Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nevralji hastalığına yakalanan kaç kişiyiz ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Nevralji hastalığına yakalanan kaç kişiyiz ?

    Arkadaşlar bu bir sinir ağrısı hastalığı denilebilir ben yakalandım tedavisi yokmuş ilaçta kullansan tekrar geliyormuş Yarın emar çekilecek bakalım ne olacak.. Sinir stres sıkıntı takıntılar içine atmalar yüzünden ortaya çıkıyor. Bunlar ana nedenler dikkat edin..

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: ysumeyra View Post
    Arkadaşlar bu bir sinir ağrısı hastalığı denilebilir ben yakalandım tedavisi yokmuş ilaçta kullansan tekrar geliyormuş Yarın emar çekilecek bakalım ne olacak.. Sinir stres sıkıntı takıntılar içine atmalar yüzünden ortaya çıkıyor. Bunlar ana nedenler dikkat edin..
    Tedavisi yokmuş laflarını lütfen bırakın... Bu saplantıyla yaşayanlar; iyileşme yolları ceplerinde bile olsa; iyileşmeyi beceremezler.

    Bunun adı "öğrenilmiş çaresizlik"tir ki; çaresizlikten bin kat daha kötüdür. Maalesef; çoğu zaman doktorlar da; sorumsuzca davranarak sebep olabiliyor bu tür batıl inanç ve kalıplara...
    Aynasıdır insan insanın. . !

    Yorum


    • #3
      Siz internetten baktınız mı bilmiyorum ameliyatı riskliymiş ve kimse yapmıyor bunu Türkiyede..Öyle bir yazmışsınız ki sanki iyileşmek istemiyorum çok çaresizmişim gibi bunları kafama sokan sizssiniz ben siz bunları yazana kadar böyle bir şey düşünmüyordum ki hala düşünmüyorum geldikçe ilaç kullanıcam doktorumun önerdiğide bu zaten..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: ysumeyra View Post
        Siz internetten baktınız mı bilmiyorum ameliyatı riskliymiş ve kimse yapmıyor bunu Türkiyede..Öyle bir yazmışsınız ki sanki iyileşmek istemiyorum çok çaresizmişim gibi bunları kafama sokan sizssiniz ben siz bunları yazana kadar böyle bir şey düşünmüyordum ki hala düşünmüyorum geldikçe ilaç kullanıcam doktorumun önerdiğide bu zaten..
        trigeminal nevraljimi ? allah şifa versin elektrocerrahi uygulanabiliyo ama kesin tedavi yöntemi değil evet ameliyatı riskli kalıcı parestezi gibi riskleri var. sık anestezi uygulayarak tedavi deneyenlerde var ama agrı tuttuğu zaman eminimki çekilmez oluyodur.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: dtnurcan View Post
          trigeminal nevraljimi ? allah şifa versin elektrocerrahi uygulanabiliyo ama kesin tedavi yöntemi değil evet ameliyatı riskli kalıcı parestezi gibi riskleri var. sık anestezi uygulayarak tedavi deneyenlerde var ama agrı tuttuğu zaman eminimki çekilmez oluyodur.
          evet trigeminal nevralji Saol Nurcan varmı tanıdıkların varsa nasıllar ?

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ysumeyra View Post
            evet trigeminal nevralji Saol Nurcan varmı tanıdıkların varsa nasıllar ?
            tanıdıklarım yok sadece genel bilgi.ama pek de tedavisi olmadığını biliyorum ağrıyı tetikleyen şeylerden uzak durmanda fayda var soguk suyla yuzunu yıkamama havlula bastıra bastıra sileme gibi sen zaten bunları biliyosundur.ağrıyı başlatabilecek herşeyden uzak durmalısın

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dtnurcan View Post
              tanıdıklarım yok sadece genel bilgi.ama pek de tedavisi olmadığını biliyorum ağrıyı tetikleyen şeylerden uzak durmanda fayda var soguk suyla yuzunu yıkamama havlula bastıra bastıra sileme gibi sen zaten bunları biliyosundur.ağrıyı başlatabilecek herşeyden uzak durmalısın

              ağır kokular gürültü ıslak saç rüzgar müzik dinlediğimde telefonla konuştuğumda kafama bişey taktığımda güldüğümde ağladığımda falan oluyor amann ne illet bişey bu ya herşeyden oluo sinirlerim bozuldu

              Yorum


              • #8
                bu hastalığı hiç duymamıştım.hayırlı şifalar dilerim
                YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

