Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Neden Neden :((

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Neden Neden :((

    Herkese Selamlar. Sıkıntımı Sizlerle Paylaşmak İstedim. Umarım Fikirleriniz Ve Tavsiyeleriniz Bana Yardımcı Olur. Ve Lütfen Beni Ayıplamayın. Sevmek Zor Bir Şey… Neyse En Kısa Haliyle Durumumu Anlatayım:
    Yurdumuzun Sahil Kentlerinden Birinde Özel Bir Şirkette Mühendis Olarak Çalışıp Yaşamaktayım. Bundan İki Sene Kadar Önce Geçici Görevle Gittiğim Bir Yerde Bir Kızla Karşılaştım. Bir Süre Süren Bakışmalardan Sonra Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Filan Başladı. Bir Süre Sonra Kız Bana Nişanlı Olduğu Söyledi. Bana Karşı Çok Ters Bir Durum Olmasına Karşın Engel Olamayarak “Olabilir” Dedim. Yaklaşık İki Ay Kadar Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Devam Etti. Kız Benle Evlenmeyi Nikahlanmasına Bir Hafta Kalasıya Kadar İstemesine Karşın Ben Bir Türlü Bu Kararı Alamıyordum. Kız Evlendikten Sona Uzun Aralarla Birkaç Kere Daha Telefonla Konuştuk. Aradan İki Yıl Geçti. Ben Bu Kızla Tekrar Karşılaştım. Onun Bir Çoçuğu Olmuş Ben Hala Bekarım. yine 20 Gün Kadar Telefonda Konuştuk. Ben Seni Görmek İstiyorum Ve İstersen Seninle Yaşlanmaya Hazırım Dedim Ama Benden Kaçmaya Başladı Ve Beni Lütfen Anla Dedi. Ben Onu Çok Sevdiğimi Anlıyorum . Onunla Olmadığım İçin Pişmanlık Duyuyor Neden Olmadı Neden Olmadı Diye İsyan Ediyorum Bazen. Kendime Hakim olamayarak Birkaç Kere Sessiz Bir Yerde Hıçkıra Hıçkıra Ağladım ..Neden Neden Diye ?? çevremde çok ters karşılanacağını bile bile (evli çoçuklu kadınla - bekar erkek olarak evlenmek) Ona Gel Diyorum Ama Yok Diyor. Telefonlarıma Mesajlarıma Karşılık Vermiyor. Biliyorum Onun İçin Zor Bir Durum Hayatını Kurmuş Düzenlemiş. Ama Ben Onu Unutamıyorum . Başka Kimseyi Sevemiyorum Çok İstememe Rağmen… Ne Olur Bana Yardım Edin.. Ne Yapmam Gerek Nasıl Kendime Gelebilirim. Bu Halim İş Aile Vs. Hayatımı Altüst Etti. Zaten Maddi Anlamda Çok Zor Durumlardayım Borçlarımdan Dolayı Bu Aşk Olayları İyice Hayatımı Karartıyor. ne kimseyle konuşmak istiyorum ne iş yapmak istiyorum ne sevmek istiyorum hiç bişey isteyemiyorum hayatımdan offffffff offffffffffff

  • #2
    gözlerini kapat, ellerinle kulaklarını kapat, avazın çıktığı kadar bağır ve koşabildiğin kadar hızlı koşarak gidebildiğin yere kadar git!

    Asla olmaması gereken bir yerdesin, bunu söylemesi kolay gibi görünebilir ancak evli bir kadına aşık olmak, onu eşinden çocuklarından yuvasından koparmak gibi bir opsiyonunun olmadığını sen de çok iyi biliyorsun!

    ona onun peşini bıraktığını bir daha sesini bile duymayacağını her şeyi unuttuğunu söyle, artık yer yüzünde o diye birisinin varlığını bile inkar ettiğini anlat ve ilk cümlemde söylediklerimi yerine getir
    GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

    Yorum


    • #3
      Bazen asla yapmam dediklerimizle sınanıyoruz. Sanırım sizde bunu yaşamışsınız. Ben bayanın sevilmeye değer biri olduğunu düşünmüyorum. bir kadında iffet olmadığı taktirde sevilmeye layık olduğunu düşünmüyorum.tabiki bu değerlere körü körüne bağlıyım diyorsanız... Yaptığınız her halukarda yanlış af buyurun ama ne size ne bayana üzüldüm sadece düşündüğüm çocuk
      onun günahı ne? yada hayatında haksızlık yaptığı kocasının günahı ne? sizler bu yükle nasıl rahat nefes alabileceksiniz merak ediyorum.mademki o kadar konuştunuz sevdiniz birbirinizi neden bayan diğer beyle işi ilerletmeden sizde seçim kılmadı. Demekki bayanın düşüncesi sadece heyecan aramak inanın bu sevgide biter ve siz bunu yaşayıp dışarı çıktığınızda kendinizi ve yaptığınız hatayı birde o zihinle düşündüğünüzde nasıl hatadan döndüm dersiniz.O nedenle acele karar vermeyin ve zamanı iyi değerlendirin onu size hatırlatacak ne varsa hepsinden uzak durun asla karamsarlığa kapılmayın insanlar eşlerinden severek ayrılabiliyor. sizin en azından öyle bir bağınız yok.
      Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

