Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Üşengeçlik...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Üşengeçlik...

    Son zamanlarda gitmem gereken derslere gitmiyorum, mesala bugün 10.30 dersi için 8de kalktım, kahvaltıyı yaptıktan sonra zaten önemli ders değil diye düşünüp uyudum, son zamanlarda sık sık tekrarlıyorum bunu ve artık oldukça rahatsız olmaya başladım, bu durumda olan varmı?
    3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

    When you lose small mind, you free your life..

  • #2
    Bu hafta sadece 1 derse girerek son zamanların rekorunu kırıcam galiba
    3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

    When you lose small mind, you free your life..

    Yorum


    • #3
      bende bu hafta 3 derse girebildim sadece oysaki 11 derse girmem gerekiyodu.
      Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

      Yorum


      • #4
        Bahardandır.
        Dilsiz kulaksız sözün , can gerek anlayası...

        Yorum


        • #5
          Umarım bahardandır dediğine katılıyorum devamlılık zorunluluğu olsa keşke..
          3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

          When you lose small mind, you free your life..

          Yorum


          • #6
            yok valla devam zorunluluğu da etkilemiyo beni, nasıl olsa başkasına imza attırırım diyorum
            Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

            Yorum


            • #7
              Arkadaşlar üniversiteyi bitirip bir kaç yıl geçtikten sonra keşke derslere girseydim diyeceksiniz, ben şu an lisedeki dersler için bile üzülüyorum, keşke daha çok üzerine düşseydim.
              Her şey güzel olacak...

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                yok valla devam zorunluluğu da etkilemiyo beni, nasıl olsa başkasına imza attırırım diyorum
                kalmadan geçebiliyormusun?
                3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                When you lose small mind, you free your life..

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
                  Arkadaşlar üniversiteyi bitirip bir kaç yıl geçtikten sonra keşke derslere girseydim diyeceksiniz, ben şu an lisedeki dersler için bile üzülüyorum, keşke daha çok üzerine düşseydim.
                  Lise bittikten sonra hiç demedim , üniversite içinde pek sanmıyorum..
                  3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                  When you lose small mind, you free your life..

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: shondes View Post
                    Lise bittikten sonra hiç demedim , üniversite içinde pek sanmıyorum..
                    İnşallah demezsin ama küçükken bana derslerine iyi çalış okulunu aksatma diyen büyüklerime şimdi hak veriyorum, zamanında ne kadar usanmıştım bu sözlerden ama haklılarmış.
                    Her şey güzel olacak...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
                      İnşallah demezsin ama küçükken bana derslerine iyi çalış okulunu aksatma diyen büyüklerime şimdi hak veriyorum, zamanında ne kadar usanmıştım bu sözlerden ama haklılarmış.
                      Ben bitiricem diye düşünüyorum, üniversiteden atılma kaldırıldı ztn..
                      3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                      When you lose small mind, you free your life..

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: shondes View Post
                        kalmadan geçebiliyormusun?
                        ilk dönem yarısından kaldım bu dönem ne olur bilemem
                        Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                          ilk dönem yarısından kaldım bu dönem ne olur bilemem
                          cevp atamıyorum postan dolmuş
                          3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                          When you lose small mind, you free your life..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: shondes View Post
                            cevp atamıyorum postan dolmuş
                            boşaldı
                            Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X