Duyuru

Collapse
No announcement yet.

forumdakı arkadaslarıma slm...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • forumdakı arkadaslarıma slm...

    herkese slm arkadaslar..malum derslerden dolayı pek gıremıyorum foruma..bolum zor olunca boyle oluyor..umarım hersey yolundadır..canınızı sıkmayın mutlu kalın..

  • #2
    selam ezolog,deslerinle de ilgilen biz her zaman burdayız=)

    Yorum


    • #3
      aleyküm selam.
      Ders Ders Zor ya :S
      Herşey pek yolunda degıl ama hayata yınede devam edıyoruz

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: pesimistik View Post
        selam ezolog,deslerinle de ilgilen biz her zaman burdayız=)
        derslerle ılgılenıyorum..ara sıra gelıyorum işte..sende calış

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: asilturk0 View Post
          aleyküm selam.
          Ders Ders Zor ya :S
          Herşey pek yolunda degıl ama hayata yınede devam edıyoruz
          inş yoluna gırer zaman lazım tabı hersey ıyı olacak..

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: heisenberg
            herkese slm arkadaslar..malum derslerden dolayı pek gıremıyorum foruma; hangi dersler,bolum zor olunca boyle oluyor..hangi bölüm neyin bölümü,umarım hersey yolundadır..canınızı sıkmayın mutlu kalın.. iyi ama neden
            çok detaya gırmıssın nasıl yanı neden

            Yorum


            • #7
              inşALLAH.
              Allah Hepmızin Yar ve Yardımcısı olsun inşALLAH.

              Yorum

              İşleniyor...
              X