Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bu ne ile ilgili?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bu ne ile ilgili?

    Sürekli aynı sorunlarla karşılaşıyorum,tamam bu işim yolunda gidiyor dediğim sırada bile bir aksilikle karşı karşıya kalıyorum,her seferinde beklenmedik olaylarla karşılaşıyorum.
    Bunları coğu kez konuşuyorum yada devamlı yaş,adığım sıkıntılar
    Biri "mesela" dediği zmn işte o zaman susuyorum anlatamıyorum ve örnek bulamıyorum.
    Rüyalarımda bile coğu kez bir anfideyim önümde bir kitapcık sayfaları ceviriyorum sürekli,
    ben diyorum kahretsin bu soruları çzmüştüm.
    Herşeyin bende bittiğini düşünüyorum uğraşıyorum ama bu kısır döngüye cevap bulamıyorum verilen yanıtlar cok soyut kalıyor ve tatmin olamıyorum.
    Sussak ölüm, konuşsak intihar...

  • #2
    bu biraz kendimize güvensizlik, biraz da kötüyü kendimize çekmek galiba. ben de bu durumları yaşıyorum. tam hayatım düzen girdi derken saçma sapan şeyler oluyor. bunları kimseye anlatmamak ya da en iyisi kendimize bile söylememek galiba. durup her şey yolunda gidiyor demeden yaşayıp gitmek....

    Yorum


    • #3
      siz bu yasadiklariniza bi isim verebiliyormsunuz
      bir insanin hayatinda yalan ne kadar coksa o kadar mutludur
      mutsuzluklar, yalansiz dosdogru bir hayatin canyoldasidir

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: yokoluş View Post
        siz bu yasadiklariniza bi isim verebiliyormsunuz


        konuyu anlayamadım...öğrencimisiniz soru çözmeyle ilgilimi bu ?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
          bu biraz kendimize güvensizlik, biraz da kötüyü kendimize çekmek galiba. ben de bu durumları yaşıyorum. tam hayatım düzen girdi derken saçma sapan şeyler oluyor. bunları kimseye anlatmamak ya da en iyisi kendimize bile söylememek galiba. durup her şey yolunda gidiyor demeden yaşayıp gitmek....
          ,evt bahsetmeye calıştığım bu kendine cekmek gibi biraz. Ama neden işte, kitaplarda bunu cok derin anlatıyorlar ama dediğim gibi cok cok soyut kalıyor.
          İnsanlar her zmn korkularıyla yüzleşir, mutlaka yaşar iyide neden işte?
          Kapalı uclu sorunlarda bile ya doğrudur ya yanlış değil mi doğruyu secmişsindir ve gercekten o doğrudur daaa, da işte akabinde peş peşe olumsuzluklar.
          Sussak ölüm, konuşsak intihar...

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: yokoluş View Post
            siz bu yasadiklariniza bi isim verebiliyormsunuz
            Türlü türlü konular da geciyor bu, kuantum, negatif, pozitif düşünce gücü vs.
            Negatif düşünceler olumsuz düşünceleri doğuruyor olumsuz düşünceler olumsuz davranışları.
            Negatifte yaklaşmıyorum ki,
            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

            Yorum


            • #7
              doğru sana göre doğru olabilir ama gidişata göre belki yanlıştır... o yüzden kesin doğru senin seçtiğin doğru olmayabilir... bir de ben hayat üzerine fazla düşünmemek gerektiğini fark ettim. ya da senin o bahsettiğin konu -herhangi bir karar ya da olay olabilir - ... fazla düşünmek, plan yapmak, olasılıkları düşünmek bazı insanlarda olumsuz etkiler yapıyor ama nedenini inan ben de bilmiyorum. secret tarzı kitaplarda enerji ile açıklanmış, bizim kültürümüzde nazar olarak değerlendiriliyor. kendi kendine nazar değdirmek gibi... tabi bunların ne kadarı bilimsel orası tartışılır.

              Yorum


              • #8
                Tamda anlatmak istediğim şeye yoğunlaşmışsn buna sevindim.
                Evt bu tarz kitaplarda kendini buluyorsun hıhı evet evet tamda ben bunu yaşıyorm diyorsun.
                Kimi yerde secret, kuantumla acıklanıyor yada araya kaderi sıkıştırıyorlar.
                Sorunların ,yanlışların kökü vardır ve bunu bitirecek bir ilaç,konuşma,terapi herneyse..
                Ama elinden hiçbirşey gelmeden kısırdöngüye devam edip sebebini bile anlamlandıramamak sinir bozucu.
                Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                Yorum


                • #9
                  aslında bunu anlamlandırmak için fazla uğraşmamak da iyidir. burada çözüm benim de sinir olduğum çözümün içinde olduğu klişesi... mesela ben eskiden kırmızı kıyafet giyemezdim. ne zaman giysem bir şeyler olurdu. ben de kırmızıyı çok seviyorum. en sonunda eeehh yeter dedim. kırmızı giyeceğim ve hiçbir şey olmayacak dedim. o gün bugündür kırmızı giyiyorum

                  Yorum


                  • #10
                    Bu korkuların oluşmasında arka arkaya gelen tesadüflere bizmi anlam vermeye başlıyoruz diyorsun?
                    Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                    Yorum


                    • #11
                      iyi bir şey olduğunda pek sebep aramıyoruz ama kötü bir şeyler olduğunda neden ? diye sorup didikliyoruz. orada bir sebep yakalarsak da bir şekilde o sebebi hep kendimize çekiyoruz galiba.

                      Yorum


                      • #12
                        Bu acıklanamayan şeylere bir isim vermişler. Sorun isim takmak değil.Soyut havada kalan şeylerden nefret ediyorum.
                        EE peki sonuca gelelim
                        aynı sonuca varmamak icin meditasyon mu yapacağım.
                        olumlu düşünmeye calışıyorum ama korkularım cok baskın, benim yaptığım-mış gibi oluyor, korkmuyormuş gibi...
                        Hayatta bunu yemiyor tabi..
                        Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                        Yorum


                        • #13
                          teşhisi koyulmuş bir psikiyatrik rahatsızlığın var mı? yada psikolojik bir sorun? ilaçlar bu hissi biraz daha hafifletebiliyorlar. ben de çok kaderciydim ama şimdi daha realist düşünebiliyorum

                          Yorum


                          • #14
                            Ben kaderci değilim öyle olsam kader deyip gecerdim isterdim de aslında
                            Bana göre herşey benim elimde , ben yapabilirim diye bakıyorum.
                            Sorunlarım vardı evt aradan cok zmn gecti ilacımda bitti terapimde.
                            kafamı soyut şeylere takıp çözemediğimde gecirdiğim öfke nöbetleri haric.
                            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                            Yorum


                            • #15
                              benim de babam memnuniyetsiz biri... ne yapsan ne söylesen memnun olmaz. bir de her yaptığını küçümseme huyu var, başkalarının yanında aşağılama... sanırım bizim gibi irdeleyen insanların temel sorunu böyle baskıcı ve mükemmeliyetçi ebeveynlere sahip olmamız

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X