Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yardım ne olur

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • yardım ne olur

    anoreksiğim. bunu daha öncede belirtmiştim. tedaviyi kabul ettim. ölmek üzereydim. şuan ideal kilomdayım. ama bu hastalığı aşamıyorum. aşamıyorum işte. sürekli beynimde aynı düşünceler dönüyor sürekli kendimi kahrediyorum. yiyorum ama çok mutsuzum. inanılmaz hızlı kilo aldım. başladığım noktaya geri döndüm. bunu istemiyorum. düşüncesizce yemek yiyebildiğim günlerimi istiyorum. kilo vermek istiyorum. çektiğim onca sıkıntıya rağmen neden o halimle mutluydum. insan gibi değildim bile. aşamadım aşamıyorum. ilaç içmekte istemiyorum. kendime hakimde olamıyorum bu düşünceye inat daha çok yiyorum daha çok yiyorum ama daha kötü oluyor. 2 günde 3 kilo alıyorum. saçma sapan sesler duyup bunlarla konuşmam objelerin hareket etmesi gibi şeylerde üstüne biniyor korkuyorum.

  • #2
    yüzük halen sende dimi? git onu mordorun ateşine at herşey daha güzel olacak göreceksin:113:

    Yorum


    • #3
      mordora ulaşamıyorum ki

      Yorum


      • #4
        ekmek kırıntılarını takip et :tinysmile_shy_t:

        Yorum


        • #5
          ya pastadan evler çıkarsa ?

          Yorum


          • #6
            yemem işini halledersin bi şekilde de sesler sıkıntı yaa doktor ne diyo
            "Every man dies - Not every man really lives"

            Yorum


            • #7
              bu gidişle şizofreni diyor ama geçemiyorr

              Yorum

              İşleniyor...
              X