Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Olması imkansız en büyük hayalleriniz neler?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    düşündümde imkansız bir hayal gelmedi aklıma, imkansız şeyleri hayal etmiyorum demekki
    3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

    When you lose small mind, you free your life..

    Yorum


    • #32
      2 trilyon bana yeterdi

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: dtnurcan View Post
        2 trilyon bana yeterdi
        Benim 2 milyonum olsa nerede saklayacağımı şaşırırım bu yüzden rahat edemem, bana 250 bin tl yeter.
        Her şey güzel olacak...

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
          Benim 2 milyonum olsa nerede saklayacağımı şaşırırım bu yüzden rahat edemem, bana 250 bin tl yeter.
          bana bu para isyerimi kurmak için lazım çalışmadan yaşayamam zaten.saklamama gerek yok yani fazlasını kazandırırdı.yokmu bu sitede sermaye koyacak ya %50 ortak çalısırım sermaye ondan çalışmak benden iyi kazanırız depresyonumuz geçer

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: fulia
            kasa kiralar orda saklarsın artık :P
            Niye kiralayım satın alırım.
            Her şey güzel olacak...

            Yorum


            • #36
              Darphane yeterli : P )
              Sussak ölüm, konuşsak intihar...

              Yorum


              • #37
                ben olmayacağını bildiğim seylerin pek hayalini yapmam,yapıpta kendımı heveslendırmekte insanın moralını bozuyor,ulaşabıldıklerıme bakarım gerısı benım için önemli değil
                AKLIMIN ODALARINDA MUHEBBETE MAHKUM PRANGALI DÜŞÜNCELERİM VAR........

                Yorum


                • #38
                  Orjinal yazı sahibi: fulia
                  merkez bankası neyine yetmiyor :P
                  Azla yetinmem ben hayal kuruyorum dur.. : )
                  Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                  Yorum


                  • #39
                    İlk aklıma gelen kişi sensin zaten : )
                    Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                    Yorum


                    • #40
                      Abartmayalım : )
                      Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                      Yorum


                      • #41
                        iyileşmek ve bir kız arkadaş

                        Var Tabi benimde yaslı sözlerim
                        Akar Kanı cennetin bekledikleri
                        Atar Gibi kalbime girmek İstedi
                        Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...

                        Yorum


                        • #42
                          Mutlu olmayı kafaya takmadan yaşıyabilmek...

                          Yorum


                          • #43
                            devlette çalışıp ,küçük deniz kenarı bi ilde veya ilçede evli mutlu çocuklu olmak
                            içindeki öküz e oha de.

                            Yorum


                            • #44
                              Orjinal yazı sahibi: fulia
                              didim-altınkum güzeldir o yönden bak ama kış yaza göre daha sakin geçer orada
                              tekirdağ hep aklımda istanbula yakın ,sakin ,deniz kenarı.sakin olması iyidir çok hareketli bir insan değilim gece hayatı yada eğlence sektörü çok önemli değil
                              içindeki öküz e oha de.

                              Yorum


                              • #45
                                yada yeni zellanda da yaşamak,tanıdığım herkesten uzak ,insanlardan uzak düzenli
                                içindeki öküz e oha de.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X