Arkadaslar benim bir Problemim var. Arkadaslarımla birlıkte bır yerde kalıyoruz bende biraz Bilgisayardan anladığım için onlara yardımcı oluyorum ne olursa, ama artık ne olursa en basit şeylerde bile beni çagırıyorlar sanırım usenıyorlar ve benim yapmamı istiyorlar ne bileyım sureklı beni çağırıyorlar ben bu olaydan çok sıkıldım ne yapabilirim Bana Yardımcı olun Çok Fazla Hayrına iş yapıyorum Her ise kosturuyorm)))))
şimdiden çok tesekurler.
şimdiden çok tesekurler.

Yorum