Başıma gelen felaketlerden bahsederek konuyu uzatmak niyetinde değilim.Üstelik bunları anlatacak güçte olduğumu zannetmiyorum.Sadece şu kadarını söyleyebilirim depersonalizasyon(benlik kaybı) ve deralizasyonu(çevreye yabancılaşmayı şiddetli bir biçimde yaşıyorum.Sizlere önceki hayatımda ve şu an ki hayatımda-hayat denilebirse-nasıl yaşadığımı kısaca anlatacağım.Önerilerinizi bekliyorum.
2010(Lise 3. sınıftaydım)
08:00-16:00-Okulda geçen zaman.
16:00-18:00-Uyumak ve günü düşünmek.Yeni hayaller kurmak.
18:00-24:00-Kitap okumak,göz ucuyla ders çalışmak,televizyon izlemek,internette dolaşmak.
24:00-08:00-Uyku
2012(Üniversite,gitmiyorum)
8:30-5 de yatmama rağmen uyandım ve portakal ve kek yiyip tekrar yattım.
12:30-Tekrar uyandım sigara içtim biraz düşündüm tekrar yattım.
17:00-Uyandım yemek yedim,internette boş boş dolandım.Hayatımı düşündüm.
17:00-24:00-Yatağımda düşünüyorum,eski hayatımı hatırlamaya çalışıyorum ve durmadan sigara içiyorum.
24:00-05:00-Kitap okudum.Bir şey anlamadığımı hissediyorum.başka bir kitaba geçiyorum aynı his.
Özetlemek gerekirse yaşayan bir ölü sayılırım.Ailem benden nefret ediyor ve ben de nefret ediyorum kendimden.lütfen hümanist cevaplar yazmayın.kendini sev falan filan diye.sadece bu durumu yorumlayın gerçekten hayvandan farkın yokmuş falan deyin...
2010(Lise 3. sınıftaydım)
08:00-16:00-Okulda geçen zaman.
16:00-18:00-Uyumak ve günü düşünmek.Yeni hayaller kurmak.
18:00-24:00-Kitap okumak,göz ucuyla ders çalışmak,televizyon izlemek,internette dolaşmak.
24:00-08:00-Uyku
2012(Üniversite,gitmiyorum)
8:30-5 de yatmama rağmen uyandım ve portakal ve kek yiyip tekrar yattım.
12:30-Tekrar uyandım sigara içtim biraz düşündüm tekrar yattım.
17:00-Uyandım yemek yedim,internette boş boş dolandım.Hayatımı düşündüm.
17:00-24:00-Yatağımda düşünüyorum,eski hayatımı hatırlamaya çalışıyorum ve durmadan sigara içiyorum.
24:00-05:00-Kitap okudum.Bir şey anlamadığımı hissediyorum.başka bir kitaba geçiyorum aynı his.
Özetlemek gerekirse yaşayan bir ölü sayılırım.Ailem benden nefret ediyor ve ben de nefret ediyorum kendimden.lütfen hümanist cevaplar yazmayın.kendini sev falan filan diye.sadece bu durumu yorumlayın gerçekten hayvandan farkın yokmuş falan deyin...

konya bana uzak aga yaa :S
Yorum