Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sorun Erkek Olmakta mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Şimdi şunu da söyleyebilir miyiz o zaman; eskiden kadınlar bir mal gibi satılıyordu, fiyat biçiliyordu ve istemedikleri adamlarla evlendiriliyorlardı. Şimdi bu çirkin anlayış gitti yerine modern kölelik geldi... Tek fark, eskiden zorla para için evlendiriliyorlardı şimdi ise kadınlar kendileri zengin adam istiyorlar...

    Tabiri caizse bu et pazarında en iyi fiyatı veren erkekle evleniyor kadın...

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: criminalminor View Post
      Bence kadın olmak zor erkek olmak zor diye bir ayrım yapmamak lazım. Ülkemizde sürekli kadın cinayetleri işleniyor, kadınlar şiddete maruz kalıyor, başka pekçok üzücü olay oluyor. Erkeklerin de sırtında çok büyük bir yük var, hem maddi hem de manevi. Özellikle ailesi zengin olmayan bazı erkekler maddi yükü daha çok yaşıyor. Hassas, duygusal bir erkek işsiz kalıp da ailesini geçindirmekte zorlandığı zaman neler hissettiğini ancak yaşayan bilir. Dolayısıyla yaşam her iki cins için de zor.

      Bence sırf para için yapılmış evlilikten hayır gelmez. Eğer düşündüğünüz gibi sorun paraysa iyi ki ayrılmışsınız, yoksa evliliğinizde çok sıkıntı yaşardınız ve evliyken ayrılmak çok daha zor, hele bir de çocuk varsa. Şunu hayal edin, bu kızla evlenmişsiniz ancak sürekli sizden maddi şeyler talep ediyor, sizi zor durumda bırakıyor, hatta gururunuzu incitiyor. O zaman "Keşke bu kızla evlenmeseydim, keşke geçmişe gidip evliliği engelleme şansım olsa." derdiniz değil mi? Böyle düşünün ve sevinmeniz gerektiğinin farkında olun.

      Ama bir varsayım üstünden konuştum, belki de maddiyat değil başka bir sorun vardır. Size mesaj göndertikten sonra bir daha görüştünüz mü, evlenmek istemeyişinin sebebini sordunuz mu? Belki bir anlık bir buhran yaşamıştır o da. Ancak evlenmemek konusunda kararlıysa ve evlenmemek için geçerli bir mazereti yoksa ben olsam o kişiyi çıkartırdım hayatımdan. Bu iş çocuk oyuncağı değil.

      Bir de naçizane tavsiyem karşı cinse fazla bağlanmayın, aynı şey kızlar için de geçerli, cinsiyet ayrımı yapmamak lazım. Pekçok duygusuz kız ve erkek var, ve bunlara denk gelenler çok büyük üzüntü yaşayabiliyor gerçekten. Şahsen ben evliliği şimdilik pek düşünmüyorum, evlenirsem de herhalde annem, eş-dost vb. birisinin bulacağı bir kızla evlenirim. Bunun kendim için doğru olduğunu düşünüyorum. Tabi herkes böyle düşünmez kimisi aşk insanıdır, aşksız yaşayamaz ama aşk risklidir. :tinysmile_twink_t2:

      Gerçekten de dünya da çok sıkıntı yaşayan insanlar var. Bakın Somali'de çocuklar açlıktan ölüyor. Bunları düşünün ve halinize şükredin, aşk için üzülmeye gerçekten de yazık.


      Allah aşkına şu şiddet olayına ayar oluyorum ya=) tamam da biz hiçbir kadına şiddet uygulamıyorsak,bizim burda suçumuz nedir.? bana ne lan başkası şiddet uyguluyorsa? benim ne günahım war şimdi.? ya da bu arkadaşın ne günahı wardı da bu hale geldi.? şiddet,şiddet,şiddet...hep aynı laflar...kaç kere şiddet yaşadınız ya.

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: Adı.Mutsuzluk View Post
        Şimdi şunu da söyleyebilir miyiz o zaman; eskiden kadınlar bir mal gibi satılıyordu, fiyat biçiliyordu ve istemedikleri adamlarla evlendiriliyorlardı. Şimdi bu çirkin anlayış gitti yerine modern kölelik geldi... Tek fark, eskiden zorla para için evlendiriliyorlardı şimdi ise kadınlar kendileri zengin adam istiyorlar...

        Tabiri caizse bu et pazarında en iyi fiyatı veren erkekle evleniyor kadın...
        arkadsım sureklı paradan kadından bahsedıp duruyorsun.yanlış kışıyı bızmı seç dedık sana...sureklı genelleme yapıp duruyorsun..boyle şeyler nıcın buluyor senı,*? bırde kendını sorgula...

