Duyuru

Collapse
No announcement yet.

25 yaşında birine emeklimisiniz diye sorulurmu?

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • 25 yaşında birine emeklimisiniz diye sorulurmu?

    Bugün bankaya annemle gittik ve ek kart isteyecektik.Kadın gözlerimin içine baka baka emeklimisiniz dedi .Ben de ona hayır annem emekli dedim.
    O kadar gıcık oldumki cevapta veremedim.Bu siteden ıkoptuğumu düşünmüştüm yine bişey takıldı kafama derdimi paylaşayım dedim .Ne yapim yarın kadını gidip döveyimmi?

  • #2
    Bazen insanlar sık kullandıkları kelimeleri, cümleleri olur olmadık yerde de söylerler dikkatsizce. Unut, gitsin.

    Yorum


    • #3
      İNsanlar ne derse , gıcıklığına demiş bile olsa, bu kdr değer vrme başkasının düşüncesine...
      3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

      When you lose small mind, you free your life..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Anorexia View Post
        Bugün bankaya annemle gittik ve ek kart isteyecektik.Kadın gözlerimin içine baka baka emeklimisiniz dedi .Ben de ona hayır annem emekli dedim.
        O kadar gıcık oldumki cevapta veremedim.Bu siteden ıkoptuğumu düşünmüştüm yine bişey takıldı kafama derdimi paylaşayım dedim .Ne yapim yarın kadını gidip döveyimmi?
        git iyi bir çemkir kadının yüzüne kafa sorunlular oldukları yaştan büyük gösterebiliyorlar
        misal benim saçlarım kırçıl oldu beyazları çoğaldı abimle yan yana olsak ona hep kardeşinmi derler ... bende hayır ben onun kardeşiyim dedimmi sen çökmüşsün yaa.. derler kafa göz giresim gelir ama dert değil ... içinde kalmasın sen git ağzına geleni söyle :=)

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          Döv bence. Git, söv falan sen kime ne diyosun diye.. İçinde kalmasın çok takmışsın bence. ^^
          ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: abuzettin
            bence kafaya bile takma, çalışan da farklı durumlarla karşılaşmış olmalı ki sormuş.
            sizin söylediğiniz daha bi mümkün gibi lütfen yanlış anlamasın kimse kendimden biliyorum. yaşım gereği çok olgun gösteriyorum.27 yaşındayım 35 gibiyim askerde komutan bana dayı yorulma otur kenara derdi işime yaradığı yer bi tek orasıydı zaten onun haricinde her yerde dile getirdiler bunu üzülmeyi bıraktım ben artık alıştım çünkü....
            İnsanların doğası,iyi şeyler yapmak,işbirliği yapmak ve başkalarından iyiliğini istemektir.EPİKTETOS

            Yorum


            • #7
              yalnız gitme orada arkadaşları vardır dayak yersin,bende geliyimde beraber dövelim
              içindeki öküz e oha de.

              Yorum


              • #8
                keske orda ben emeklı degılım ama sız de anneannem gıbı gorunuyorsunuz desydın. zaten bugun bankacılara gıcık oldum... Kendılerını dunyanın hakımı zannedıyolar... Kart, kredı verene kadar her turlu yalakalık dız boyu sonra bik bik bik... Ay tepem attı sımdı..

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: shondes View Post
                  İNsanlar ne derse , gıcıklığına demiş bile olsa, bu kdr değer vrme başkasının düşüncesine...
                  değer vermiyordum tam iyileştim diyordum yine başıma bir şey cıktı hay allahım ya

                  Orjinal yazı sahibi: realistl View Post
                  Bazen insanlar sık kullandıkları kelimeleri, cümleleri olur olmadık yerde de söylerler dikkatsizce. Unut, gitsin.
                  umarım öyledr

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Lacrymosa. View Post
                    Döv bence. Git, söv falan sen kime ne diyosun diye.. İçinde kalmasın çok takmışsın bence. ^^
                    bugün yaşadıklarımı yine yaşatıcam ona bu sefer ki sorusunda dşyeceğimi cok iyi biliyorum..banka eve yakın.

                    Orjinal yazı sahibi: teknik literatür View Post
                    yalnız gitme orada arkadaşları vardır dayak yersin,bende geliyimde beraber dövelim

                    tamam

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: hale46
                      Bana da 4 5 yıl önce işyerimdeyken bir müşterim sormuştu ki o zaman 26 yaşında falandım Derdin bu olsun arkadaşım takılma böyle küçük şeylere
                      sağolasın

                      Yorum


                      • #12
                        bnde küçük gösteriyorum yaşımdan bu kdr kafaya tkma...
                        3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                        When you lose small mind, you free your life..

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: asalsayı
                          yaşlı gosteriyor olabilirsin.
                          sensin yaşlı be ..25 bile göstermiyorum ben nasıl emekli olabilirim

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Anorexia View Post
                            bugün yaşadıklarımı yine yaşatıcam ona bu sefer ki sorusunda dşyeceğimi cok iyi biliyorum..banka eve yakın.
                            Aaa gittin mi bankaya? Ne dediler?
                            ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                            Yorum


                            • #15
                              evvel zaman içinde de karacaoğlana bir kız emmi demiş

                              KuzuZade
                              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X