      Yorum


      • #4
        Bazen yaşamdan ümidimi kesiyorum.Ama şurada sorununu anlatan arkadaşa verilen cevapları okuyunca inanın salı gününün saat 0.90 unda çok mutlu oldum böylesine güzel böylesine bencede doğru olan olan düşüncedeki insanların olması yaşama sevinci verdi teşekkürler.dilerim sorunlu arkadaşta okur ve kendine gelir

        Yorum


        • #5
          sevmek fedakarlık gerektirir. sevdiğin insanı daha fazla zor durumda bırakmadan bu işe bi nokta koyman gerekir, o nasıl hayatına bir yön verdiyse sende öyle yapmalısın yoksa çok yıpranırsın
          GİDENE DUR DEMEM ....

          Yorum


          • #6
            herkese teşekkür ederim tavsiyeleri için.bu ve buna benzer bir sürü yöntem denedim unutmak için. çünkü bende farkındayım yaptığımın çok saçma birşey olduğunun ama kendime neden engel olamıyorum bir türlü anlayamayorum. o kişi mesajlarıma telefonlarıma cevap vermiyor. benden kaçıyor. ama ben onu görmek için muhitine gidiyorum her fırsatta. sırf onu unutmak için başkalarını sevmeye çalıştım kaç kere . ama sevemiyorum. kime baksam, neye baksam onu görüyorum. kabul ediyorum yaptığım çok yanlış ayıp bir şey ki bende kendime inanamıyorum bu yaptıklarımı düşününce. sürekli neden neden diye isyan edip duruyorum. bu sıkıntının olması tüm hayatımı altüst ediyor. iyice hayattan soğuyan herşeyden kaçan bir hala büründüm. aile iş hayatım çok sıkıntıda. sürekli pişmanlık duymaktayım. yaşamanın bir anlamı yok diyorum sürekli. offf offf kendi halime kendim acıyorum ama engel olamıyorum. çok kere düşünüyorum o gelse bile sağlıklı bir gelecek olmayacak bu kesin.ama neden hala kendime gelemiyorum (((

            Yorum


            • #7
              fırsatlar zamanında değerlendirilirse yerini bulur ... bu bir fırsattı kaçırdın daha zorlamanın bir alemi yok evlenmiş belliki yuvasının bozulmasını istemiyor sende anlayışlı olmalısın yaptığın şey zaten etik değil...

              fırsatlar her zaman çıkar yeter ki değerlendirmesini bil...
              sabret üstü küllenir , önceliklerini değiştir onu önceliklerin arasına kattığın için seni bu kadar etkiliyor eminim daha önemli konular vardır öncelikli olarak...

              KuzuZade
              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: civil_dert View Post
                Herkese Selamlar. Sıkıntımı Sizlerle Paylaşmak İstedim. Umarım Fikirleriniz Ve Tavsiyeleriniz Bana Yardımcı Olur. Ve Lütfen Beni Ayıplamayın. Sevmek Zor Bir Şey… Neyse En Kısa Haliyle Durumumu Anlatayım:
                Yurdumuzun Sahil Kentlerinden Birinde Özel Bir Şirkette Mühendis Olarak Çalışıp Yaşamaktayım. Bundan İki Sene Kadar Önce Geçici Görevle Gittiğim Bir Yerde Bir Kızla Karşılaştım. Bir Süre Süren Bakışmalardan Sonra Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Filan Başladı. Bir Süre Sonra Kız Bana Nişanlı Olduğu Söyledi. Bana Karşı Çok Ters Bir Durum Olmasına Karşın Engel Olamayarak “Olabilir” Dedim. Yaklaşık İki Ay Kadar Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Devam Etti. Kız Benle Evlenmeyi Nikahlanmasına Bir Hafta Kalasıya Kadar İstemesine Karşın Ben Bir Türlü Bu Kararı Alamıyordum. Kız Evlendikten Sona Uzun Aralarla Birkaç Kere Daha Telefonla Konuştuk. Aradan İki Yıl Geçti. Ben Bu Kızla Tekrar Karşılaştım. Onun Bir Çoçuğu Olmuş Ben Hala Bekarım. yine 20 Gün Kadar Telefonda Konuştuk. Ben Seni Görmek İstiyorum Ve İstersen Seninle Yaşlanmaya Hazırım Dedim Ama Benden Kaçmaya Başladı Ve Beni Lütfen Anla Dedi. Ben Onu Çok Sevdiğimi Anlıyorum . Onunla Olmadığım İçin Pişmanlık Duyuyor Neden Olmadı Neden Olmadı Diye İsyan Ediyorum Bazen. Kendime Hakim olamayarak Birkaç Kere Sessiz Bir Yerde Hıçkıra Hıçkıra Ağladım ..Neden Neden Diye ?? çevremde çok ters karşılanacağını bile bile (evli çoçuklu kadınla - bekar erkek olarak evlenmek) Ona Gel Diyorum Ama Yok Diyor. Telefonlarıma Mesajlarıma Karşılık Vermiyor. Biliyorum Onun İçin Zor Bir Durum Hayatını Kurmuş Düzenlemiş. Ama Ben Onu Unutamıyorum . Başka Kimseyi Sevemiyorum Çok İstememe Rağmen… Ne Olur Bana Yardım Edin.. Ne Yapmam Gerek Nasıl Kendime Gelebilirim. Bu Halim İş Aile Vs. Hayatımı Altüst Etti. Zaten Maddi Anlamda Çok Zor Durumlardayım Borçlarımdan Dolayı Bu Aşk Olayları İyice Hayatımı Karartıyor. ne kimseyle konuşmak istiyorum ne iş yapmak istiyorum ne sevmek istiyorum hiç bişey isteyemiyorum hayatımdan offffffff offffffffffff
                HİÇ PİSLİĞE BULAŞMAYAN ERKEK ADAMIN SÖZLÜĞÜ;
                1:Evli bayanlar; Eskiden onlara karşı ne hissetmiş olursak olalım ve onlar hala bize karşı ne hissediyor olurlarsa olsunlar uzak durulması gereken varlıklardır. Çevrelerinde kızgın eşler, meraklı komşular ve tehlikeli çocuklar eksik olmaz. Uzak durmakta zorlandığımız aşamada; bugün yaptıklarımızın yarın bize yapılacakların teminatı olduğunu unutmayalım.
                Last edited by hartemes; 21-03-2012, 10:05 AM.

