3yıllık evli, çalışan, 15aylık bebeği olan, 7yıllık flört dönemi sonucunda severek evlenen biriyim.. şuan duygu durumum çok kötü.normalde de hayattan çok zevk alamayan biriyim,mutsuz ve huzursuzum.. eşimle sorunlar yaşıyorum sürekli boşanma fikri geçiyor aklımdan ama biliyorum ki buna cesaretim olmayacak..üstelik bebeğim de varken.. eşimi tanıyamamışım..sürekli kötü sözler laflar söyler olduk birbirimize üstelikte de önceden 'salak' kelimesi bile söyleyemeyen ben.. eşimle kafalarımız uyuşmuyor çok farklıyız. ve ben depresyondayım sanırım, bunun üzerine çok kitap okudum çünkü. evlilik terapistine de gittik geçici çözüm oldu sadece 1kez kendim tek olarak 4ay önce psikoloğa gittim ama seanslar çok yüksek maalesef buna gücümüz yok
burada dertleşebileceğim, konuşabileceğim, akıl alabileceğim hiç arkadaşım yok..bunalıyorum..eşimle konuşamıyorum herşeyi hafife alıp dalga geçme potansiyeline sahip biri..insan arada karşında ciddi, dinleyen ve objektif fikir verebilen birine ihtiyaç duyuyor. evlenmeyi ben seçtim ve hatalı bir karar verdim yanlış kişi olduğunu düşünüyorum boşanmak istemiyorum ne yapacağım??acaba bu durumum geçicimidir?
burada dertleşebileceğim, konuşabileceğim, akıl alabileceğim hiç arkadaşım yok..bunalıyorum..eşimle konuşamıyorum herşeyi hafife alıp dalga geçme potansiyeline sahip biri..insan arada karşında ciddi, dinleyen ve objektif fikir verebilen birine ihtiyaç duyuyor. evlenmeyi ben seçtim ve hatalı bir karar verdim yanlış kişi olduğunu düşünüyorum boşanmak istemiyorum ne yapacağım??acaba bu durumum geçicimidir?

Yorum