Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsanlarla iletişim kuramıyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İnsanlarla iletişim kuramıyorum

    sorun bende mi diye sürekli düşünüyorum. beni deli eden insanların ufacık şeyleri büyütmesi. her konuyu uzattıkça uzatıyorlar. insanlara pek belli etmiyorum ama içten içe bunalıma giriyorum. bir kaç hafta önce sıkıldığım için saçlarımı kestim. pişman değilim. umrumda bile değil ama onlar sanki dünyanın en büyük şeyini yapmışım gibi günlerdir bunu konuşuyorlar. ben halimden memnunum. saç kesme olayının benim için hiçbir tuhaflığı yokken onlar konuyu uzatmaya devam ediyorlar. bunun gibi bir sürü saçma sapan şey yaşadım. birçok insana bu nedenden dolayı tahammül demiyorum
    Hayat Güzel..

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: hale46
    Çoğunluk böyle yani sürü . Sürüden ayrılamamak güvenlidir . Bazen çekilmez olsa da . Saçını kesmen nasıl umrunda değilse insanların bunu konuşması da umrunda olmasın . Bırak konuşsunlar
    doğru ama onları kabullenemiyorum. onlarla olan arkadaşlığımı hemen bitiriyorum. bir köşeye çekilip sessiz sakin işime bakıyorum ama ailem arkadaşım olmaması nedeniyle endişeleniyor. bu durum bana problemmiş gibi gelmiyor. ben yalnızken daha iyi olduğumu söylediğimde kendimi kandırdığımı söylüyorlar. gerçekten öyle mi? bu konuda çok kararsızım
    Hayat Güzel..

    Yorum


    • #3
      İnsanlar böyledir işte karşısındakinin psikolojisini düşünmeksizn ağızlarına geleni söylerler, tip tip bakarlar, kendi aralarında gülüşürler..bunlar elbette seni rahatsız edecektir ben de rahatsız olurdum hatta ve hatta herhangi biri o durmdayken de ben yine rahatsız olurum aynı şuan olduğu gibi; demem odur ki, insanları nekadar takmazsan bu onlara okadar koyar sen yaşamına bak ve elbet çevrende vardır sana bu şekilde davranmayan tamamen yalnız olmamalısn (:

      Yorum


      • #4
        Bende dün kestirdim saçlarımı 3 numara civarına sıkıntıdan arkadaşlarının bunu konuşması kötü birşey değil bence..
        3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

        When you lose small mind, you free your life..

        Yorum


        • #5
          konuşmaları tabii ki kötü değil. ama iş dalga boyutuna gelince can sıkıcı oluyor. benimle psikopat diye alay etmeye başladılar. bunun neresi psikopatça alt tarafı saçlarımı kestim. onların memleket meselesi olarak gördükleri saçma meselelerin önemsiz olduğunu düşündüğüm için bunlar oluyor. ben onlar için elimden geldigince hassas davranmaya çalışırken onların bu ciddiyetsiz, alaycı tavırları benim canımı çok sıkıyor.
          Hayat Güzel..

          Yorum


          • #6
            Hmmm biraz daha sıcakkanlı olmanı bekliyor olabilirler,anlattıklarına bakılırsa biraz soğukkanlı ve yalnızlığı seven birisin...
            Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

            Yorum


            • #7
              bence sen çok alınıyorsun hassasiyet geliştirmişsin ...

              KuzuZade
              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

              Yorum


              • #8
                Çok doğru. eskiden çok sıcakkanlıydım ama bana kazık atan çok oldu. ben de bu hale geldim. her lafa alınır oldum. bu yüzden insanlara yaklaşamıyorum. ördüğüm duvarları yıkamıyorum
                Hayat Güzel..

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Maidonoss View Post
                  Çok doğru. eskiden çok sıcakkanlıydım ama bana kazık atan çok oldu. ben de bu hale geldim. her lafa alınır oldum. bu yüzden insanlara yaklaşamıyorum. ördüğüm duvarları yıkamıyorum
                  kendini geri çekmende bir seçenek ama hayat tecrübeden ibaret kazık yediysen ona göre savunma geliştirebilirsin toplumun içinde ama kendini kabul ettirmiş biri olarak senin her hangi bir durumda duygusal olarak etkilenmeni en aza indirger...

                  KuzuZade
                  Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                  BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                  Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                  Yorum


                  • #10
                    ne gibi bir savunma yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok. çevremdeki insanların aşırılıkları alıngan olmayan, normal bir insan için bile çok fazla. uzaklaşmak daha iyi olur gibi geliyor
                    Hayat Güzel..

                    Yorum


                    • #11
                      çevremde tıpkı anlattığınız gibi kızlar var. onların bu kıskanç, kinci tavırlarını anlayamıyorum. dediginiz gibi erkekler daha yüzeysel. ama gördüğüm kadarıyla onlar kızlardan daha çıkarcı. berbat bir çevrem var. arkadaşlık işi üniversiteye kaldı galiba
                      Hayat Güzel..

                      Yorum


                      • #12
                        şimdilik kimseyle aramı bozmamaya çalışacağım. ama kardeşim diyebileceğim birinin olmasını gerçekten çok isterdim. öyle bir insanevladı var mıdır bu dünyada
                        Hayat Güzel..

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Maidonoss View Post
                          şimdilik kimseyle aramı bozmamaya çalışacağım. ama kardeşim diyebileceğim birinin olmasını gerçekten çok isterdim. öyle bir insanevladı var mıdır bu dünyada
                          vardır var sadece girdiğin ortamlarda temkinli ol nereden ne darbe geleceğini bilemezsin saflığını kimseye belli etmemen lazım saflık derken yanlış anlama doğal olan senden bahsediyorum. ben böyle durumlarda mümkün olduğunca az konuşurum gerektiği yerlerde cevap veririm o yüzden ağır abi takılıyorsun derler ama olsun varsın ağır abi desinler. benzer sorunlarımız o yüzden kendimden örnek verdim. toplum içinde kendimizi gösteremiyoruz belirli bir davranışımız var hep onun üzerinden hareket ediyoruz oysaki esnek olabilsek hareket geliştirbilsek sorun olarak gördüklerimiz çok basit şeyler kendimizi kısıtlıyoruz yada süreç bizi o hale getiriyor.
                          bu durumu yenebilmeliyiz onun için kendimizi geri çekmekten ziyade seninle ilgili konuşanın gözünün içine bakmalısın ki sen ezilene kadar onu bakışlarınla kontrol et cevap veremesen bile bu yol da etkili olur.

                          KuzuZade
                          Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                          BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                          Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                          Yorum


                          • #14
                            Kaçmak yerine kalıp savaşmalıyız yani. benimkisi kaçmak sayılmaz belki de. yoruldum. bazen canım gerçekten kimsenin yüzünü görmek istemiyor. biraz bıkkınlık var, sıkıldım artık, hep aynı insanlar, hep aynı tavırlar.. ama yine de denemekten zarar gelmez. uygulamaya çalışacağım
                            Hayat Güzel..

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X