Duyuru

Collapse
No announcement yet.

forumda tanıştık ve buluştuk

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    çok sık olmadıktan sonra değişik olabilir bencede
    Last edited by cesur_ol; 10-10-2011, 03:44 PM.
    İman etmedikçe cennete giremezsiniz, birbirinizi sevmedikçe de (gerçek anlamda) iman etmiş olamazsınız.

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: okb.takinti View Post
      hangi şehirdesiniz? konya da oolsaydınız gelirdim.ne iyi olurdu dertli insanların birarada olup konuşması..
      Bende Konya'dayım.Ne tesadüfki bende okb hastasıyım.
      Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

      Yorum


      • #33
        Kendi aranızda anlaşıp buluşursanız ona bir şey diyemem ama form mod.larından böyle bir organizasyon beklemeyin.
        Ölü yaşayanlar,yaşayan ölüleri çekemezler. Özdemir ASAF

        Yorum


        • #34
          Sürekli hastalık ve çaresizlikler konuşulursa deilenler doğru, pek faydası olmaz zaten biz illaki rahatsızlıkları silip atmak için buluşmadık güzel bir farklılık oldu, muhabbet ettik sonrasıda terapiste uğradık, oradada terapistle muhabbet ettik, hepsinin bir arada olması güzeldi.

          Yorum

          İşleniyor...
          X