Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Akıl hastası biriyle evlenmek. olimpusa gitme isteği ve akıl hastanesi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Akıl hastası biriyle evlenmek. olimpusa gitme isteği ve akıl hastanesi

    Bi eşim var. aslında sadece dini nikah var resmi nikah yok aramızda
    15 yaşında akıl hastası bir kız.
    Doktorlar tam bir tanı koymadılar. daha doğrusu bir kaç tanı koydular her doktor farklı birşey dedi
    rahatlatan ilaçları var. sakinleştiriciyle uyuyo.
    aynı zamanda sakat. tekerlekli sandalyede.
    annesi kendinisi terk etmiş. babası başka biriyle evli kızı hastalığından istemiyorlar.
    benimle beraber yaşıyor.
    hiç durmadan kağıt uçak yapıyordu bir kaç aydır olimpusa gidelim diyor.
    ona her zaman tamam biraz bekle gidicez evet aynen öyle
    tarzında şeyler diyorum. bana çok bağlı
    bir doktor kısa bir süreliğine hastanede kalmasının uygun olduğunu söyledi
    fakat benden ayrı kalabileceğini sanmıyorum
    ne yapmalıyım. belki sizinde akıl hastası bi tanıdığınız vardır lütfen yardım edin

  • #2
    oğlum sen iyice moka batmışsın. akıl hastası olması önemli değil kız 15 yaşında. birisi şikayet etse hapse girersin.
    15 yaşında olduğuna göre hala anası babası ona bakmak zorunda. onlar baksın diycem ama onlar da bir işkayet ederlerse hiç kurtuluşun yok.

    Yorum


    • #3
      ailesi zaten onun bende kalmasını istiyor.
      yaşı ilerlediği zaman evlenebilir raporuyla resmi nikah olucak.
      hastaneye yatması hastalığı için sizce daha mı iyi ?
      hastaneye yattığı zaman daha kötü olacağından endişeleniyorum

      Yorum


      • #4
        15 yaşında bir kıza eşim demeyin bence.. himaye etmek için mi yanınıza aldınız..

        bu kızın hiçbaşka kimsesi yok mu ?
        siz nesi oluyorsun ,nerden tanıdınız ki ? kaç yaşındasınız..

        Yorum


        • #5
          İyi bir insansın senin bu yaptığın iyiliği hiç kimse yapmaz, ama yaş konusu tehlikeli iyilik yapayım derken başın çok büyük derde girebilir biliyorsun bu dünyada adalet denen birşey yoktur zaten adalet olsa herkes eşit şartlarda doğar.

          Yorum


          • #6
            Konu çok hassas iyi bir uzman bulunmalı ona danışılmalı ve burdan çare aranmamalı.
            ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

            Franz Kafka

            Yorum


            • #7
              peki. pardon. Türkçeyi sonradan öğrendiğim. Çok nezakatli, konuşamıyorum
              zaten dini nikah olmasına karşın. ben ona abisi olarak davranıyorum

              affedin
              evet babası babasının eşi ve benden başka hiç kimsesi yok.
              21 yaşındayım.
              koruma maksadıyla aldım.
              babasının ortağının oğluyum. uzun zamandır kendisini tanıyorum.
              ilaçlarını içmekte çok isteksiz. doktorları hastaneye yatmasının daha iyi olabileceğini söylüyor.
              hiç hastaneye yatan bir tanıdğınız var mı

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                Konu çok hassas iyi bir uzman bulunmalı ona danışılmalı ve burdan çare aranmamalı.
                kesinlikle. zaten benim size danışmamın tek amacı
                akıl hastanesinde tedavi gören bir yakınınızın olup olmaması.
                hastanede kalmanın yararından çok zararı olur mu ?
                veya nasıl daha düzgün sorabilirim ? eğer varsa akıl hastası olan bir yakınınız hastanede kendini toparladımı

