Bugün bankaya annemle gittik ve ek kart isteyecektik.Kadın gözlerimin içine baka baka emeklimisiniz dedi .Ben de ona hayır annem emekli dedim.
O kadar gıcık oldumki cevapta veremedim.Bu siteden ıkoptuğumu düşünmüştüm yine bişey takıldı kafama derdimi paylaşayım dedim .Ne yapim yarın kadını gidip döveyimmi?
O kadar gıcık oldumki cevapta veremedim.Bu siteden ıkoptuğumu düşünmüştüm yine bişey takıldı kafama derdimi paylaşayım dedim .Ne yapim yarın kadını gidip döveyimmi?



zaten bugun bankacılara gıcık oldum... Kendılerını dunyanın hakımı zannedıyolar... Kart, kredı verene kadar her turlu yalakalık dız boyu sonra bik bik bik... Ay tepem attı sımdı..
Yorum