simdi ben insanlarla samimide olamiyorum cevremdekilerde beni sarmiyor daha dogrusu beni saran biri yok cevremdekilerden kendimi ustun goruyorum bu arada klavye bozuk yani ustun gormesemde farketmiyor insanlarin atarli konusmalari beni deli ediyor yarin biriyle kafa goz dala bilirim ki dalicam `Sonu ,olum olsada yapacagim ben bir kere bekledigim zaman geldi koz simdi elime gecti seytan diyorki bana ne duruyorsun patlat gitsin ya okulda hoslandigim bir kiz yokta aslinda ama kiz arkadasa ihtiyacim var insanlarla samimi olamiyorum cunku beni sarmiyorlar ama acayip sekilde bir kiza ihtiyacim var biraz utangacim biraz mi daha fazla galiba ama samimi olamiyorum insanlarla genellikle tartisirim yarinda biriyle kayga edebilirim YA SIMDI GIDIP BIR KIZA NASIL CIKMA TEKLIFI EDICEM BENI KABUL EDEN KIZ OLUR MU MUHABBET NASIL KURUCAM GERCEKTEN ONEMLI YARDIM EDIN
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
nasil kiz arkadas tavlayabilirim
Collapse
