Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hayatın neresindeyim? kimin?? size ihtiyacım var...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • hayatın neresindeyim? kimin?? size ihtiyacım var...

    3yıllık evli, çalışan, 15aylık bebeği olan, 7yıllık flört dönemi sonucunda severek evlenen biriyim.. şuan duygu durumum çok kötü.normalde de hayattan çok zevk alamayan biriyim,mutsuz ve huzursuzum.. eşimle sorunlar yaşıyorum sürekli boşanma fikri geçiyor aklımdan ama biliyorum ki buna cesaretim olmayacak..üstelik bebeğim de varken.. eşimi tanıyamamışım..sürekli kötü sözler laflar söyler olduk birbirimize üstelikte de önceden 'salak' kelimesi bile söyleyemeyen ben.. eşimle kafalarımız uyuşmuyor çok farklıyız. ve ben depresyondayım sanırım, bunun üzerine çok kitap okudum çünkü. evlilik terapistine de gittik geçici çözüm oldu sadece 1kez kendim tek olarak 4ay önce psikoloğa gittim ama seanslar çok yüksek maalesef buna gücümüz yok burada dertleşebileceğim, konuşabileceğim, akıl alabileceğim hiç arkadaşım yok..bunalıyorum..eşimle konuşamıyorum herşeyi hafife alıp dalga geçme potansiyeline sahip biri..insan arada karşında ciddi, dinleyen ve objektif fikir verebilen birine ihtiyaç duyuyor. evlenmeyi ben seçtim ve hatalı bir karar verdim yanlış kişi olduğunu düşünüyorum boşanmak istemiyorum ne yapacağım??acaba bu durumum geçicimidir?

  • #2
    psikologa gittiğinizde neler hissetiniz.Eşinizi sevme olasılığınız var mı? Bunun nesnel bir sorun olduğunu mu düşünyorsunuz yoksa düşünsel mi?
    "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: luthe View Post
      psikologa gittiğinizde neler hissetiniz.Eşinizi sevme olasılığınız var mı? Bunun nesnel bir sorun olduğunu mu düşünyorsunuz yoksa düşünsel mi?
      düşündüğüm tek şey beni gerçekten dinleyecek ve doğru fikirler verecek biriyle olmanın rahatlığı vardı.. bana dediği ise: çok fazla olayları kontrol etme güdüsüne sahipmişim eminim doğrudur fakat bunu nasıl yenebileceğim hakkında çok fikir sahibi değilim eşimi gerçekten seviyor muyum bilmiyorum?? sanki bende ki bağımlılık..

      Yorum


      • #4
        bence biraz erken böyle düşünmen için.çok yenisiniz.bebeğiniz var.
        genellikle evliliklerde bayanın biraz daha ılımlı yaklaşması gerekiyor.
        yasmin nickli üyemizin konusunu okursanız ne kadar mücadele
        etmiş.bitirmeyi düşünmeden önce çok uğraşın,elinizden geleni yapın.
        ömür boyu aşk cemil tokpınarın kitabı mutlaka okumanızı tavsiye
        ederim
        YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: 899405 View Post
          bence biraz erken böyle düşünmen için.çok yenisiniz.bebeğiniz var.
          genellikle evliliklerde bayanın biraz daha ılımlı yaklaşması gerekiyor.
          yasmin nickli üyemizin konusunu okursanız ne kadar mücadele
          etmiş.bitirmeyi düşünmeden önce çok uğraşın,elinizden geleni yapın.
          ömür boyu aşk cemil tokpınarın kitabı mutlaka okumanızı tavsiye
          ederim
          en kısa zamanda alıp okuyacağım sağol inşallah rahatlatır ve bana güç verir..

          Yorum


          • #6
            dilser 8 buçuk sene olmuş tabiki bağımlılık hissedersin.
            bence seviyorsun eşini.iyidüşün eşine ilgili davran
            güler yüzlü ol,sevgive övgü sözcükleri kullan.
            emin ol düzelir.demesi kolay tabi ama yaparsan
            faydasını görürsün.göremezsen o zaman bi daha düşünürsün.
            en azından o zaman bi şey yapmadım çaba sarfetmedim demezsin.
            uğraştım ama olmadı dersin için rahat olur.
            YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: 899405 View Post
              dilser 8 buçuk sene olmuş tabiki bağımlılık hissedersin.
              bence seviyorsun eşini.iyidüşün eşine ilgili davran
              güler yüzlü ol,sevgive övgü sözcükleri kullan.
              emin ol düzelir.demesi kolay tabi ama yaparsan
              faydasını görürsün.göremezsen o zaman bi daha düşünürsün.
              en azından o zaman bi şey yapmadım çaba sarfetmedim demezsin.
              uğraştım ama olmadı dersin için rahat olur.
              sağol rahatladım biraz haklısın ama, kalbi kırılınca insanın samimi davranmak gelmiyor işte.. dün eşime çok sevdiği ve istediği ayakkabı hediye ettim süpriz olarak çok mutlu oldu ama bugün en ufak bişey 'allah belanı' versin diyerek odanında kapısını vurup çıktı( yani 1gün ii 1gün kötüyüz..çok yorucu böyle....