                Yorum


                • #9
                  arkadaşlar herşeyin çaresi var. üzülme allah iyilik yapmak isteyenlerin yanındadır her daim şimdi diyeceğim ki dinimiz eksiksizdir.birileri çıkıp dicek geri kafalı falan. simdiye kadar hiç dini yorumlar yapmadım tepki almamak için tartışmalardan uzak durmak için. ama sana söyliyim bir kitapta okumuştum bir hak dostu bir akıl hastasını iyileştirmişti. nasıl diyeceksin onu meşgul ederek sepet örmeyi öğretmiş sepet örgükçe aklı yerine gelmişti.onu kolay işlerle meşgul et istersen bi dene bide allaha güven...
                  İnsanların doğası,iyi şeyler yapmak,işbirliği yapmak ve başkalarından iyiliğini istemektir.EPİKTETOS

                  Yorum


                  • #10
                    peki sizin aileniz ne diyor bu işe..?
                    21 yaşındasınız ,üzerinize nasıl bir sorumluluk aldığınızın farkında mısınız ? yarın sen kendi hayatını yaşıycaksın,gerçek bir evlilik yapacaksın ,belki işin başka yerlerde olcak vs vs..Bu kızı hep yanında ,hayatında taşıyamazsın ki...

                    anlattığınız kadarıyla da kolay değil iyileşmesi..belki hastaneye yatmak bir süre en iyi çözüm...

                    Düşmeye göre..baba evladını istemesin, bir kadın bu halde bır kızı evine almasın..nasıl bişeyki bu..anlaşılır gibi değil..

                    bu duruma kendi ailenizle ve kızın ailesiyle birlikte kalıcı bir çözüm bulun bence..hep seninle olmaz..
                    Merhametli birisin belli ama ,yarınları ve hayatını da düşün..ve bu kızın hayatını..
                    18 yaşına gelince resmi nikah fikrinden vazgeçin derim..bu neden istiyorsunuz ..?

                    maddiyatı nasıl bu kişinin..? bakımını masraflarını da siz mi üstleniyorsunuz..

                    Yorum


                    • #11
                      Ben nojoud on yaşında bir dulum kitabı aklıma geldi. :S Tabi kitabın konusuyla alakasız,
                      Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                      Yorum


                      • #12
                        18 yaşına gelince resmi nikah yapıcaz , bunu nerden çıkardım ben..
                        öyle bişey okuduğumu sandım ama ,yoook ..

                        Yorum


                        • #13
                          Öyle çok sayılacak bir masrafı yok. zaten maddiyat kısmı çok önemli değil. Hep benim yanımda kalmayacak. Ailesi belçikaya gidecek ileride o zaman onu yanlarına alıcaklar. bana çok alışık olduğu için şak ddiyede koparamıyorsunuz. Benim için çok yük değil kendisi bakımı ama onun iyileşmesi lazım yeni bi hayatı olması gerek. Hayal görmüyor ses duymuyor.devamlı gülümseme vb var olimpusa gidelim diyor. vb. Birkaç doktorada gösterip karar vermeyi düşünüyorum. Hiç hastanede yatmış birini tanıyormusunuz

                          Yorum


                          • #14
                            Lütfen. Ben onunla konuşurken bile acaba yanlışlıkla inceltirmiyim diye ter içinde kalıyorum.
                            Zaten hep benimle kalmayacak. ailesiyle gidecek. üsttede belirttim.
                            Sadece tedavisinde hastaneye yatırmayı düşünmekteyiz ailesiyle görüşmüyor değilim tabi.
                            sanırım aileden koparma gibi birşey anlaşıldı.
                            ben sadece
                            biz hastamızın tedavisine hastanede devam ettik şimdi daha iyi
                            yada
                            biz hastamızın tedavisine hastanede devam ettik ama şimdi daha kötü
                            gibi birşey bekledim.

                            Yorum


                            • #15
                              belki haklısın. hastaneyi bir denemek gerekir

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X