herkese selam öyle üzgünüm ki olayları nası..l toparlayacağımı bilemiyorum.Kamu kuruluşunda çalışan bir memurum aynı meslekte olduğum arkadşlardan eğitim durumum nedeniyle daha üst pozisyonda bir görev yapıyordum.Yapıyordum diyorum çünkü yarın görevimin iptal edildiğine dair yazı çalıştığım kuruma ulaşmış olucak nedenmi böyle oldu işimimi yapmadım yanlışmı yaptım hiç alakası yok kurum amirimiz sevgilisini getirmek istedi sadece benim yerime.... arada aşk varmı bilmiyorum ama geceyi birlikte geçirecek kadar samimiler yani...aslında 5 aylık bir süreç bu...5 ay önce ilgili müdürlüğe bakanlığa yazılar yazdı amirimiz işi kılıfına uydurarak bana komplolar kurup uyarı cezası vererek...bende mücadele ettim tabi dilekçeler yazdım keyfi bir uygulama falan dedim ama sonuç böyle oldu işte... amir memur olayı yani...şimdi ikiside zafer kazanmış olacak kendilerince...ama bende yenildiğimi hissediyorum. yarın nasıl davranacağımı bilemiyorum.hazmedemiyorum olanları... tipik türkiye gerçeği belkide ama bu benim acı çekmeme engel olmuyor bu kadar basit bakamıyorum olaya.... bu olaylar çok şey götürdü benden filmleri dizileri aratmaycak entrikalar gördüm insanlara güvenimi kaybettim çok üzgünüm çok.... :cry:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
üzgünüm...yoruldum...
Collapse
X
-
çok kötü bu kadar insanların sıkıntısı varken birde sırtından vurmak bence çınarlar kolay kolay yıkılmazmış sizde kendinize olan öz güveninizi yitirmeyin umutsuz olmak hayatın uçurumudur bana göre şu hayatta kimler ne dalevereler çeviriyor sizde kendi hayatınızda yaşam tarzınızda bu tip insanlara ikinci gülmeyi izin vermeyin güçlü olun güçsüz olursanız gülmelerin igrencini görürsünüz buda sizi yıkar gün dogmadan neler dogar hayat iyisi kötüsüyle yinede yaşamaya deger umarım herşey istediginiz gibi olur bundan sonra....böyle kalektersiz insanlarada söylenecek kelime bile bulamıyorum arkadaşım....
Yorum

Yorum