              Yorum


              • #8
                o öyle davransa bile uzun süre tavır yapma.
                elinden gelmesede zorla kendini.inan faydası oluyor.
                işler daha kötüye gitmeden önlemini alırsan
                belki iyi olur.bazen diyorum banada akıl veren biri olsaydı
                belki yaşadığım onca şeyi yaşamazdım.
                YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: dilser View Post
                  düşündüğüm tek şey beni gerçekten dinleyecek ve doğru fikirler verecek biriyle olmanın rahatlığı vardı.. bana dediği ise: çok fazla olayları kontrol etme güdüsüne sahipmişim eminim doğrudur fakat bunu nasıl yenebileceğim hakkında çok fikir sahibi değilim eşimi gerçekten seviyor muyum bilmiyorum?? sanki bende ki bağımlılık..
                  evet doğru söylemiş.Şuan bile olayları bu noktada incelemen okadar güzel bir şey ki, en doğruyu araman işin farkında olduğunun göstergesi...Bir sevgisizlik varsa bu senin suçun değil,
                  "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: luthe View Post
                    evet doğru söylemiş.Şuan bile olayları bu noktada incelemen okadar güzel bir şey ki, en doğruyu araman işin farkında olduğunun göstergesi...Bir sevgisizlik varsa bu senin suçun değil,
                    hayat şuan o kadar zevksiz ki.. insan hayatta neden evlenir? hayat arkadaşım olsun diye, evli olmak için değil ki.. ben hayat arkadaşı arayanlardanım eşim ise evli olanlardan. ona mutlu değilim dediğimde 'çok şey istiyorsun, evlilikte monotonluk elbette olacak' diyor ben se akşam birlikte oturup günün kritiğini yapalım veya birlikte haber izleyelim istiyorum mesela.. ama o aynı odadayken bile kitap alıp okuyor....sonra da birlikteyiz işte daha nolsun tarzında konuşuyor ... ben kaliteli birliktelik istiyorum.. çok mu istiyorum bilmiyorum....(

                    Yorum


                    • #11
                      slm bende aynoı sorunları yasamıs biri olarak yazmak istedim bizde 7 ay önce ayrıldık ayrı yaşadık sonra tekrar birleştik biraz mola vermek bence en iyisi yoksa bu monotonluk beter eder inan ...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: zeynepkaan View Post
                        slm bende aynoı sorunları yasamıs biri olarak yazmak istedim bizde 7 ay önce ayrıldık ayrı yaşadık sonra tekrar birleştik biraz mola vermek bence en iyisi yoksa bu monotonluk beter eder inan ...
                        ahh ahh o cesareti bir bulsam zaten neler yapıcam neler...öyle tavizler verdimki.. 10yıl önce değil 1ini %1ini bilseydim şaşardım kendime..

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: dilser View Post
                          hayat şuan o kadar zevksiz ki.. insan hayatta neden evlenir? hayat arkadaşım olsun diye, evli olmak için değil ki.. ben hayat arkadaşı arayanlardanım eşim ise evli olanlardan. ona mutlu değilim dediğimde 'çok şey istiyorsun, evlilikte monotonluk elbette olacak' diyor ben se akşam birlikte oturup günün kritiğini yapalım veya birlikte haber izleyelim istiyorum mesela.. ama o aynı odadayken bile kitap alıp okuyor....sonra da birlikteyiz işte daha nolsun tarzında konuşuyor ... ben kaliteli birliktelik istiyorum.. çok mu istiyorum bilmiyorum....(
                          bence en doğal istekler.Zaten bu yoksa ruh ölmüş demekki, ha askerlik arkadaşıyla oturmuş insan ha hayat arkadaşı..Beraber bir film izleyip, güldüğünüzde yüzünüzün güzelliğini izlemeyecekseniz..Sevginin anlamı yoktur ki, bir yemekte Eline sağlık karıcım demediğinde yiyip bir köşeye geçip tvye bakıp kös kös oturmak bu değildir...evet belki monotonluk olabilir ama ruh ölmesi yaşanmaz...O hep diktir.Diridir...80 yaşında da 90 yaşındada o gözlerdeki ışık asla sönmez sönmemeli...Ozaman bir eş maneviyatı vardır...Siz gerçekten olması gerekenleri istediğinizden adınız gibi emin olun...
                          "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                          Yorum


                          • #14
                            luthe doğal şeyler istiyor tabi ama bu tür sorunlae her ailede var.
                            zamanla düzelme ihtimali var.boşanmak çözüm değil.evlilik zor bi kurum
                            çaba gerektiriyor.istisna bi durum olmamak kaydıyla bi erkeğe güzel davrandımı uzun
                            bi süre eninde sonunda öğreniyor oda iyi davranmayı.
                            benim kızım 2 buçuk senelik evli oda ilgi bekliyor ama olmuyor bazen.
                            oda biraz ilgi beklediğinde şöyle diyo eşine gülerek çok güzel dicen ama dilin tutuldu dimi
                            güzelliği görünce.biraz espirili biraz nazlı biraz cilveli davranmak çekiyor erkekleri.
                            tabi istisnalar hariç
                            YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

                            Yorum


                            • #15
                              yazdıklarınız beni biraz olsun rahatlattı sağolun. ben artık öyle bir noktaya geldim ki evlilikte yaptıklarımın gerçekten doğru mu yanlış mı olduğuna karar veremez oldum, bu da sıkıntı yaratıyor bende. mesela eşim kavga anında hoş olmayan şeyler söylediğinde kızarak, bende şiddetlenerek mi karşılık verip bunu bir daha yapmaması gerektiğini mi farkettireyim ya da küserek konuşmayarak mı??yoksa aman kızgınlıkla söyledi işte kavga etmeye değmez mi demeliyim?? bu seferde aşırı rahatlık bir daha yapma hakkı vermiş olmaz mı?? off karışığım..çok..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X