        Yorum


        • #34
          yanlış kışılerı secıyorsunuz sonra baslıyor sorular...herkes kendıne uygun bırını secerse sorular cozum bulur..karsındakını tanımdan hemem baglanmıyacaksın evet deger vermış olabılırsın ama hata yapıyorsa sana sende bırakacaksın..kural boyle..2 defadır arkdas aynı hataları yapmış ıkısındede terkedılmış takı evlılıge gtmeyene kadar baglanmıyacaksınnn..

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: pesimistik View Post
            Allah aşkına şu şiddet olayına ayar oluyorum ya=) tamam da biz hiçbir kadına şiddet uygulamıyorsak,bizim burda suçumuz nedir.? bana ne lan başkası şiddet uyguluyorsa? benim ne günahım war şimdi.? ya da bu arkadaşın ne günahı wardı da bu hale geldi.? şiddet,şiddet,şiddet...hep aynı laflar...kaç kere şiddet yaşadınız ya.
            Erkek olduğum için şiddet yaşamadım. Tek söylemek istediğim kadının da erkeğin de kendince yaşadığı sıkıntıları var. Çok yakın bir kız arkadaşım (sevgilim değil) babasından gördüğü şiddet yüzünden intihar aşamasına gelmişti. Hayatımda gördüğüm en temiz kalpli kızlardan biriydi, ama babası tam bir psikopattı. Biz yardımcı olmaya çalışsak da bir faydamız dokunmadı kıza. Şimdi psikopat babasıyla birlikte yaşamaya devam ediyor. Karşı cinsi savunarak prim yapmaya çalıştığımı düşünmeyin sakın, sadece ikinci cümlemde yazdığım gibi her iki cinsin de kendince sıkıntıları olduğunu belirtmek istiyorum.

            Bir de hayatımda şunu görecek kadar tecrübe kazandım çok şükür: sizin birilerine iyi davranmanız başkalarının da size iyi davranmasını garanti etmez. Ya da siz iyi bir erkeksiniz şiddet uygulamıyorsunuz diye karşınıza da size layık düzgün kızlar çıkacak diye bir şart yok. Tam tersine genelde düzgün adamlar ve düzgün kızlar genelde kendilerini mutlu etmeyecek insanlara kendini kaptırıyor, bu aşkın doğasında var galiba. Özellikle gençlik yıllarında böyle oluyor, mantıklı düşünemiyor insan çünkü.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: defne View Post
              evliliğe hazır değilim , erteleyelim demek ayrı. evliliğe hazır değilim bitirelim bu ilişkiyi demek ayrı. sanırım o bitirmiş. evliliğe hazır değilse, senle ilgili bir problem yok, ben hazır değilim demektir, bu durumda para mevzusu değildir mesele.ama bu kız bitirdiğine göre 'hazır değilim' açıkça bir bahane. bitirme nedeni para olmayadabilir ama belki ailesi istememiştir, başka şeyler olmuş olabilir,sonuçta burda arkadaşımız büyük oranda haklı,ama yinede böylesi hayırlıymış de, evlenip de mutsuz olacağına, böylesi daha iyi olmuş
              Yüzdeyüz katılıyorum çok güzel açıklamış arkadaş. En kötüsüde evlendikten sonra bir takım problemler yaşaman olurdu. Bu açıdan bakarsan , bence daha az üzülürsün.
              3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

              When you lose small mind, you free your life..

              Yorum


              • #37
                Birkaç kötü örnek ile karşılaştık diye bunu genellemek doğru mu sizce? Gerek para hususunda gerek şiddet hususunda. Ailelere kadar gittikten sonra istemediğini dile getiriyorsa bence bunun nedeni para değil; para olsa ilk başta kendini belli ederdi. Ailesi onay vermemiş olabilir, ya da gerçekten oturup mantıklı düşününce hazır olmadığını anlamıştır. Evlilik her ne kadar artık basitleşse de çok ciddi bir şey. Bir insanla hayatını birleştirmekle kalmıyorsun. Çeşitli yükümlülüklerin oluyor karşılıklı olarak. Artık kendinden başka düşünmen gereken birisi daha oluyor. Bunlar kolay şeyler değil. İNŞALLAH,bu önyargını yıkabilecek iyi, güzel insanlarla karşılaşırsın. Herşeyde bir hayır vardır.

                Yorum

                İşleniyor...
                X