bir tanıdığımız şeker hastasıydı bacağını keseceklerdi, başka bir hastaneye gitti şu an hastalığı atlattı bacağı hala aynı yerinde duruyor yeri bile değişmedi. : ) Benim elimde de diploma var, ben de üni mezunuyum.
                  Her şey güzel olacak...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: güç528 View Post
                    Böyle bir yorum gelmesinden korkuyordum; "doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet...." Doktorlara körü körüne bağlanmamak lazım. İki yıl önce benim kalpten acil ameliyat olmam gerektiğini söylediler, küçükken ameliyat olduğum yere gittik, birşey yok dediler şu an sağlamım. Bir tanıdığımız şeker hastasıydı bacağını keseceklerdi, başka bir hastaneye gitti şu an hastalığı atlattı bacağı hala aynı yerinde duruyor yeri bile değişmedi. : ) Benim elimde de diploma var, ben de üni mezunuyum.
                    Buna diğer bir örnekte benim Kalbimde delik varmış. Adamlar bronşit sanmışlar. İğne yazmışlar.İğneyi vurunsam ölüyormuşum



                    Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                    Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                    birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                    Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: güç528 View Post
                      Böyle bir yorum gelmesinden korkuyordum; "doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet...." Doktorlara körü körüne bağlanmamak lazım. İki yıl önce benim kalpten acil ameliyat olmam gerektiğini söylediler, küçükken ameliyat olduğum yere gittik, birşey yok dediler şu an sağlamım. Bir tanıdığımız şeker hastasıydı bacağını keseceklerdi, başka bir hastaneye gitti şu an hastalığı atlattı bacağı hala aynı yerinde duruyor yeri bile değişmedi. : ) Benim elimde de diploma var, ben de üni mezunuyum.

                      Ben bu ilaçların ağır olduğuna inanmıyorum bende araştırdım ve 2.si bu ilaçlar düşünce bozukluklarına yol açar demişsin aslında bu iki ilaçta düşünce bozukluğu tedavisinde kullanılıyor ben böyle biliyorum.Bende böyle ağır ilaç şu bu diyenleri dinledikçe kötü oluyorum kim olsa canı sıkılır.neyse uzatmaya değmez ortada elle tutulur bir şey yok.ufak şeylere takılmamak lasım

                      Yorum


                      • #12
                        dfsdfdfsdfs

                        Yorum


                        • #13
                          şarkı bölümüne şarkı yazıcaktım giriş etkisniz yok yazdı buraya aasdasda yazdım sorun olmadı.sayfayı kirlettiğim için özür.

                          Yorum


                          • #14
                            Bende de aynı problem var. İlaç maniye çevirdi hastalığımı. Anlayacağın... bilmiyorum, ne yapabiliriz. En iyisi doktora görünmen olacak.

                            Yorum


                            • #15
                              iyilesme periyodunda eski gunlere donuyorsun, yani daha neseli oldugun gunler oluyor ama kalici tembellik kalabiliyormus. Ben onunla bogusuyorum. yine verimsiz bir gun. bir saat calisabildim diye sevindim.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X