Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kendini Tanımak

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Kendini Tanımak

    Merhabalar,

    Sizlere çok uzun süredir muzdarip olduğum bir sorunumu paylaşacağım.18 yaşındayım ve üstün zekaya sahibim.

    Uyumakta zorluklar çekiyorum.Yemek yerken en büyük hayallerimden birini yaşarken bile hiçbir şey hissetmiyorum.Bir robot gibi yaşamıma devam ediyorum.Orta okuldan beri nadir olarak birilerinin bana adımla seslenildiğini duyuyorum(sanrı).Çok büyük yalnızlık hissediyor ve sürekli kararsız kalıyorum.Çıkartmalarda oluşan hava kabarcıkları gibi sadece birilerinin ötelemesiyle yaşamımı sürdürüyorum.Kimse tarafından anlaşılmıyorum.Sürekli olarak intiharın tek çıkar yol olduğunu düşünmekten başka işim olmuyor.

    Bir süredir psikolog ve psikiyatrist ile görüşüyorum.Beni anladıklarına emin değilim.Bir aydır Risperdal ve Paxil kullanıyorum.İlaçların,görüşmelerin hiçbir faydasını görmüyorum.Sadece sürekli para harcattığım için ailemden baskı ile karşılanıyor.

    Sizden ricam net olarak olmasada neyim olduğu hakkında bilgi verip gerekli yönlendirmeleri yapmanızdır.
    Teşekkürler
    Last edited by Geçici; 21-03-2012, 08:56 PM.

  • #2
    Doktor'a seslerden bahsetmedim.Zaten nadir olarak duyuyorum ve geleceğimi etkileyecek bir karar alınmasını istemiyorum.Bana söylediği sadece çok iyi olduğum.

    Yorum


    • #3
      Kendini tam olarak tanımak dünaynın en zor işlerindne biri olabilir kişiye göre... Ama çoğu zman uzun vadede mutluluk getirir... Üstün zekalı olduğunu söylemişssin, zaten bence zeki insanların daha çok oluyor psiklojik sorunları...
      3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

      When you lose small mind, you free your life..

      Yorum


      • #4
        Durumun hakkında psikiyatriste giderek tanı koydurtabilirsin, burdan verilcek tanılar çok yeterli olmayabilir...
        3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

        When you lose small mind, you free your life..

        Yorum


        • #5
          Yazımda belirttiğim gibi zaten görüşüyorum ancak beni anladığını sanmıyorum.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: luthe
            sorgulama ilişki durumu kuramama belkide bir isyan. düzensizliğe böyle olmaması gerektiğine inandığın o içten gelen ses. Bambaşka olmalıydı.Diyormusun içinde.
            Her şeyin bambaşka olmasının gerektiğini düşünmüyorum öyleki düzeltilmesi gereken noktalar olduğu aşikar.

            Yorum


            • #7
              [QUOTE=Geçici;318448..................

              Sizden ricam net olarak olmasada neyim olduğu hakkında bilgi verip gerekli yönlendirmeleri yapmanızdır.
              Teşekkürler
              [/QUOTE]

              *EFT uygulaması yapan bir psikologla görüşmenizi tavsiye ederim. Üstün zekalı bir kişi olduğunuza göre kendi kendinize de yardımcı olabilirsiniz. Lütfenn aşağıdaki linkleri ve gerekirse fazlasını okuyun.
              (EFT)nedir? Kendinize nasıl uygularsınız? nelere faydalıdır?


              Duygusal Arınma Tekniği-EFT Nedir?
              Aynasıdır insan insanın. . !

              Yorum


              • #8
                Emin değilim ama yaşadığın depersonalizasyon da olabilir bende buna benzer bi durum yaşıyorum

                Yorum


                • #9
                  EFT yi en kısa zamanda deneyeceğim.Oldukça ilginç bir yöntemmiş.


                  Deprosanalizasyon u araştıracağım.Teşekkürler.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: saf_ak View Post
                    [QUOTE=Geçici;318448..................

                    Sizden ricam net olarak olmasada neyim olduğu hakkında bilgi verip gerekli yönlendirmeleri yapmanızdır.
                    Teşekkürler
                    *EFT uygulaması yapan bir psikologla görüşmenizi tavsiye ederim. Üstün zekalı bir kişi olduğunuza göre kendi kendinize de yardımcı olabilirsiniz. Lütfenn aşağıdaki linkleri ve gerekirse fazlasını okuyun.
                    (EFT)nedir? Kendinize nasıl uygularsınız? nelere faydalıdır?


                    Duygusal Arınma Tekniği-EFT Nedir?[/QUOTE]

                    EFT değil EKT olacak
                    GİDENE DUR DEMEM ....

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
                      *EFT uygulaması yapan bir psikologla görüşmenizi tavsiye ederim. Üstün zekalı bir kişi olduğunuza göre kendi kendinize de yardımcı olabilirsiniz. Lütfenn aşağıdaki linkleri ve gerekirse fazlasını okuyun.
                      (EFT)nedir? Kendinize nasıl uygularsınız? nelere faydalıdır?


                      Duygusal Arınma Tekniği-EFT Nedir?
                      EFT değil EKT olacak[/QUOTE]


                      Ne yaptın EKT elektrikli olan değil mi?

                      Yorum


                      • #12
                        22 seans ekt aldım . Önce narkoz veriyorlar genel narkoz sonra 4-5 dk beyine elektirik veriyorlar tek yan etkisi hafıza kaybı 3-4 ay sürüyor hafıza kaybı
                        GİDENE DUR DEMEM ....

                        Yorum


                        • #13
                          beynine elektrik mi veriyorlar O_o
                          GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

                          Yorum


                          • #14
                            eft ve ekt çok farklıdır

                            Yorum


                            • #15
                              geri kalan aklini risperdalle kaybetmek istemiyorsan, risperdali birak, doktorunu degisitir derim. Risperdali kullandiktan sonra kendini anlamak icin, kendinle daha da ugrasirsin ve hicbir sonuca varamazsin. Cünkü hayatin bi anlami kalmaz.. gecmis olsun

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X