Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Büyük Hata

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Büyük Hata

    Galiba, okuldakileri gerçekten arkadaşım olarak görmediğim için beni terkettiler, yoksa bağlarını koparmazlardı. Büyük bi hayal kırıklığı içindeyim şimdi. Arkadaşım olarak görmediğim için üzdüler beni sanırım.

  • #2
    Onlara öyle bi his uyandırmış olabilir misin ?
    E:RpS_wub:E

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Elçin View Post
      Onlara öyle bi his uyandırmış olabilir misin ?

      Evet onlara arkadaşları olduğumu hissettirememiştim zaten bu bizi arkadaşı olarak görmüyo bi arkadaşımız olduğunu hissettir bi hissettir bunu yap bari gibi eleştiriler duyuyodum etraftan okulda döneminde her şeyden kendimi çok geri çekmiştim çok çekingendim o zamanlar bile sosyal fobim varmış demek ki..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: serena
        neden arkdas olarak görmedin
        Çünkü 2. yıl beni dışladılar biraz gerçi tam olarak öyle olmamıştı sınıfın bazı grupları dışlamıştı bi grup da beni dışlayan grubun yalakasaydı o sene bi baktım ki herkes çevresini yapmış etrafına herkesi toplamış sanki bana karşı bi tiripleri bi tepkileri vardı tepkilerinin neden dolayı olduğunu hiçbi zaman anlayamadım sen kimsin bizimle arkadaş olacaksın diyolardı..

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
          Çünkü 2. yıl beni dışladılar biraz gerçi tam olarak öyle olmamıştı sınıfın bazı grupları dışlamıştı bi grup da beni dışlayan grubun yalakasaydı o sene bi baktım ki herkes çevresini yapmış etrafına herkesi toplamış sanki bana karşı bi tiripleri bi tepkileri vardı tepkilerinin neden dolayı olduğunu hiçbi zaman anlayamadım sen kimsin bizimle arkadaş olacaksın diyolardı..
          En son, sen şansını kaybettin sana inanmıyoruz artık demişlerdi.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
            Evet onlara arkadaşları olduğumu hissettirememiştim zaten bu bizi arkadaşı olarak görmüyo bi arkadaşımız olduğunu hissettir bi hissettir bunu yap bari gibi eleştiriler duyuyodum etraftan okulda döneminde her şeyden kendimi çok geri çekmiştim çok çekingendim o zamanlar bile sosyal fobim varmış demek ki..
            Hmm işte bide bunu onlara anlat. Eğer yanlız kalmak ıstemıyosun hissettir bunu veya baska arkadas grubu yap onları bosver onlardan hayır gelmez daha
            E:RpS_wub:E

            Yorum


            • #7
              Aynen bencede.
              E:RpS_wub:E

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: serena
                arkadsım bunlar arkadaslıga deger vermıyenlerden bellı arkadas diye geçiniyo sende bunlara katılma onlardan birine dönüşme senin dostluguna deger vericeklerine inanmıyorum ama karar senın

                Belki de daha ileri kardeşim gibi görmeliydim onları yine hata bendedir?

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
                  Belki de daha ileri kardeşim gibi görmeliydim onları yine hata bendedir?
                  Niye hatanın hepsini kendinde arıyosun ?
                  E:RpS_wub:E

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Elçin View Post
                    Niye hatanın hepsini kendinde arıyosun ?
                    bilmem içimde kalan çok şey var karışık kafam.. şansımı kaybetmişmişmişim peh peh pehh.. sanki kaderi yazan bunlar yolumu çizen bunlar sanki.. bana şansı hayat verir suçluluk duygusundan dolayı hep hatayı kendimde arıyorum galiba..

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
                      bilmem içimde kalan çok şey var karışık kafam.. şansımı kaybetmişmişmişim peh peh pehh.. sanki kaderi yazan bunlar yolumu çizen bunlar sanki.. bana şansı hayat verir suçluluk duygusundan dolayı hep hatayı kendimde arıyorum galiba..
                      Aynen .. Aman boşkoy gitsin fazla kurcalama
                      E:RpS_wub:E

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: serena
                        niye sende oluyoki
                        ne oluyo bende?

                        Yorum


                        • #13
                          Hata yapamayn biri vrmı?! Benimde birsürü hatam oldu, hepsinide seviyorum, 'benim güzel hatalrım var' bir şarkıda geçiyordu aklıma geldi
                          3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                          When you lose small mind, you free your life..

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X