Merhabalar,
Sizlere çok uzun süredir muzdarip olduğum bir sorunumu paylaşacağım.18 yaşındayım ve üstün zekaya sahibim.
Uyumakta zorluklar çekiyorum.Yemek yerken en büyük hayallerimden birini yaşarken bile hiçbir şey hissetmiyorum.Bir robot gibi yaşamıma devam ediyorum.Orta okuldan beri nadir olarak birilerinin bana adımla seslenildiğini duyuyorum(sanrı).Çok büyük yalnızlık hissediyor ve sürekli kararsız kalıyorum.Çıkartmalarda oluşan hava kabarcıkları gibi sadece birilerinin ötelemesiyle yaşamımı sürdürüyorum.Kimse tarafından anlaşılmıyorum.Sürekli olarak intiharın tek çıkar yol olduğunu düşünmekten başka işim olmuyor.
Bir süredir psikolog ve psikiyatrist ile görüşüyorum.Beni anladıklarına emin değilim.Bir aydır Risperdal ve Paxil kullanıyorum.İlaçların,görüşmelerin hiçbir faydasını görmüyorum.Sadece sürekli para harcattığım için ailemden baskı ile karşılanıyor.
Sizden ricam net olarak olmasada neyim olduğu hakkında bilgi verip gerekli yönlendirmeleri yapmanızdır.
Teşekkürler
Sizlere çok uzun süredir muzdarip olduğum bir sorunumu paylaşacağım.18 yaşındayım ve üstün zekaya sahibim.
Uyumakta zorluklar çekiyorum.Yemek yerken en büyük hayallerimden birini yaşarken bile hiçbir şey hissetmiyorum.Bir robot gibi yaşamıma devam ediyorum.Orta okuldan beri nadir olarak birilerinin bana adımla seslenildiğini duyuyorum(sanrı).Çok büyük yalnızlık hissediyor ve sürekli kararsız kalıyorum.Çıkartmalarda oluşan hava kabarcıkları gibi sadece birilerinin ötelemesiyle yaşamımı sürdürüyorum.Kimse tarafından anlaşılmıyorum.Sürekli olarak intiharın tek çıkar yol olduğunu düşünmekten başka işim olmuyor.
Bir süredir psikolog ve psikiyatrist ile görüşüyorum.Beni anladıklarına emin değilim.Bir aydır Risperdal ve Paxil kullanıyorum.İlaçların,görüşmelerin hiçbir faydasını görmüyorum.Sadece sürekli para harcattığım için ailemden baskı ile karşılanıyor.
Sizden ricam net olarak olmasada neyim olduğu hakkında bilgi verip gerekli yönlendirmeleri yapmanızdır.
Teşekkürler

Yorum