Duyuru

Collapse
No announcement yet.

özgüvenim neredesin?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • özgüvenim neredesin?

    bu forum iyi ki var
    Last edited by dennizz77; 09-07-2012, 02:56 PM.

  • #2
    "Özgüvenim nerede" diyen insan özgüvenini asla bulamaz.

    Kendini neye inandırırsan gerçekte öyle bir insan olursun. Sen bunu söylediğine göre kendini özgüveni olmayan bir insan olmaya inandırmışsın ve böyle devam ediyorsun. Bu ruh hâlinden bir an önce kurtul ve özgüveni olmayan bir insan değil, özgüveni yüksek bir insan olduğunu telkin et kendine.

    Yorum


    • #3
      Özgüven senin içinde. Onu dışarı çıkarmak senin yapabileceğin bir şey. Başarılı olabileceğin bir alanda kendini kendine kanıtla.



      Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
      Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
      birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
      Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

      Yorum

      İşleniyor...
      X