Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kahretsin 3 sunum yapacağım.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Kahretsin 3 sunum yapacağım.

    2 haftada tam 3 sunum
    Yine heyecandan ölecek gibi olacağım.Sesim titreyecek,ellerim moraracak,kekeleyeceğim,konuşamayacağım
    Rezillik.Ayrıca sosyal fobikler için tam bir işkence!
    Bir şey değil kalp krizi geçirip ölmekten korkuyorum.Allah bilir tansiyonum kaça fırlıyodur o anda.

  • #2
    allah yardım etsin,

    sunumdan önce xanax ya da dideral almanı öneririm.. sakinleşmen lazım.. bir de kendince teknikler geleştir, sunum yaparken boş bir salona konuşuyormuş gibi düşün(nasıl olacaksa) telkin, nefes falan işe yarar derler..

    Yorum


    • #3
      Çek kafayı çık ortalığıda dağıt yık.

      Şimdiden bukadar düşünme bikere.

      Yani kürsüye çıkana kadar kürsüyü unut çık konuşmaya başla konuştukça özgüvenin yerine gelcektir.Bazen öle bir gelirki akar gidersin.

      Şahsen denedim olabiletesi var

      Söylemek kolaymı kolay.

      Yapmak zormu zor.

      Ama denemekden başka çaremizde yok
      ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

      Franz Kafka

      Yorum


      • #4
        eline koluna da hakim olman gerekiyor ya, ben bir tek orda sorun yaşıyorum. sunum bitince dinledikleri için teşekkür etmeyi ve varsa soruları cevaplandırmayı da unutma. buna da dikkat ediyorlar.
        Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: defne View Post
          eline koluna da hakim olman gerekiyor ya, ben bir tek orda sorun yaşıyorum. sunum bitince dinledikleri için teşekkür etmeyi ve varsa soruları cevaplandırmayı da unutma. buna da dikkat ediyorlar.

          sorusu olan pm atsın. adam sunumu nasıl yapacağım diye endişeleniyor sen sorudan bahsediyosun

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: bjksaid92 View Post
            sorusu olan pm atsın. adam sunumu nasıl yapacağım diye endişeleniyor sen sorudan bahsediyosun
            sunum sonunda dinleyenlerin soruları cevaplandırılıyor, belki heyecandan unutur diye hatırlattım. sen de bilmiyorsan öğren, genelde sınıf için sunumlarda sorularınız için mail adresimi vereyim demiyor kimse.o daha büyük sunumlarda oluyor
            Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: defne View Post
              sunum sonunda dinleyenlerin soruları cevaplandırılıyor, belki heyecandan unutur diye hatırlattım. sen de bilmiyorsan öğren, genelde sınıf için sunumlarda sorularınız için mail adresimi vereyim demiyor kimse.o daha büyük sunumlarda oluyor
              biliyorum canım ben de üniversite okudum. Bilmeden yorum yapma lütfen

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: bjksaid92 View Post
                biliyorum canım ben de üniversite okudum. Bilmeden yorum yapma lütfen
                ordaki ortamda sorusu olanın pm atmayacağını da bilirdin o zaman, her neyse 1000 lirayı insanlardan daha değerli gören biriyle tartışmak istemiyorum
                Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                  ordaki ortamda sorusu olanın pm atmayacağını da bilirdin o zaman, her neyse 1000 lirayı insanlardan daha değerli gören biriyle tartışmak istemiyorum

                  ben onu espri mahiyetinde söylemiştim.

                  1000 tl bazı insanlardan da değerlidir. acı ama gerçek

                  Yorum


                  • #10
                    Sunum yaparken ,
                    Seni dinleyenleri , bu forumda olan insnlar olduğunu düşün,
                    Yorum yapar gibi : )
                    : ))
                    Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X