Merhabalar. 17 yaşındayım. gecen seneye kadar hep kızlar pesimdem kosarlardı. simdi bir sevgilim bile yok. sorunumu merak ediyorum ama bulamıyorum :S. girdiğim her ortamda gündemde oluyorum. bazıları dalga geçiyor bazıları direk kavga etmek istiyor.. anlıyacagınız herkez bana uyuz oluyor gecen gün kızın biri sana uyuz oldugum kadar kimseye uyuz olmadım demişti. bazen kendimi sudan cıkmıs balık gibi, bazen ise bir flozof gibi hissediyorum.. insanlar hakkında içimden yorum yapmakta usta oldum. ama ben 1 senedir yaşamıyorum. bazen yaşamak istemiyorum beni güçlü tutacak hiçbir kaynagım yok.. siz ne önerirsiniz ?? cümlelerin cok devrik oldugunun farkındayım :S eğer okuduysanız ve yorum yapmayı planlıyorsanız teşşekür ederim..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bütün abilerime ablalarıma merhaba..
Collapse
X
-
Garip bir durum. Nedenini bilmiyorsun heralde.Last edited by cagdas13_3; 02-11-2011, 01:47 AM.Hayat ne kadar garip değil mi?

Yorum