                Yorum


                • #9
                  SERENA Allahtan kadını suçlamamışsın, ortada bir suc varsa karşılıklı belli değil mi bu. O kadını zamanında istemiş hayatına sokmuş olsaydı bunların hiçbiri yaşanmayacaktı belkide. Ortada bir duygu yoğunluğu var kadınınkinden eminim çocuğu eşi olmasına ragmen engel olamıyor görüşmeye ama durumun ciddiyetinin farkında olduğu icin olmaz yapamam diyor.
                  Arkadaşım, işlerin,hayatın şu an kötü olduğu icin, o kadın sana hayata tutunmuş gidiyor sen yerinde sayıyormuşsun gibi hissediyorsun o yüzden bu duygusallığın,zamanında zaten yaşamışsın sen bu kadını olmamış şimdi yine olmaz. Maddi durumun,işin, yoluna girsin nasıl unutuyorsun bak.
                  Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: hartemes View Post
                    HİÇ PİSLİĞE BULAŞMAYAN ERKEK ADAMIN SÖZLÜĞÜ;
                    1:Evli bayanlar; Eskiden onlara karşı ne hissetmiş olursak olalım ve onlar hala bize karşı ne hissediyor olurlarsa olsunlar uzak durulması gereken varlıklardır. Çevrelerinde kızgın eşler, meraklı komşular ve tehlikeli çocuklar eksik olmaz. Uzak durmakta zorlandığımız aşamada; bugün yaptıklarımızın yarın bize yapılacakların teminatı olduğunu unutmayalım.
                    İstisnalar hariç...
                    GİDENE DUR DEMEM ....

                    Yorum


                    • #11
                      Bence, zorlama... Bu, daha büyük problemler çıkarır sana... Bazı şeyler vardır ki, olmayınca olmaz... Kabullenmelisin... Hem, artık çok geç... Hislerinle, değil, akıl ve mantığınla hareket etmelisin... Böyle yapınca da; tek seçeneğin var; onu unutup, kendine dönmen ve önüne bakman... Dedim ya; zorlama...
                      Mutluluk;paylaşmaktır...

                      Yorum


                      • #12
                        yazılanlara bende katılıyorum . insan başına gelince anlıyor bazen. birkaç sene öncesine kadar bana çok çok yanlış gelen bir duruma ben düştüm. tavsiyelerinizi ve vb. bir sürü yöntemi deniyorum deniyorum... ama içimde tam kalbimin ortasında bir acı bir sızı peşimi bırakmıyor. o kişi zaten arayıp sormuyor o koptu belliki ama ben kopamadım hala. ALLAH kimseyi aşk ile imtihan etmesin. sevmek ama çok sevmek ama ulaşamamak. onu görmek için çaba sarfetmek.. onun sesini duymak için çaba sarfetmek.. yaptığımın yanlış olduğunu bile bile . ( canım çok acıyor .. pişmanlık duymak onu kaybetmek çok zor.. (
                        karşıma biri çıksın çok seveyim sevileyim de onu unutayım kendime geleyim diye her gün dua ediyorum hergün sabah bir an önce akşam olsunda yatayım diyorum. kendimi çok fena boşluğa bıraktım. yarınlarden hiç ümitim yok yaşama sevincim gelecek ile hedefim kalmadı. ki bu halim böyle sürerse sadece beni yiyip bitiirecek
                        Last edited by civil_dert; 22-03-2012, 02:18 PM.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X