insanların içindeyken ve stres altındayken yüz hatlarımın kontrolünü kaybediyorum. yüz ifademde bir donukluk oluyor suratım hissizleşiyor. özellikle alnımda garip saçma bir şey hissediyorum. kendi kendine oynuyo falan kontrolde edemiyorum. insanlarla konuşurken de çoğalıyo bu yüzden kimseyle konuşmak istemiyorum. yeni tanıştığım ev arkadaşlarımla konuşmuyorum ama bundan memnun değilim onlarda benim hakkımda kötü düşünüyor bu beni daha çok rahatsız ediyor. bu hafta spora başladım 1-2 saat koşuyorum ondan sonra beynimde ağırlık hissediyorum. acaba kist olabilirmi

Yorum