                Yorum


                • #9
                  trigeminal nevralji

                  merhaba arkadaşlar bu konu konuşulalı çok uzun zaman olmuş ancak bu trigeminal nevralji denen illete yakalandığım yeni ortaya çıktı. Çok dr gezdim ama şikayetlerimin sebebi en son gittiğim dr tarafından tr nevralji olarak teşhis edildi. ilaçlar fayda etmiyor ameliyat olmam gerekiyormuş ancak korkuyorum ve emin olamıyorum.heryerde ağrıların kısa süreli ve elektrik çarpması gibi olduğundan bahsediliyor benimse öncelikle dişlerim ve damaklarım sızlıyor konuşamıyorum ağrılar daha çok romatizma ağrısı gibi ağrıyan bölgeye masaj yapılınca ya da uyuduğumda hafifliyor ve hiç geçmiyor diye bilirim nöbet halinde değil yani anlamadım nedir.tr nevraljisi olan arkadaşlar aynı sıkıntılar sizde de oluyor mu lütfen msj yazın yok yere ameliyat olmak istemiyorum.teşekkürler...
                  Last edited by trigeminal; 03-04-2012, 07:57 PM.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: trigeminal View Post
                    merhaba arkadaşlar bu konu konuşulalı çok uzun zaman olmuş ancak bu trigeminal nevralji denen illete yakalandığım yeni ortaya çıktı. Çok dr gezdim ama şikayetlerimin sebebi en son gittiğim dr tarafından tr nevralji olarak teşhis edildi. ilaçlar fayda etmiyor ameliyat olmam gerekiyormuş ancak korkuyorum ve emin olamıyorum.heryerde ağrıların kısa süreli ve elektrik çarpması gibi olduğundan bahsediliyor benimse öncelikle dişlerim ve damaklarım sızlıyor konuşamıyorum ağrılar daha çok romatizma ağrısı gibi ağrıyan bölgeye masaj yapılınca ya da uyuduğumda hafifliyor ve hiç geçmiyor diye bilirim nöbet halinde değil yani anlamadım nedir.tr nevraljisi olan arkadaşlar aynı sıkıntılar sizde de oluyor mu lütfen msj yazın yok yere ameliyat olmak istemiyorum.teşekkürler...
                    Kuzenim bu hastalıktan muzdarip. Her gün laroksil içiyor bir şikayeti yok. Ameliyat yerine ilaçla tedaviyi öneririm ama elbette dr. daha iyisini bilir. Geçmiş olsun.
                    Dilsiz kulaksız sözün , can gerek anlayası...

                    Yorum


                    • #11
                      öncelikle herkese acil şifalar dilerim.. benim babam trigeminal nevralji hastası 5 senedir ilaçlarla idare etti ancak geçen haftalarda ankarada radyofrekansı ile sinirler yakılırken operasyon sırasında ağrı atağı yaşandı ( dr ilaçları önceden kesti ve operasyon sırasında ağrılı olmalı demişti )yaşanan terslik sonucunda babam daha kötü oldu trileptal 300 den günde 4 tane, tegratol 200 den günde 4 tane alarak ancak yüzünde hissizlik oluştu ancak ilaçlar yan etkiler gösterdi bu dozda sürekli bulantı baş dönmesi,halsizlik, dengede bozulma sersemlik oluştu .. dr. ilaçları 8 saate düşürdü yantkiler devam etti ama yüzdeki hissizlik azaldığı için damakta aşırı hassasiyet başladı.. yine eski doza döndük bu sefer dr 12 saate çekti ilaçları ama yine aynı yere dönüyoruz yüzdeki hisssizlik azalıyor ve ağrı atağı başlıyor.. ve ameliyattan sonra atak şekli ve şiddeti değişim gösterdi dayanılmaz bir hal aldı.. 5-6 dakida boyunca aralıksız devam eden ve sürekli yükselen bir ağrı oldu Allah kimseye böyle dert vermesin .. şifa bulanlarımız varsa aramızda lütfen doktor ve tedavi şeklini paylaşalım arkadaşlar lütfen...

                      Yorum


                      • #12
                        Allah şifa versin kardeşim gerçekten üzücü bir durum

                        Yorum


                        • #13
                          Allah yardımcınız olsun, geçmiş olsun...
                          GİDENE DUR DEMEM ....

                          Yorum


                          • #14
                            çok teşekkürler arkadaşlar Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin.. İstanbulda bu konuyla ilgilenen bir dr. tanıdığınız varmı önerebilceğiniz şimdilerde ise teflon yönteminden bahsedilmeye başlandı deneyimi olan bir arkadaşımız varmıdır acaba ??

                            Yorum


                            • #15
                              Allah acil şifa versin
                              Ah hayat ne çok aldın Yetmedi daha
                              Hergünüm mahşer, her gece yara Yaşadım bir ömür uçurumda
                              Vurgun, vurgun üstüne Hep düşe, kalka Şimdi nerde aşk, nerde sevda? Saramaz bu yarayı, kanamakta.
                              Ne yarın var bana nede rüya Içim kırgın, içim isyanlarda
                              Soldu bahar bak döndü kışa Bi masal var yaşar uzaklarda
                              bi ömür yetmez ona kavuşmaya Ölmek için artık çok geç Belki başka hayatta,başka hayatta

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X