çok sık olmadıktan sonra değişik olabilir bencede
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
forumda tanıştık ve buluştuk
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bende Konya'dayım.Ne tesadüfki bende okb hastasıyım.Orjinal yazı sahibi: okb.takinti View Posthangi şehirdesiniz? konya da oolsaydınız gelirdim.ne iyi olurdu dertli insanların birarada olup konuşması..Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.
Yorum
-
Sürekli hastalık ve çaresizlikler konuşulursa deilenler doğru, pek faydası olmaz zaten biz illaki rahatsızlıkları silip atmak için buluşmadık güzel bir farklılık oldu, muhabbet ettik sonrasıda terapiste uğradık, oradada terapistle muhabbet ettik, hepsinin bir arada olması güzeldi.
Yorum

Yorum