Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Siz ne yapardınız ???

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Siz ne yapardınız ???

    Arkadaslar benim bir Problemim var. Arkadaslarımla birlıkte bır yerde kalıyoruz bende biraz Bilgisayardan anladığım için onlara yardımcı oluyorum ne olursa, ama artık ne olursa en basit şeylerde bile beni çagırıyorlar sanırım usenıyorlar ve benim yapmamı istiyorlar ne bileyım sureklı beni çağırıyorlar ben bu olaydan çok sıkıldım ne yapabilirim Bana Yardımcı olun Çok Fazla Hayrına iş yapıyorum Her ise kosturuyorm)))))
    şimdiden çok tesekurler.

  • #2
    Re: Siz ne yapardınız ???

    Orjinal yazı sahibi: Hell
    Arkadaslar benim bir Problemim var. Arkadaslarımla birlıkte bır yerde kalıyoruz bende biraz Bilgisayardan anladığım için onlara yardımcı oluyorum ne olursa, ama artık ne olursa en basit şeylerde bile beni çagırıyorlar sanırım usenıyorlar ve benim yapmamı istiyorlar ne bileyım sureklı beni çağırıyorlar ben bu olaydan çok sıkıldım ne yapabilirim Bana Yardımcı olun Çok Fazla Hayrına iş yapıyorum Her ise kosturuyorm)))))
    şimdiden çok tesekurler.
    Senin problemin HAYIR diyememek.

    Bazı konularda hayır demeyi öğrendiin vakit bu gibi sorunlarla karşılaşmazsın.
    Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

    Yorum


    • #3
      Hell söylediklerin kadarıyla anladığım arkadaşlarının seni kullanmaya çalıştıkları.Senin yerinde ben olsam,giderim onlarla bu konuyu konuşurum(neden her şeyde beni çağırdıklarını,üşeniyorlarsa üşenmemeleri
      gerektiğini,senin bir malzeme olmadığın vs..)ve bunu agresif bir şekilde dile
      getirirdim,bu durumdan rahatsız olduğumu anlarlardı.

      Yorum


      • #4
        onlara öğret..

        Yorum


        • #5
          dert gerçekten çok ilginç yorumların var. :lol:

          Yorum


          • #6
            1 / hayır diyebilmek
            2 / düşüncelerinde açık olmak, arkadaşların ile konuşmak
            3 / ihtiyaç bilgilerini arkadaşlarına öğretmek
            4 / arkadaşlarının sana işleri olduğunda çağırdıklarında, sende işin olduğunu söylemek söylemek söylemek, dolaylı yoldan yapmak istemediğini anlamalarını sağlamak
            ...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: bilinemez
              dert gerçekten çok ilginç yorumların var. :lol:
              Katılıyorum

              Hell evet hayır diyememe gibi bir problemin var..Müsait olmadığını, başının ağrıdığı gibi türlü bahanelerle bir kaç defa atlatabilirsin durumu sonrasında zaten onlar da anlar..Tabi bu bir şeyi istemediğinde sana tepki gösterebilecek insanlar için geçerli bir yöntem..Ya da espriyle karışık söyleyebilirsin.."Bilgisayarı yakında ben alıcam onunla içli dışlı olduk nasılsa" gibi :lol: Bir şekilde rahatsızlığı kırmadan dile getirmek lazım..
              Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

              Yorum


              • #8
                ay yapma ya....iğrenç bişeydir bilirim...ama hayır diyemezsin dimi hep öyle olur bisüre sonra yollarınız ayrılır ve bikere bile seni arayıp sormazlar...

                bana öyle oldu söylemesi...

                Yorum


                • #9
                  Bence dert'in de dediği gibi onlara öğret!!Tüm işi sen yapmak yerine artık sizde öğrendiniz değil mi?bunlar o kadarda zor değil deyip hem öğrenırsenız bana da bolca vakit kazandırmış olursunuz demelisin.Ve bunları apaçık dıle getırmelısın!Alınmayın ben bunları yapmaktan sıkılmıyorum tersıne benı bu konuda kullandıgınızı dusunuyorum demelısın bana bunu dusundurtdugunuzden sıze samımı olamıyorum ve hep kullanılıyormuyum sorusunu soruyorum kendıme dıyıp ınsanca konusmalısın madem arkadassınız bundan rahatsız oldugunu bence dıle getır asla dolaylı yoldan anlatma
                  İstiyorum ki öğrenin hem bu bana kullanıldığım hıssını vermez hem de sıze faydalı olur deyıp senın apacık ortada ve içten olduğunu anlamıs olurlar.Gerisi bence çıkarsız bır ılıskıyse yada bunları dusuncesızlıkten yapmıs oldukalrını anlatırsalar guzelce devam eder yoksa bence sende tavrını ortaya koyarsın ve takılmazsın bunlara.....Her ne olursa olsun tüm sıkıntılarını dile getir...ve kendi kendini yiyecegıne dok kurtul ...
                  GELSİN HAYAT BİLDİĞİ GİBİ

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X