Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Büyük Bir Eksiklik Hissediyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Büyük Bir Eksiklik Hissediyorum

    Arkadaşlar

    Şizofrenide eksiklik sendromu, yani beyinle ilgili bir sorun oluyormuş. Ben de uzun süredir büyük bi eksiklik hissediyorum. Bu eksiklik ne olabilir sizce? Hislerim mi, hayallerim mi yoksa başka bi şey mi?
İşleniyor...
X