hani bazen hiçbi sebep yokken yorgun , bitkin hissedersinya...elinden gelebiliceklerin limitini doldurmuşsundur ve artık susma vaktin gelmiştir....kendini yalnızlığa hapsedersin...görmezden gelirsin herşeyi...duyarsızlaşırsınya işte ben de böyleyim şimdilerde...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
kendimi suskunluğa terk ettim şimdilerde...
Collapse
X
