Herkese Selamlar. Sıkıntımı Sizlerle Paylaşmak İstedim. Umarım Fikirleriniz Ve Tavsiyeleriniz Bana Yardımcı Olur. Ve Lütfen Beni Ayıplamayın. Sevmek Zor Bir Şey… Neyse En Kısa Haliyle Durumumu Anlatayım:
Yurdumuzun Sahil Kentlerinden Birinde Özel Bir Şirkette Mühendis Olarak Çalışıp Yaşamaktayım. Bundan İki Sene Kadar Önce Geçici Görevle Gittiğim Bir Yerde Bir Kızla Karşılaştım. Bir Süre Süren Bakışmalardan Sonra Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Filan Başladı. Bir Süre Sonra Kız Bana Nişanlı Olduğu Söyledi. Bana Karşı Çok Ters Bir Durum Olmasına Karşın Engel Olamayarak “Olabilir” Dedim. Yaklaşık İki Ay Kadar Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Devam Etti. Kız Benle Evlenmeyi Nikahlanmasına Bir Hafta Kalasıya Kadar İstemesine Karşın Ben Bir Türlü Bu Kararı Alamıyordum. Kız Evlendikten Sona Uzun Aralarla Birkaç Kere Daha Telefonla Konuştuk. Aradan İki Yıl Geçti. Ben Bu Kızla Tekrar Karşılaştım. Onun Bir Çoçuğu Olmuş Ben Hala Bekarım. yine 20 Gün Kadar Telefonda Konuştuk. Ben Seni Görmek İstiyorum Ve İstersen Seninle Yaşlanmaya Hazırım Dedim Ama Benden Kaçmaya Başladı Ve Beni Lütfen Anla Dedi. Ben Onu Çok Sevdiğimi Anlıyorum . Onunla Olmadığım İçin Pişmanlık Duyuyor Neden Olmadı Neden Olmadı Diye İsyan Ediyorum Bazen. Kendime Hakim olamayarak Birkaç Kere Sessiz Bir Yerde Hıçkıra Hıçkıra Ağladım ..Neden Neden Diye ?? çevremde çok ters karşılanacağını bile bile (evli çoçuklu kadınla - bekar erkek olarak evlenmek) Ona Gel Diyorum Ama Yok Diyor. Telefonlarıma Mesajlarıma Karşılık Vermiyor. Biliyorum Onun İçin Zor Bir Durum Hayatını Kurmuş Düzenlemiş. Ama Ben Onu Unutamıyorum . Başka Kimseyi Sevemiyorum Çok İstememe Rağmen… Ne Olur Bana Yardım Edin.. Ne Yapmam Gerek Nasıl Kendime Gelebilirim. Bu Halim İş Aile Vs. Hayatımı Altüst Etti. Zaten Maddi Anlamda Çok Zor Durumlardayım Borçlarımdan Dolayı Bu Aşk Olayları İyice Hayatımı Karartıyor.
ne kimseyle konuşmak istiyorum ne iş yapmak istiyorum ne sevmek istiyorum hiç bişey isteyemiyorum hayatımdan
offffffff offffffffffff
Yurdumuzun Sahil Kentlerinden Birinde Özel Bir Şirkette Mühendis Olarak Çalışıp Yaşamaktayım. Bundan İki Sene Kadar Önce Geçici Görevle Gittiğim Bir Yerde Bir Kızla Karşılaştım. Bir Süre Süren Bakışmalardan Sonra Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Filan Başladı. Bir Süre Sonra Kız Bana Nişanlı Olduğu Söyledi. Bana Karşı Çok Ters Bir Durum Olmasına Karşın Engel Olamayarak “Olabilir” Dedim. Yaklaşık İki Ay Kadar Mesajlaşmalar Telefonlaşmalar Devam Etti. Kız Benle Evlenmeyi Nikahlanmasına Bir Hafta Kalasıya Kadar İstemesine Karşın Ben Bir Türlü Bu Kararı Alamıyordum. Kız Evlendikten Sona Uzun Aralarla Birkaç Kere Daha Telefonla Konuştuk. Aradan İki Yıl Geçti. Ben Bu Kızla Tekrar Karşılaştım. Onun Bir Çoçuğu Olmuş Ben Hala Bekarım. yine 20 Gün Kadar Telefonda Konuştuk. Ben Seni Görmek İstiyorum Ve İstersen Seninle Yaşlanmaya Hazırım Dedim Ama Benden Kaçmaya Başladı Ve Beni Lütfen Anla Dedi. Ben Onu Çok Sevdiğimi Anlıyorum . Onunla Olmadığım İçin Pişmanlık Duyuyor Neden Olmadı Neden Olmadı Diye İsyan Ediyorum Bazen. Kendime Hakim olamayarak Birkaç Kere Sessiz Bir Yerde Hıçkıra Hıçkıra Ağladım ..Neden Neden Diye ?? çevremde çok ters karşılanacağını bile bile (evli çoçuklu kadınla - bekar erkek olarak evlenmek) Ona Gel Diyorum Ama Yok Diyor. Telefonlarıma Mesajlarıma Karşılık Vermiyor. Biliyorum Onun İçin Zor Bir Durum Hayatını Kurmuş Düzenlemiş. Ama Ben Onu Unutamıyorum . Başka Kimseyi Sevemiyorum Çok İstememe Rağmen… Ne Olur Bana Yardım Edin.. Ne Yapmam Gerek Nasıl Kendime Gelebilirim. Bu Halim İş Aile Vs. Hayatımı Altüst Etti. Zaten Maddi Anlamda Çok Zor Durumlardayım Borçlarımdan Dolayı Bu Aşk Olayları İyice Hayatımı Karartıyor.
ne kimseyle konuşmak istiyorum ne iş yapmak istiyorum ne sevmek istiyorum hiç bişey isteyemiyorum hayatımdan
offffffff offffffffffff


Yorum