Galiba, okuldakileri gerçekten arkadaşım olarak görmediğim için beni terkettiler, yoksa bağlarını koparmazlardı. Büyük bi hayal kırıklığı içindeyim şimdi. Arkadaşım olarak görmediğim için üzdüler beni sanırım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Büyük Hata
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Elçin View PostOnlara öyle bi his uyandırmış olabilir misin ?
Evet onlara arkadaşları olduğumu hissettirememiştim zaten bu bizi arkadaşı olarak görmüyo bi arkadaşımız olduğunu hissettir bi hissettir bunu yap bari gibi eleştiriler duyuyodum etraftan okulda döneminde her şeyden kendimi çok geri çekmiştim çok çekingendim o zamanlar bile sosyal fobim varmış demek ki..
Yorum
-
Çünkü 2. yıl beni dışladılar biraz gerçi tam olarak öyle olmamıştı sınıfın bazı grupları dışlamıştı bi grup da beni dışlayan grubun yalakasaydı o sene bi baktım ki herkes çevresini yapmış etrafına herkesi toplamış sanki bana karşı bi tiripleri bi tepkileri vardı tepkilerinin neden dolayı olduğunu hiçbi zaman anlayamadım sen kimsin bizimle arkadaş olacaksın diyolardı..Orjinal yazı sahibi: serenaneden arkdas olarak görmedin
Yorum
-
En son, sen şansını kaybettin sana inanmıyoruz artık demişlerdi.Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View PostÇünkü 2. yıl beni dışladılar biraz gerçi tam olarak öyle olmamıştı sınıfın bazı grupları dışlamıştı bi grup da beni dışlayan grubun yalakasaydı o sene bi baktım ki herkes çevresini yapmış etrafına herkesi toplamış sanki bana karşı bi tiripleri bi tepkileri vardı tepkilerinin neden dolayı olduğunu hiçbi zaman anlayamadım sen kimsin bizimle arkadaş olacaksın diyolardı..
Yorum
-
Hmm işte bide bunu onlara anlat. Eğer yanlız kalmak ıstemıyosun hissettir bunu veya baska arkadas grubu yap onları bosver onlardan hayır gelmez dahaOrjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View PostEvet onlara arkadaşları olduğumu hissettirememiştim zaten bu bizi arkadaşı olarak görmüyo bi arkadaşımız olduğunu hissettir bi hissettir bunu yap bari gibi eleştiriler duyuyodum etraftan okulda döneminde her şeyden kendimi çok geri çekmiştim çok çekingendim o zamanlar bile sosyal fobim varmış demek ki..E:RpS_wub:E
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: serenaarkadsım bunlar arkadaslıga deger vermıyenlerden bellı arkadas diye geçiniyo sende bunlara katılma onlardan birine dönüşme senin dostluguna deger vericeklerine inanmıyorum ama karar senın
Belki de daha ileri kardeşim gibi görmeliydim onları yine hata bendedir?
Yorum
-
bilmem içimde kalan çok şey var karışık kafam.. şansımı kaybetmişmişmişim peh peh pehh.. sanki kaderi yazan bunlar yolumu çizen bunlar sanki.. bana şansı hayat verir suçluluk duygusundan dolayı hep hatayı kendimde arıyorum galiba..Orjinal yazı sahibi: Elçin View PostNiye hatanın hepsini kendinde arıyosun ?
Yorum
-
Aynen .. Aman boşkoy gitsin fazla kurcalamaOrjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Postbilmem içimde kalan çok şey var karışık kafam.. şansımı kaybetmişmişmişim peh peh pehh.. sanki kaderi yazan bunlar yolumu çizen bunlar sanki.. bana şansı hayat verir suçluluk duygusundan dolayı hep hatayı kendimde arıyorum galiba..E:RpS_wub:E
Yorum
-
Hata yapamayn biri vrmı?! Benimde birsürü hatam oldu, hepsinide seviyorum, 'benim güzel hatalrım var' bir şarkıda geçiyordu aklıma geldi
3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.
When you lose small mind, you free your life..
Yorum

Yorum