Arkadaşlar
Şizofrenide eksiklik sendromu, yani beyinle ilgili bir sorun oluyormuş. Ben de uzun süredir büyük bi eksiklik hissediyorum. Bu eksiklik ne olabilir sizce? Hislerim mi, hayallerim mi yoksa başka bi şey mi?
Şizofrenide eksiklik sendromu, yani beyinle ilgili bir sorun oluyormuş. Ben de uzun süredir büyük bi eksiklik hissediyorum. Bu eksiklik ne olabilir sizce? Hislerim mi, hayallerim mi yoksa başka bi şey mi?
